Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 23:48:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Take plyn
PříspěvekNapsal: ned 02. pro 2007 22:21:35 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 02. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 64
Bydliště: Český Brod
Zdravim,

se Skopkem jezdim na plyn take, DOHC a plna spokojenost. Mam plyn do sani, ale rizene davkovani krokovym motorkem skrze RJ, bere si to TPS, lambdu a otacky. Se skrtici klapkou se nemusi nic delat, vse funguje jak na benal. Trochu ubere vykon, ale jen minimalne, volnobeh na benal i plyn bez jedineho problemu. Za rok najedu 40000km, investice je zpet za pul roku. Prendaval jsem to uz jednou ze starsiho Skopka, revize R1 / 2004, cili vse ofiko, prendani za 3000 s papirama, elektriku jsem si delal sam.

Hlavne nejezdete do Neptun Harfa, tam jsou prasata, predchozi Skopek tam byl delanej od puv. majitele a totalni hruza, ani letovat ten technik neumel, nadrz upevnili montazni penou a tak.

Je to jen o penezich...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 03. pro 2007 18:44:08 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 21. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 48
Bydliště: Orlová
Taky přemýšlím nad přestavbou na LPG,jen nevím na kolik to na mé auti výjde? :autosex:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 03. pro 2007 19:07:38 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
jestli ams DOHC, coz si myslim ze mas, tak pocitej aspon tech 20tisic, ale spis tech 30 jak tady psal prochy ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 03. pro 2007 20:48:57 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 02. lis 2006 1:00:00
Příspěvky: 2603
Bydliště: Krakonose
el_Barto píše:
jestli ams DOHC, coz si myslim ze mas, tak pocitej aspon tech 20tisic, ale spis tech 30 jak tady psal prochy ...


kdepak, Tony ma vyvonenou 1.6
Osobne bych takhle hezkej originalni motor plynem nebastlil, takovejch kousku jako mas ty tony moc neni...

pro ty co nebyli na srazu v Orlickach:
Obrázek Obrázek

Edit: nech ji v originale a za 10 let ji v GB prodas za tezky prachy a vydelas vic nez kolik bys ted usetril na plynu

_________________
Sierra brother... FOREVER

:opilec: :savle:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 03. pro 2007 20:53:40 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
nevim jestli opravdu tolik usetri, ale jestli ma karbec, tak to neni zas takove drahe a imho neni problem ji uvest do puvodniho stavu ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 05. pro 2007 11:20:20 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 21. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 48
Bydliště: Orlová
Tak to ještě nechám tak,snad ten benál zase tak nezdraží,jen pro zajímavost tento motorek je 1,8OHC REF jestli máte někdo takovej motorek,tak dejte vědět ju?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 05. pro 2007 12:15:17 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
No Tony, Tvuj motorovej prostor je naprosta vonavka!!! Klobouk dolu!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 05. pro 2007 20:07:06 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 55
Bydliště: Mělnicko
Teď jak jsem si přečetl tvůj typ motoru tak najednou si nejsem jistej co mám pod kapotou já za typ esli jako ty nebo RED nebo dokonce REB, budu se na to muset podívat až se někdy dostanu k auti.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 13. pro 2007 11:20:20 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Tak uz mam plyn v aute hotovej. Vic zkusenosti asi az po Novym roce. Mezi svatkama jedem do Svycarska, tak to otestuju.
Zatim jsem dojel v zacpe akorat tak do prace. :mad:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 13. pro 2007 12:25:10 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
Prochy: a první dojmy?
Kdyby náhodou se ti dostal do ruky foťák, až půjdeš k autu, moc by mě zajímalo umístění vstřikovačů a poče.

A samo ta zkušennost z delší cesty, to jsem celkem zvědavej... :-) . Hele asi je to fakt nakažlivý... s tím plynem :grin: .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 13. pro 2007 12:34:33 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Eddie píše:
Prochy: a první dojmy?
Kdyby náhodou se ti dostal do ruky foťák, až půjdeš k autu, moc by mě zajímalo umístění vstřikovačů a poče.

A samo ta zkušennost z delší cesty, to jsem celkem zvědavej... :-) . Hele asi je to fakt nakažlivý... s tím plynem :grin: .

Covece, ja ted chodim z prace kolem pulnoci a rano nanovo. Takze na fotak nemam ani pomysleni. Ale pristi tejden to vyfotim.
Jinak jsem tam nechal dat ten nejvetsi toroid (56 ltr) i za cenu toho, ze budu muset upravit ten dekl na rezervu. Pocitac je vedle baterky, na vstriky jsem ani nemel cas se mrknout.
Narazovy cidlo ufikli a premostili.
Jinak prvni dojem je takovej, ze auto jede, smrdi a je trochu nervozni na volnobehu a nizkejch otackach, kdyz to bylo studeny. Motoru se pak libej vic vyssi otacky. Sem tam si to skublo, ale prej to chce projet, aby se oba pocitace srovnali.

Jinak me zjistili, ze jsem mel 3 ze 4 o-krouzku na vstricich totalne odrbany, takze kvuli tomu jsem mel mozna i vyssi spotrebu. Neteklo to a asi se to stacilo odparovat. Nicmene benzin kolem motoru cejtit nebyl :mad: .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 06. led 2008 17:05:21 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 02. lis 2006 1:00:00
Příspěvky: 2603
Bydliště: Krakonose
tak co Prochy jak to jezdi, porad netrpelive cekam az napises nejake prvni zkusenosti...

_________________
Sierra brother... FOREVER

:opilec: :savle:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 06. led 2008 17:38:34 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
kostey píše:
tak co Prochy jak to jezdi, porad netrpelive cekam az napises nejake prvni zkusenosti...

Zatim nic moc. Je to podle me dost rozstelovany a zatim nemam cas se tam stavit na serizeni.
Jel jsem dlouhou cestu do Svycarska, spotreba mi vychazela asi 10.2 l/100km plynu a to jsem jel pianko. Na dalnici to jede dobre, ale problem je, pokud zpomalim treba na dalnicnim sjezdu nebo zajedu do mesta. Po dlouhy jizde na dalnici to ve meste pri jakekoli zmene zateze dost cuka. Rozjezdy byly tragicky, tak jsem to radsi prepinal na benzin. Zajimavy je, ze pokud jezdim kratky trasy (max nekolik desitek km v kuse) po Praze, tak to jede solidne a neni poznat rozdil mezi benzinem a plynem, vubec to necuka. Ted jsme blbli na snehu na Strahove s prestavkama asi 2 hodiny a jelo to dobre bez cukani.

Kazdopadne s tim budu muset jit na to serizeni, benzinovy vstriky jsou pri jizde na plyn odpojeny, ale plynova ridici jednotka si bere dobu otevreni vstriku od benzinovy jednotky a casovy rozdil otevreni vstriku pri jizde na plyn versus na benzin je asi 20%. Takze benzinova ridici jednotka je z toho asi pomerne dost zmatena. Zvlast pri prepnuti. Pak se asi vzpamatuje.

Mam v planu jeste udelat elektronickej modul, abych si mohl plynovu jednotku pichnout na notebook a podivat se, co se tam deje, pripadne si sam trochu pohrat s nastavenim, ale nejsou lidi. Ocekavam, ze se k tomu nedostanu driv, jak v unoru. :-? :-? :-?

Takze, zatim mi staci, ze jezdim cca za 1.70 Kc/km, coz je velky pokrok. K dokonalosti to ma ale jeste daleko.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 06. led 2008 17:50:51 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 02. lis 2006 1:00:00
Příspěvky: 2603
Bydliště: Krakonose
no, preju at to mas brzo v cajku!

_________________
Sierra brother... FOREVER

:opilec: :savle:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 13. led 2008 19:30:59 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Heureka!!!

Tak konecne to jezdi na plyn bez skubani a stejne jako na benzin :-) .
Zacnu poporade:

Zacnu od zacatku:
Zacatkem tohoto tydne jsem zajel do firmy HL-propan, ktera mi plyn montovala. Nechal jsem tam auto cely dopoledne, ze mi ho seridi. Dal jsem jim podrobny popis chovani. Vysledkem bylo to, ze kdyz jsem se tam stavil pro sirku, tak to na plyn vubec nejezdilo, motor se nenechal vytocit pres 2.000 az 2.500 otacek. Vynechavalo zapalovani. Bylo mi receno, ze je vada v zapalovani, ktera se na benzin neprojevuje :?: a ze lip to seridit neumi :lol: , ze jsem si tam mel nechat dat podtlakovej system... Bylo mi doporucen zacit vymenou kabelu, o kterych jsem prozradil, ze jsou jeste puvodni.
Takze od odborneho serizeni se na plyn nedalo jezdit, i kdyz volnobeh a prepnuti z benzinu bylo OK narozdil od prvotniho serizeni, kdy to jakz takz jelo ale nedrzel volnobeh za studena. Pri jizde na benzin to ovsem v obou pripadech jezdilo naprosto standartne bez cukani a vynechavani zapalovani.

Takze jsem si rekl, ze prohlidnu cely zapalovani, vyndam kabely a nakonzervuju silikonovym olejem.

Vzal jsem osciloskop a zmeril zapalovani. Na volnobehu nebylo patrny zadny zhaseni jiskry, nebo vynechavani zapalovani.

Nicmene jsem vyndal kabely a zjistil, ze kabel na 3. valci ma cerstve prorizlou izolaci (ze by pri montazi, ale cert to vem, stat se to muze) a ze kabely uz opravdu za moc nestoji. Nicmene jsem je ocistil a nakonzervoval koncovky, ale jak sezenu novy kabely, tak tyhle pujdou pryc...
Vycistil jsem rozdelovac, nastriknul taky silikonovym olejem a zjistil, ze je zevnitr u vyvodu na svicky vzdy trochu napraskly (pouze zevnitr, ven to nejde). Rozdelovac je puvodni a vypada, ze ten plast vicka je trochu v miste vyvodu vyhraty a tim padem krehci a napraskly. Asi taky casem koupim novy.
Ocistil a nakonzervoval jsem take VN vyvod civky, aby to bylo komplet.

Po tomto zasahu jsem vyzkousel, jak to jezdi. Motor se nechal vytocit mozna na 3000 rpm (subjektivne se to malinko zlepsilo), ale byl na plyn bez vykonu s pocitem, ze vynechava opet zapalovani a to hur, cim vyssi jsou otacky. Pretrvaval ve me pocit, ze smes je ve vyssich otackach chuda, a proto vynechava zapalovani.

Vcera vecer jsem mel domluveny, ze se na to mrknem s jednim kolegou z prace, kterej ma stejnej system vstrikovani LPG na svym aute jako ja a taky si to serizoval sam. Pripojili jsme to na notebook a hrali si nastavenim plynove ridici jednotky.

Prvni chyba byla ta, ze byl nastaveny polosekvencni typ vstrikovani misto sekvencniho (polosekvencni otvira najednou vsechny vstriky a dava 1/4 plne davky paliva, kdezto sierre DOHC odpovida spis sekvencni vstrikovani, kdy strika kazdy vstrikovac zvlast-u DOHC strikaji vzdycky 1. a 3. valec najednou a potom 2. a 4. valec zase spolu). Potom jsme zacali laborovat s nastavenim koeficientu otevreni plynovych vstrikovacu. Udelali jsme asi 4 iterace, kdy jsme na Barrandovskym kopci cestou nahoru prepinali v plnym tahu z benzinu na plyn pri ruznych otackach a subjektivne sledovali, jak to jede na plyn oproti benzinu. Pak jsme zastavili a zvysili koeficient, kterym se nasobi doba otevreni benz. vstriku na dobu otevreni plynovych vstriku (predpoklad byl, ze smes je chuda) a srovnali volnobeh, aby doba otevreni benzinovych vstriku na benzin a po prepnuti na plyn byla na volnobeh stejna (ridici jedntka pak nepozna rozdil mezi benzinem a plynem). Hodnota otevreni vstriku na volnobeh pri zahratem motoru je 2.5-2.6ms. Pak jsme to znova protahli do kopce.

Po 4 iteracich to subjektivne jede na plyn naprosto normalne. Zkusil jsem to vytocit na 6.000rpm, jestli neni dosazena maximalni mez otevreni lynovych vstriku a neztraci tah ani v nejvyssich otackach. Zadny vynechavani zapalovani uz se nekona. To vse s puvodnimi svickami a kabely, ktere jsou na odpis.

Nastaveni prepnuti na plyn jsme nechali na puvodnich hodnotach:
-teplota vody nad 35°C
-otacky nad 1.600 rm

Dalsi chovani budu sledovat, ale zatim to vypada, ze dilo se zdarilo a uz jsem najezdil prvnich par desitek km na LPG aniz bych si vsiml rozdilu od benzinu :smile: .


Naposledy upravil prochy dne ned 13. led 2008 20:13:48, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 13. led 2008 20:01:24 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
tak to je super, ja tusil ze nejak tak to dopadne, sierrry uz tak casto na takove veci nechodi jako je montaz plynu a jestli je to nova firma tak tohle chapu docela.....kazdopadne asi bych jim to rekl at pro priste vi, a kdyztak je pumpnul aspon o jednu garancni kontrolu zdarma :-) ....

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 13. led 2008 20:57:47 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Mam v rodine podobnou zkusenost s touto firmou - HL-propan, vlastne ani nevi co montuji a jak by to melo vypadat. Teda min. technik. Resil jsem s nim podtlakovy s. a pokazde to akorat rozsteluje. Krokovy motor misto nastaveni vyrazuji z provozu a podobne jako v tomto pripade hledaji problemy jinde nez u nich. Vcera jsem resil prepinac na plyn u naseho auta a kabelaz LPG totalne zprasena (kuprikladu pojistka 30A na dratech 0,35mm2), doporucena vymena a hned vybrali zalohu na novou. Prekvapive nebyla ani spravne pripojena - draty vedou uplne jinam nez chtel vyrobce a po oprave funguje jak ma. Snad ani laik to nemohl natahnout hur :plac: . Vrcholem je spek umisteni benzinoveho ventilu nad svody vyfuku a po posledni navsteve u nich z nej radostne kapal benzin na horke svody - pry je vse OK. Neptun harfa neni ale o moc lepsi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2008 17:10:14 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 260
Bydliště: Hradec Králové
to je v pytli - zásah servisu celou věc ještě zhorší - co víc si přát... Co si člověk neudělá sám, to nemá...

Nevíte někdo o spolehlivé firmě na přestavbu? Z tohodle příběhu je mi nanic, taky nemusel mít šťastný konec, kdyby nešťastníkem nebyl zrovna prochy...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Stejna zkusenost Neptun Harfa
PříspěvekNapsal: sob 19. led 2008 15:16:45 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 02. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 64
Bydliště: Český Brod
To same v Neptunu, koupil jsem Scorpio s plynem z Neptunu, je to do sani, ale s krokovym motorkem. Obchvat kolem volnobezneho ventilu nefungoval (Provadi se zmena nasavani vzduchu pro volnobeh, misto rovnou z trubky sani se saje tesne pred skrtici klapkou), neb technik namontoval obracene zaslepku a redukci pod volnobezakem. Jelikoz to nemohlo fungovat, vzali kladivo a trochu prihnuli doraz skrtici klapky a hotovo. Dale vsechny spoje jen kroucene, oslintane cinem, ale ne spajene. Nadrz do kufru pridelali montazni penou. Veskere diry a pridane srouby do podvozku nenatrene, proste prasarna. Jezdilo to za 13l plynu a blbnul volnobeh. Tak jsem vse predelal tak, jak ma byt, zajel znovu na serizeni. Nejak to seridili a ja to cele prendal do jineho Skopka, nadrz a vedeni plynu nechal udelat v Koline, kde vse skvele zacistili, natahli, nadherna prace, vyridili papiry. Elektriku jsem si udelal sam. Proste to v Neptunu a spol montuji opice s dutou hlavou, nic vic.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 21. led 2008 0:10:41 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Takze jak jsem uz psal, plyn se mi podarilo seridit tak, ze to nejenom nevynechava, ale i dobre jede. Nicmene jsem se tento vikend jeste pustil do "renovace" zapalovani. Prestoze puvodni zapalovani s komponenty starymi bezmala 18 let fungovalo bez vynechavani, tak jsem si od vymeny sliboval predevsim snizeni spotreby. Rikal jsem si, ze vynalozene prostredky se mi urcite brzo vrati :-)

Vzal jsem to z gruntu a vymenil jsem komplet svicky (orig. Motorcraft, stejne jako predchozi), VN kabely (Champion), vicko a palec rozdelovace (Facet). Lambda sonda je menena take nedavno (necelych 5.000km) za novou od firmy Magneti-Marelli (nahrada Boshe za mene penez :-) ). Pridavam par fotek.

Ze nepoznate, ktery vicko a ktery palec rozdelovace je novy a ktery stary?
Obrázek

Prasklina uvnitr vicka rozdelovace na vyvodu svicky (prasklina nejde ven, je pouze uvnitr vicka), opaleny palec rozdelovace:
Obrázek Obrázek

Puvodni svicky-najeto cca ~20.000km na benzin + ~3.000km na plyn s rozstelovanym vstrikovanim plynu (prevazne chuda smes):
Obrázek

Zapalovaci civka zustala jako jedina puvodni. Ocistil jsem VN vyvod a nakonzervoval silikonovym olejem:
Obrázek

A tady je vse komplet hotovo; celkovy pohled na zastavbu plynu:
Obrázek

A pro toho, kdo se prokousal az sem jeste par bonusovych fotek zastavby plynu. Poporade: ridici jednotka vstrikovani LPG s konektorem na RS232 a 2x pohled na vstriky LPG.
Obrázek Obrázek Obrázek

Reduktor, plneni LPG (dokazal bych si predstavit estetictejsi umisteni :mad: ), toroidni nadrz 54 litru a prepinac LPG s LED ukazatelem stavu LPG v nadrzi:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 21. led 2008 10:41:28 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 105
Bydliště: Hradec Králové
Prochy, klobouk dolů, Ty jsi precizní šikula, kterej vždy přijde věci na kloub 8-) . Takovýhle lidi obdivuju a mám rád. Je mi úplně do breku z popisovaného amatérismu odborných firem. Navíc pracují z bezpečnostního hlediska s poměrně velmi rizikovým zařízením. Sebral bych jim licenci, ať třeba svážejí odpadky, na tom fakt nemaj (snad) co zkazit slint . Kolik toho asi tahle odborně už namontovali?? :shock:

Ale sám si to člověk nainstalovat nemůže, páč není odborně způsobilá firma :mad:

Prochy, co takhle služby navazující na "odbornou" montáž, myslím, že jak to popisuješ, jezdí spoustu zoufalců na plyn s pocitem, že to prostě je jenom plyn a něj to má svý mouchy a líp to prostě nejde..... Mnoho lidí by , myslím, rádo zaplatilo za odladění, a nechápali by, jak to pak funguje :smile:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 21. led 2008 22:36:22 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 02. lis 2006 1:00:00
Příspěvky: 2603
Bydliště: Krakonose
Prochy me v tom svezl asi tak 2 minuty po sidlaku a musim rict ze mu to na plyn jede... no proste normalne, jako na benal rozdil sem nepoznal 8-)

_________________
Sierra brother... FOREVER

:opilec: :savle:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 21. led 2008 23:04:53 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
:-D ...a to tam byly stary svicky, kabely tesne pred smrti a rozdelovac starej 18 let. A co teprve po vymene? :smile:
Ted vazne. Zadny velky prekvapeni se zatim nekona, auto jezdi dobre i s novejma kabelama (kdo by to byl rekl?). Uvidi se az co rekne spotreba, ale to chce nejakou delsi cestu, ne popojizdeni po Praze.
Zatim jen snad poznatek, ze to lip startuje za tepla misto TA TA TA je to nadrc. Mozna je i trochu stabilnejsi volnobeh bez obcasnych "bafani" ve vejfuku.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz