Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 16. pro 2024 0:33:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: dobijeni pomoc
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 13:45:59 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 30. říj 2008 1:00:00
Příspěvky: 837
Bydliště: Neratovice
kdyz zapnu zapalovani tak se mi nerozsviti olej ani dobijeni, dale nefunguje otackomer, palivomer, teplomer ani palubni pc
po chvilce se mi rozsviti dobijeni a teplomer a palivomer trosku povylezou nahoru


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: dobijeni pomoc
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 13:59:09 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
minah píše:
kdyz zapnu zapalovani tak se mi nerozsviti olej ani dobijeni, dale nefunguje otackomer, palivomer, teplomer ani palubni pc
po chvilce se mi rozsviti dobijeni a teplomer a palivomer trosku povylezou nahoru


mrkni prve na pojistky ale s nej pravděpodoností jdi po budíkách......vymontujuj je ven a heledej přerušení.....kostry.....vypadá to že to stratilo zem (jako že spojení se záporným polem tz. s karoserií)......dotaz jde to nastartovat.....pokud to nejde ani natočit tak jdi po polech na baterce a ukostření motoru na kastli

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 14:07:47 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 30. říj 2008 1:00:00
Příspěvky: 837
Bydliště: Neratovice
normalne auto jezdi jen tech par veci zlobi


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 14:10:48 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
No jestli nesviti kontrolka dobijeni, tak to na 99% nedobiji, tak bacha. Jinak kontrolka dobijeni a mazani nemaji s kostrou nic spolecnyho (leda, ze by ztratil kostru celej motor, jenze to by si ani nenastartoval), jsou napajeny primo ze zapalovani, cili +12V.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 14:16:11 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 30. říj 2008 1:00:00
Příspěvky: 837
Bydliště: Neratovice
co tam muze byt spatne???
na baterku dojedu tak 100 km a venku je zima na premysleni


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 14:17:59 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Blbe zacvaklej konektor k budikum? Spatej (zoxidovanej) kontakt na pojistce?

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 14:28:10 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
minah píše:
co tam muze byt spatne???
na baterku dojedu tak 100 km a venku je zima na premysleni


jestli ti to jde nastartovat a světla svítí tak prve zjisti jestli ti to dobíjí (to poznaš tak že zapni všechny spotřebiče tak 2-3 minutky nechej běžet motor lehce zvýšený otáčky a pak vlez pod kalpotu a sahni prstem rovnou na tělo altíku...ale ne na to co je z hliníku ale na to tělo co drží statorový vinutí v alternátoru je to, co je sevřený vlastně zadním a předním hliníkovým dílem Altíku) jestli to bude na dotyk prstem teplý tak altík aspoň něco dává a dojeď tak dom a doma to pak poléčíš.

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 14:30:07 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 30. říj 2008 1:00:00
Příspěvky: 837
Bydliště: Neratovice
jsem doma altik nedobiji


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 14:37:42 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
minah píše:
jsem doma altik nedobiji


tak jestli to nedobíjí tak budeš muset pod budíky.....prvotní impulz aby se altík chytil a začal dobíjet musí jít plus 12volt elektriky právě přes kontrolku dobíjení...takže palubku rozhodit a ven s budíkama chybu hledej v konektoru připojení budíků nebo rovnou na plošných spojích v budících..........a nebo ti nejde prostě plus 12volt do budíků po zapnutí klíčku.....proto ještě prve mrkni na pojistky (vyplálená příp zoxidovaný kontakt pojistky)

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 16:02:45 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
z popisuzavady neni moc o problemu jasneho...
Nema spatny kontakt jenom nektery z "plusu"?
Jak jsi zjistil, ze altik nedobiji?

Pokud po zapnuti nesviti kontrolky nebo spatne (jako by byla vybita baterka) a zaroven v pohode nastartujes, nemusi to mit s altikem primou souvislost.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 16:49:18 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
tak jestli altík dobíjí zjistí lehce ... nastartuje a rozsvítí světla když to vytočí tak se m uvíc rozsvítěj.

