kubas18 píše: Měřil jsem proud 12V
možná mám v háji měřák páč furt hučí v jednom tonu. Uvidím musím koupit další měřák.
Sorry že jsem psal napětí
Proud je se udává v jednotkách pana Ampéra tudíž zkratka A....ty jsi tudíž neměřil proud 12V ale "napětí" které se udává dle pana Volta zkratkou V..takže tvých očekavaných 12V je to, že jsi chtěl naměřit palubní "napětí" a ne palubní proud v Amperéch..........autobaterie dává cca 12V tedy 12jednotek napětí tedy 12Voltů........proud je jiná veličina a ta se měří jinak
dále pokud jsi měřil tak že ti u toho měřák furt pípal tak jsi měřil asi v rozsahu který je určený pro měření pruchodnosti vedení, holých drátů atd. takže na tento rozsah nic nenaměříš a když při tomto rozsahu pro měření průchodnosti obvodu jeden konec vraziš na vodivý místo karoserie nebo motoru a druhý vrazíš do pojistky vždy ti to bude řvát, pač změříš obvod uzavřený přes spotřebiče vozu případně opačným směrem k baterii a měřák skoro vždy zařve pač změří uzavřený obvod
jestli ti to, co jsem psal teď a ja výše prochy, přijde po přečtení jako španělská vesnice, tak pak ti s opravou na dálku neporadíme ani kdby jsme byli osvícení a točili tu nad PCčkem virgulí nebo kyvadlem co použivaj mágové
_________________ Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut. Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man. Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man. Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man. Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut. BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut. Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.
|