Bobo píše:
nemáte někdo schema jakým signálem je ovládáný tento servopohon?
je to z Escorta a na 3piny co vedou do toho servopohonu je vedeno
na 1vní: 12volt plusových
na 3tí: zem tzn. kostra = hnědý drát
na prostřední pin:
ten je na plošnáku veden do toho jednoho 8minožkovýho švábu přes odpor cca 100ohm a tento pin je signálový, avšak napojením tohoto pinu na odporový dělič napětí od 0-12 volt se mi nepovedlo servopohon rozhýbat = stále mlčí i když je napojen na napájení a v klidu si bere pár mAmpér což je známka, že čeká na povely
není náhodou tento servomotor ve Fordech povelován indukcí = tak podobně jak si i sám servomotor snímáním indukční polohoy jádra v cívce hlídá polohu kde se právě nachází to táhlo co pak vede k parabole?
Ten servomotorek nefunguje na zadnou indukci, ale na vyrovnava polohu podle ridiciho napeti 0-12V, ktery se na odporovem delici ovladace naklonu svetel reguluje, tak jak si ze zacatku odtusil.
Od jednoho kolegy z prace vim, ze u japonskejch aut odchazi hromadne ten svab. Je to typ, ktery se bezne v maloobchode neda sehnat. Co je presne v servopohonu u Sierry nevim, nikdy jsem to nerozdelaval neb i po 20 letech funguje bezvadne.