Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 16. pro 2024 0:56:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: volnobezny ventil
PříspěvekNapsal: sob 30. led 2010 3:16:05 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Jak to funguje pri zapinani a vypinani zapalovani? Kdyz zapnu zapalovani, zustava plne otevreny, plne zavreny, nebo si najede na nejakou mezni pozici, anebo proste zustava v pozici, jak se vypnul motor?

jak a cim to nejlepe vycistit?

Diky!

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 30. led 2010 9:26:38 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
čao Dayty...jak se to vyvíjí s těma mlhama pro MKI?

jinak tu máš ohledně toho volnoběh ventilu...asi bude chtít vyčistit.....
http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=iab

jinak já čistívám následovně:

první stupeň agresivity:
technický benzín..nebo něco minimálně agresivního (petrák, nafta, syntetka C6006)

druhý stupeň:
acenton, nitro ředidlo-možno také koupit v barvách lakách pod označením C6000
"co nepovolí a vím že mi to nerozleptá plastový části (nutno udělat kapkou na onen plast test) tak jdu tímto na to

a na závěr to pak nastříkám čistidlem na motory MILIT a opláchnu ....větší části (bloky motorů, převodovek a tak vapkou) a malý části tlakem nej.horký vody, ale i studená poslouží

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 30. led 2010 11:52:37 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Cetl jsem tam nasledujici:

"Otevřete kryt motoru a odpojte elektrické napájení ventilu. Pokud se otáčky motoru propadnou nebo pokud motor zhasne, ventil je v pořádku a není třeba jej opravovat. Pokud ke změnám otáček nedojde, bude vhodné ventil odmontovat a prohlédnout. "

Doposud jsem si myslel, ze u sierry dobrej volnobeh je nastavenej prave tak, ze po odpojeni volnobeznyho ventilu pouze lehce klesnou volnobezne otacky - u skrtici klapky bypassem je tedy nastaven zakladni volnobeh.

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 30. led 2010 12:20:59 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
hmm totiž jak tam píšou v popise jak to funguje ten bypas....tak on není nikdy trvale zavřený či otevřený.....dostává pořád krátký impulsy a dle jejich počtu se za studena dostává vzduchu více = vyšší volnoběh a za tepla pulsů méně vonoběh nižší a když vytočíš motor ..otevře se bypas taky naplno a čeká až pustíš plyn a začnou padat otáčky a otáčky spadnou na stav plně otevřenýho bypasu......a pak začne terpve bypas pusovat a naladí ti volnoběžný otáčky tak aby byla ECU spokojená a tak pak udržuje volnoběh pusováním........tento typ bypasu neumí jiný stav než plně otevřeno nebo plně zavřeno.........proporcionalita např něco jako polootevřeno a tak je děláná jen množstvím ipulsů NO/OFF a tak se reguluje proporcionálně = průběžně tolik vzduchu přes bypas kolik je libo

......na Camaru je bypas jiný...je tam krokový motor a jehla na závitu....a karokáč buď přes šroubovici jehlu víc přivírá nebo otvírá...toto ale není případ bypasu co máme my v EFInách ju?

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 130 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz