jetli to na BA bude OK a na LPG to dělá, budedš mít s nej pravděpodobností problém, např. porušenou mebránu v tom LPG výparníku = to je ten bazmek do kterýho proudí horká voda z motoru a z kapalné fáze co jde LPG z nádrže se tam mení LPG na plynnou proto musí být vyhřívanej vodou jinak by omrzl jak na sibiři. Jsou tam dvě mebrány.......jedna menší, co redukuje tlak přicházející kapalné fáze LPG na nižší a pracuje s komorou, kde se to LPG mění na plynné a pak jedna větší, co udržuje konstatní bohatost nasávanýho již plynnýho LPG do motoru....šel bych hned po té vetší mebráně...asi bude někde protrhlá a neudrží ti správný nastavený poměr LPG x VZDUCH proto ti to nedrží otáčky, střílí to a vše možný , hlavně ne jen to, co to má dělat.
Nasvěčuje tomu i to, že jak píšeš, je to nesabilní při mechanikých otřesech. Muže to dělat i ruplá pružinka mechanismu, kterám nastavuješ bohatost LPG na volnoběžný chod...jeto taky v tom výparniku pod štelovacím šroubem.....
prostě to nejlépe celý rozházej ten výparník a udělej tomu kontrolu...jak tam narazíš na něco, co ti bude divný pisni.....zkusíme tě tu s chlapama navést
_________________ Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut. Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man. Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man. Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man. Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut. BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut. Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.
|