BTW co je kontrolka dobíjení ? myslí baterku nebo co ?

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 16:55:00 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
pkod píše:
z popisuzavady neni moc o problemu jasneho...
Nema spatny kontakt jenom nektery z "plusu"?
Jak jsi zjistil, ze altik nedobiji?

Pokud po zapnuti nesviti kontrolky nebo spatne (jako by byla vybita baterka) a zaroven v pohode nastartujes, nemusi to mit s altikem primou souvislost.


Přesně jak píšeš Pkody....altík bude určitě OK a problém bude někde v plusových větvích kolem budíků.......tak snad to Minah jestli je doma změřil Multimetrem jestli mu Altik dává když běží motor do palubní sítě aspoň 13,7 Voltů ...pichne multimetr na plus a minus na baterku a vidí na displeji co tam má.........multimetr snad ma doma dnes každej vždyt to koupiš v Tescu s rohlíkama za 160,- Kč na takový to základní změření čehokoliv, ne?

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 17:06:02 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
No hele každej fakt nemá :-) setkávám se se spoustou lidí co a nineví co slovo multimetr znamená natož abys po nich chtěl nastavit rozsah :-D

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 17:16:55 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
PIRO: hm to máš pravdu.....ja to beru jako denní chleba a bez multimetru se ani nikam nehnu......to mi nedošlo.......hm tahle na dálku těžko zjistit jestli mu to dobíjí nebo ne, když kontrolka dobíjení na palubce je mimo správnou funkci jako jeho celá palubovka

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 17:23:05 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Piro:cz píše:
No hele každej fakt nemá :-) setkávám se se spoustou lidí co a nineví co slovo multimetr znamená natož abys po nich chtěl nastavit rozsah :-D


jj. taky znam profiky, kteri s "merakem" umi zmerit i proud na baterce/zasuvce. Nebo naopak rikaj "s tim ja bych neumel". Ale misto dotazu "jak na to" zpravidla dodaji, "pojd mi to zmerit radeji ty" :smile:

Podle meho se vetsina lidi elektra na aute "boji" z pohodlnosti. Neni na tom totiz nic sloziteho a staci obetovat trohu casu a chteni pro ziskani zakladu.

Napeti na aute mimo zapalovani neublizi a jedine vazne riziko tak je zkrat. Proto laikum doporucuji zaslepit zdirku pro nejisteny bocnik proudoveho rozsahu. Vhodne je take merit maximum veci ve vypnutem stavu. Druha rada v poradi byva "nemer NIC na bezicim zapalovani".

Uz ani multimetru za par korun se pomalu neda ublizit. Vetsina jich totiz kratkodobe snese i mereni "odporu" proti 12V a podobna zverstva. Takze i z tohoto pohledu ma smulu povetsinou jenom proudovy rozsah.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 17:26:14 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Jako tady je ten průser že jsou lidé kteří ví akorát to , 1. prod se měří sériově 2. napětí paraelně a už jsou machři nejvyšší.

S těmito lidmi jsem se stýkal deno deně na škole a to odmaturovaly v oboru elektro .. nedej bože kdyby tu profesi delaly brrrr.

Ale timhle m umoc nepomůžem s ti mproblémem.

Chtělo by to prozvonit jestl ijso uty kabely ok.
U elektriky v autě se fakt nijak vědátorsky nevyznám :-(

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 17:39:57 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 30. říj 2008 1:00:00
Příspěvky: 837
Bydliště: Neratovice
pkod píše:
z popisuzavady neni moc o problemu jasneho...
Nema spatny kontakt jenom nektery z "plusu"?
Jak jsi zjistil, ze altik nedobiji?

Pokud po zapnuti nesviti kontrolky nebo spatne (jako by byla vybita baterka) a zaroven v pohode nastartujes, nemusi to mit s altikem primou souvislost.


vybila se baterka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 17:47:51 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Vybila se baterka je příčina chyb neb opříčina nedobíjení ? :-D

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 17:48:27 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: úte 25. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2191
Bydliště: okres Pelhřimov
minah píše:
pkod píše:
z popisuzavady neni moc o problemu jasneho...
Nema spatny kontakt jenom nektery z "plusu"?
Jak jsi zjistil, ze altik nedobiji?

Pokud po zapnuti nesviti kontrolky nebo spatne (jako by byla vybita baterka) a zaroven v pohode nastartujes, nemusi to mit s altikem primou souvislost.


vybila se baterka


Nebo si mel na baterce blbej konkt v tom bordelu kabelu u kontaktu - jako ze by baterka nerosvitila 2w kontrolky ale vesele tocila starterem je blbost

_________________
Moc se nesměj, stejně chcípneš
Nemám DOHC v sedanu, sem nula ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 17:49:08 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 30. říj 2008 1:00:00
Příspěvky: 837
Bydliště: Neratovice
tak po dlouhe debate s mladou z ni vypadlo ze se hrabala kolem spinacky kde chtela najit kabel na pripojeni deniho sviceni
vypadlo z ni ze zkratovala zlutocerny s neosazenym kontaktem pod nim
podezrivam rele spinacky co vy na to


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 18:14:54 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
No bude potreba to opravit, je to rozbity :-D .
Co na to rict. Bez multimetru se neobejdes, proste zjisti, jestli je spatna pojistka nebo jeste neco jinyho...

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 19:03:21 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
no jak bych to řekl OMG .... dycky zbožňuju stejný jak moje lucka :-d oono to nejede přestalo to samo :-D

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 19:24:03 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 30. říj 2008 1:00:00
Příspěvky: 837
Bydliště: Neratovice
prochy píše:
No bude potreba to opravit, je to rozbity :-D .
Co na to rict. Bez multimetru se neobejdes, proste zjisti, jestli je spatna pojistka nebo jeste neco jinyho...


kdyby byla spatna pojistka tak to preci nebude fungovat porad ale psal jsem ze se chvilkama dobijeni rozsviti a palivomer a teplomer malinko povilezou nahoru


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 19:54:43 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
No nejsem Prochy, ale nemas tak uplne pravdu. Zrovna u palubky tam napeti muze lezt pres zarovku kontrolky dobijeni. A navic by to presne odpovidalo popisovanemu chovani. Alternator se nabudi - rozsviti kontrolku a proud kontrolkou napaji castecne i zbytek pristrojovky...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 22:19:38 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
pkod píše:
Alternator se nabudi - rozsviti kontrolku a proud kontrolkou napaji castecne i zbytek pristrojovky...


Altík se ale právě budí proudem co jde přes kontrolku která je na palubce připojena po zapnutí klíčku na 12volt, tento slabý proud co teče přes kontrolku od palubky do altíku stačí k jeho nabuzení a jakmile začně altík dobíjet tak se na kablíku co vede od kontrolky z palubky objeví taky 12 volt a tím pádem kontrolka zahasne protže ztratí uzemění přes altík který začne dobíjet....když je něco v altíku v hajzlu nebo je vadný regulátor kontrolka svítí stále a tak indikuje že altík nedobíjí.

Altík se jen samotným roztočením neumí sám nabudit zbytkovým magnetismem jak to bývalo u dynam v autech. A aby neteklo do altíku furt nějaké malé budící napětí když auto stojí a nevybíjelo to baterku...proto je to udělané tak že až se zapne klíček zapalovaní tak se do altíku posílá budící proud právě přes kontrolku dobíjení.....když je kontrolka dobíjení v hajzlu nebo ji vytáhneme....altík nebude po nastartování dobíjet.

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 22:39:55 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Bobo: ramanence je prirozena u vsech "magnetickych" materialu. Rotor je buzem ss napetim a proto jiste nejake zbytkove pole i bez buzeni mit bude. Nerikam, ze to staci na korektni dobijeni za vsech okolnosti, ale pokud se jednou "capne"...

Minah: koukni na ty pojistky a dej vedet :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 22:48:54 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
pkod píše:
Bobo: ramanence je prirozena u vsech "magnetickych" materialu. Rotor je buzem ss napetim a proto jiste nejake zbytkove pole i bez buzeni mit bude. Nerikam, ze to staci na korektni dobijeni za vsech okolnosti, ale pokud se jednou "capne"...

Minah: koukni na ty pojistky a dej vedet :)



měl jsi na mysli reaktanci spíš ne? :-)

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 23:08:18 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
kucííí zkuste nastartovat auto s odpojeným konektorem co vede ke kontrolce dobíjení......zkoušel to někdy někdo?

jestli jo tak zjistíte, že když ten konektor co vede ke kontrolce odpojíte než nastartujete a pak to načotíte tak můžete vytočit motor i do 5ti tisíc a altík se nechytí ani kdyby jste se rozkrájeli........schválně si to zkuste....odpojete ten konektor a nahoďte motor...zapněte si světla a nechte bežet motor a za běhu motoru připojte ten konektor co vede od kontrolky k altíku a sledujte jak světla hned po připojení té kontrolky zjasní........altík teprve teď začne dobíjet.....vy kouzelníci s remanecí a reaktancí dohromady taky :)

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 07. led 2010 0:55:53 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
A pouze za jistých okolností v laboratoři, sterilním prostředí, přesné vzdušné vlhkosti, ideální teplotě a občasným el. výbojem někde poblíž :-D .

Tahle "věda" ("o proudících") :smile: , mě minula, jen na průmce jsem se prostě jeden rok něco málo naučit musel, páč jsme měli hroznýho exota, snad se nedá říct ani profesora, který tam jeden rok zastupoval - jinak přednášel někde na "vejšce" a u nás to mněl jen jako takovej "šolich", napsal nám hned na úvod vlastní učebnici a kdo by "to nedá", tak by ho fakt nenechal projít...

Takže si troufám říct, že dobíjení bez kontrolky opravdu fungovat nebude, tzn. vybitá baterka je následek.

Problém je určitě mezi palubkou (budíky) a baterkou. Začal bych asi u budíků a kabelů okolo, tzn. směrem ke spínačce. Samozřejmě bych předtím "pro jistotu" skouknul i pojistky a celou pojistkovou skříň, ale tady problém asi nebude - ale jistota je jistota :-) .
A potom možná šel od baterky směrem k pojistkovce (konektory atd.), min. tím, že je zkontroluješ proměříš, očistíš a prostříkneš kontaktolem ničemu nemůžeš ublížit.

Můj typ ale je, že ten problém je u palubky popř. spínačky a spíš než + bych se soustředil na kostru...

No a pak autoelektrikář, což je poslední možnost...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 07. led 2010 9:54:01 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Piro:cz píše:
pkod píše:
Bobo: ramanence je prirozena u vsech "magnetickych" materialu. Rotor je buzem ss napetim a proto jiste nejake zbytkove pole i bez buzeni mit bude. Nerikam, ze to staci na korektni dobijeni za vsech okolnosti, ale pokud se jednou "capne"...

Minah: koukni na ty pojistky a dej vedet :)



měl jsi na mysli reaktanci spíš ne? :-)

PKOD to vysvetlil dobre, nemam co dodat. Remanence je zbytkovy magnetismus, ktery maji vsechny zelezne materialy. Zapricini velmi slabe vybuzeni alternatoru i bez vnejsiho buzeni.

Reaktance je uplne neco jineho, je to elektricka velicina, neco jako odpor, ale s posuvem faze mezi napetim a proudem a je vlastni kondenzatoru nebo civce. Presneji receno je to imaginarni cast impedance (v oboru komplexnich cisel).

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 88 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz