Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 23:52:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 387 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 10. led 2010 16:01:27 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 926
Ahoj, moc pěkný téma, na začátek chci říct, že se Sierrou mám jedinou zkušenost a to výměnu oleje, doteď jsem se zajímal spíš o BMW.
Nicméně, koukal jsem na nějaký údaje a koukal jsem, že kdyby jsi do DOHC dal kliku z 2,3ky škopka, nebo galaxie, zachoval ale původní ojnice a písty, tak se dostaneš na krásnej kompresní poměr 8,4 : 1, což si myslim, že je na přeplňování naprostá paráda, otázka je, zdali tam ta klika půjde, koukal jsem ,že šály atd maj stejný rozměry, ale to je tak vše co jsem sehnal, dokázal by k tomu někdo říct něco víc?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 10. led 2010 16:17:18 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
kliky by měly být záměnné

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 10. led 2010 19:37:31 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 926
Tak to by mohlo bejt zajímavý, četl jsem o 2,3kách co byly nafoukaný trubem a lezlo nich přes 200koní, při kompresi blízko 10ti, tak si myslim, že nějaký rozumný foukání by tahle klika měla snýst.
Problém je ještě management, ten to fakt nestíhá, viděl jsem to několikrát řešit přídavnejma vstřikama, spínanejma tlakem v sání, ale účinost dost kolísala, tak nevim jak by na tom byla spolehlivost. Jak složitý je k tomuhle motoru nabastlit Megasquirt, evnetuelně rrozuměl by si třeba s nějakym piggy-bagem?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 10. led 2010 19:54:17 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
přídavný vstřiky tu už řešila hromada lidí a nakonec šli cestou jedné rampy pač efekt spíš negativní.
MSQ ano to je jedna z cest
jinak ta klika nebude uplně plug and play a větší obavy bych měl o hlavu než kliku, ony jen ty směšný ojniční čípky......

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 23. led 2010 22:48:52 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
Tak dnes jsem se po dlouhé době dostal k sieře. Rozhodl jsem se dodělat scházející wastegate regulátor ( ventil ovládající tlak turba ) a nechám srovnat příruby svodů na magnetce, protože mi do kabiny šli výf. spaliny :ne: Další plánovaný zásah je konečně dodělat vzduchový vedení a intercooler. Sice tu mám asi 5 IC ale žádný není podle mých představ, buď je velký nebo malý nebo má naprd vývody, takže jestli se někomu z vás válí nějaký doma navíc, dejte mi vědět. Nebo jsem uvažoval o IC z náklaďáku a použít jen jeho část a boky si nechat svařit.


Obrázek

Jinak v pondělí jsem si přivezl upgrade brzd 8-) .. brzdiče SUMITOMO z Nissanu 200SX S14 (stejné jsou i na 300ZX, Subaru Impreza či Nissan Skyline GTST)

Obrázek

Obrázek

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 24. led 2010 12:20:24 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
ty brzdiče paráda
k IC,...co třeba z HDI frantíků? velikostně je odhadem 30x20x6-8 a vývody se dají otočitdo boků, já je vozim z kovošrotu pač když klepneš žábu tak urazí ten spodní držák a ic je k ničemu ale dá se rozpertlovat a ze 2 složíš 1 de luxe

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 31. led 2010 22:14:51 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
Tak, jsem zjistil, že by byl nejvhodnější IC z Avie :oO Už jsem po něm vyhlásil i pátrání, ale pokud by někdo o nějakém věděl, dejte vědět. Vypadá takhle:
Obrázek

Jinak už mám konečně srovnaný dosedací plochy výf. svodů, tak už nebudu čuchat výkaly motoru :smile:
Obrázek
Obrázek

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 31. led 2010 22:20:51 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
hezky si hraješ 8-) . jen tak dál 8-)

_________________
peugeot 206 1.1 44kw
ford sierra DOHC combi 1992
ford sierra cupé 1984 raplika cosworth Marlboro (po rekonstrukci ,již na značkách)
ford sierra 4x4 nelze specifikovat tip karoserie( Závodní sekačka) RIP
renault 12tl (né dacia)RIP
moskvich 412 RIP
škoda 100 RIP
octavia super RIP (ale doklady jsem si nechal na památku)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 31. led 2010 22:29:49 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
REDY píše:
hezky si hraješ 8-) . jen tak dál 8-)


kdo si hraje nezlobí , já si taky trochu hraju :smile:

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 01. úno 2010 18:56:32 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 0:00:00
Příspěvky: 378
Bydliště: velke blahovo 95
je to pekne..

_________________
sierra forewer


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 07. úno 2010 17:07:49 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
Tak dnes jsem se rozhodl mrknout na olejové čerpadlo, protože tlak oleje se pohyboval na minimální hranici, která je daná výrobcem. Chtěl jsem dát podložku pod zátku co drží pružinku 1mm podložku. Po sundání deklu jsem se nestačil divit...
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Místo podkládání dotáhnu zátku do původní polohy a snad to bude OK.
Ještě, že se zátka opřela o blok a nepovolovala dál .. :oO

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 07. úno 2010 17:14:00 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
asi tě uklidnim když ti řeknu že je to normální :-D já už to viděl na 2 DOHC , asi nějakej lempl skládal ty čerpadla 8-) a už sem tu o tom kdysi psal 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 07. úno 2010 17:19:39 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Pěkný pěkný :-) já se osobně bojim na tom něco motoru rozebrat protože m ije jasný že všechno bude v místech kam ani sluníčko nesvítí.

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 07. úno 2010 17:28:30 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
Piro:cz píše:
Pěkný pěkný :-) já se osobně bojim na tom něco motoru rozebrat protože m ije jasný že všechno bude v místech kam ani sluníčko nesvítí.
proč? přístup je všude krásnej .. zlatá sierra .. kdysi jsem dělal mazdu Xedos 6 2,0 V6 a tam pod kapotu nezavřeš ani šroubek navíc 8-)

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 07. úno 2010 17:37:24 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
To je pravda všechno se na sierre dela krasne a snadne pokud to neni zarezly, ale ja to myslim tak ze proste vim ze to rozdelam a uvidi mco vsechno bude potreba opravovat

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 07. úno 2010 18:14:30 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
sierra zlatý přístup oproti jiným našlapaným motorovým prostorům kde vším možným co výkon nepřidává a nebo spíš ještě ubírá....... :-D

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 26. úno 2010 15:26:36 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
Dnes přidám pár fotek nějakých vylepšení:
Výf. svody konečně obalené termoizolační páskou

Obrázek

Zabudovány vstřiky z Nissana 200sx s upravenou Sierra lištou

Obrázek

Obrázek

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 26. úno 2010 15:56:48 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
To vypadá libově !!!! chlape .. kd osi hraje nezlobí držim palce

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 26. úno 2010 19:27:32 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
Další várka:
Klapka s novějším potenciometrem, vytočená drážka proti sklouznutí hadice:

Obrázek

Obrázek

Turbo již s aktuátorem:

Obrázek

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27. úno 2010 16:20:10 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
Konečně mám snad vhodný intercooler :smile: :

Obrázek

Obrázek

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27. úno 2010 18:48:16 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
z toho děláš lednici na kolech vid?:-)

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27. úno 2010 23:44:05 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
peknýýý fakt super....jsem zvědav kolik z toho pak naměříš na stolici......chce to pak i hodně ofukovat jak při real jízdě ten tvůj spešl intercoller...aby to bylo co nejreálnější ten naměřenej výkon ne?

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27. úno 2010 23:55:35 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
Bobo píše:
peknýýý fakt super....jsem zvědav kolik z toho pak naměříš na stolici......chce to pak i hodně ofukovat jak při real jízdě ten tvůj spešl intercoller...aby to bylo co nejreálnější ten naměřenej výkon ne?

díky, s tím ofukování máš naprostou pravdu, v případě, že by se neofukoval, tak by se během chvíle nasytil teplem a ztratil by svůj význam, i výsledný výkon by byl o mnoho nižší

jinak před chvílí jsem nastartoval sierru se vstřikama z toho nissana 200SX :banan:

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 0:30:11 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
moc pěkně , škoda jen že tak nešťastnej motor no , OHC je OHC

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 0:54:12 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
to s tím zářezem na klapce jsi udělal dobře , tam jsem měl strach že mi to tlak odstřelí (naštěstí se tak nikdy nestalo). 8-)

_________________
peugeot 206 1.1 44kw
ford sierra DOHC combi 1992
ford sierra cupé 1984 raplika cosworth Marlboro (po rekonstrukci ,již na značkách)
ford sierra 4x4 nelze specifikovat tip karoserie( Závodní sekačka) RIP
renault 12tl (né dacia)RIP
moskvich 412 RIP
škoda 100 RIP
octavia super RIP (ale doklady jsem si nechal na památku)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 0:59:01 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 405
Bydliště: Nový Bydžov
G.Cowlley píše:
z toho děláš lednici na kolech vid?:-)

jo pokouším se, ale nikomu to neříkej :lol:

Citace:
moc pěkně , škoda jen že tak nešťastnej motor no , OHC je OHC

bohužel začal jsem s tímhle .. časem kdo ví :grin:

Citace:
to s tím zářezem na klapce jsi udělal dobře , tam jsem měl strach že mi to tlak odstřelí (naštěstí se tak nikdy nestalo).

mě to právě už jednou vylétlo, navíc to šlo krásně upnout, takže to byla otázka 5 min. za to horší bylo celý to tělo umýt .. dalo mi to celý den :lol:

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 8:52:07 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
Gemini píše:
moc pěkně , škoda jen že tak nešťastnej motor no , OHC je OHC


Gemini tak jsem by toho názoru do doby než....mrkej co tam má


http://www.lds-turbo.fi/galleria/ford-sierra-turbo

"Obyčejný" Pinto SOHC a mrkej co umí

http://www.youtube.com/watch?v=c--yWDtB ... re=related

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 15:05:58 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
no upaluje mu to pěkně , ale asi tam bude hodně omezená životnost 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 15:45:51 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
no tak u takovýho výkonu pouze ve 4hrnci a obsahu 2.0 asi to dlouho nebude žít, ale který takto našláplý motor se dělá na meximega životnost že?

uvidíme co to udělá u LADIS.BIKERA....myslím že u něj to bude OK pač to nebude mít až tak vyšpičkovaný

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 20:47:29 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
nevim , snad to DOHC něco vydrží , ono když se porovnaj motorový díly OHC a DOHC tak OHC má všechno o dost robustnější a pevnější 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 387 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz