Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 19:31:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 08. říj 2007 11:33:40 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Díky moc možná vypadám jako blbec,ale vážně moc toho o autech nevím.
Takže v palubce přestřihnu 4-tý drát (červený,viz foto výše)) a z něho natáhnu zelený drát na ten zelený v EDISU,OK? :oops:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 08. říj 2007 11:42:59 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 152
Bydliště: okr. Teplice
Ten zelenej drat z edisu prestrihnes, protoze jeho slepej konec je nekde pod palubkou v kabelazi pripraveny z vyroby, akorat ze bude nekde zapaskovanej a asi ho nenajdes. Taky ufiknes cervernej drat z konektoru, je to privod stalych 12V pro napajeni hodin, takze je ho treba radne zaizolovat. A natahnes novej drat mezi zelenym cafrnoulem z edisu a cervenym camfrnoulem z konktoru. Jelikoz uz budes mit dole budiky, bude asi nejjednodussi protahnout ho skrz gumove tesneni, kterym jde nahon tachometru.
Pokud jsi jeste nesudnaval budiky, muze byt problem se sundanim nahonu tachometru - po povoleni vsech sroubu je tam dira tak akorat na ruku, tou sahnes na pripojeni nahonu na tachometr, je tam takova capka a kdyz se zmackne, odpoji se nahon. Az to budes delat podesaty, bude to sranda... :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 08. říj 2007 12:21:43 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5577
Bydliště: Krkonoše
No tak sundavat ty budiky sem nedavno zkousel na Scorpiu, protže sem potřeboval vyměnit nějaky žarovičky a nepovedlo se mi to po tom co sem je odsrouboval tak dou povytahnout jen asi o 3cm kuli tomu nahonu na tach. musel sem vymontovat palubni poč. a tou dirou po nem tam sahnou (je to opravdu jen na ruku a to dost tesne) nahmatal sem sice ten nahon ale je na nem jakasi matice ktera de sice lehce pootocit asi o pul otacky ale ani pak to lanko neslo vytahnout kdyz tu matici pustim tak se sama vrati do puvodni polohy (holt kdyz na to ani nevidim tak se to dela blbe). Tohle bylo ale u Shkopku třeba je to na Sieřře jednoduší.

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 1997.
EX: Ford Sierra XR4x4 '85, Sierra 2.0i CL '92.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia '94, Scorpio 2.9i GL '92.
EX: Audi 80 B4 1.9 TDi '92, Honda CB 500 '98, AR 155 2.5 V6 '96, AR 145 2.0 QV '96, Peugeot 309 GTi '86, Š. Rapid 130 '86.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 08. říj 2007 13:43:51 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Budíky budu sundávat,protože tam přijde nová palubka s otáčkoměrem,kompletní výměna.Už jsem to měl sundané asi 5x,docela sranda,přístup jen tak tak pro ruku,ale jde to s trochu poškrábanou rukou :grin: Spíše problém jsem měl dát náhon zpátky,protože mi potom kmitala ručička,tak jsem to musel zase sundat a dát znova ten náhon a na 2-5tý pokus pohoda :-D .Jinak já myslel že Edis je ta plechová skříňka za šuplíkem a ne ten černý konektor v motoru (viz ta fotka).Tak to je potom pohoda 8-)
Díky za rady,do 3 dnů se na to vrhnu :oops:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 08. říj 2007 14:02:46 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Bagyp píše:
Budíky budu sundávat,protože tam přijde nová palubka s otáčkoměrem,kompletní výměna.Už jsem to měl sundané asi 5x,docela sranda,přístup jen tak tak pro ruku,ale jde to s trochu poškrábanou rukou :grin: Spíše problém jsem měl dát náhon zpátky,protože mi potom kmitala ručička,tak jsem to musel zase sundat a dát znova ten náhon a na 2-5tý pokus pohoda :-D .Jinak já myslel že Edis je ta plechová skříňka za šuplíkem a ne ten černý konektor v motoru (viz ta fotka).Tak to je potom pohoda 8-)
Díky za rady,do 3 dnů se na to vrhnu :oops:

Plechova skrinka za suplikem s 60-ti vyvody je ridici jednotka motoru Bosch EEC4.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2007 15:19:39 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Heeeeeeeelp :cry:
Tak jsem na zelený drát s EDISU natáhl nový do červeného do palubky,ale nic.Kuuuurv.... To mě už začíná lézt na nervy.
Poradíte co se děje?Mám auto totálně rozebrané,prosííííím :cry:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2007 17:55:59 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
nic znamena co? predpokladam ze otackomer nic neukazuje resp. rucicka se nepohlne. V tom pripade nam musis rict z ktereho auta (motor) je vyndany. Myslim ze by mohl byt jiny otackomer do aut s EDISem a s rozdelovacem. Pro naftak je urcite jiny jak uz jsem nekolikrat psal.
Mas nejakej merak? tim myslim jestli se muzes kouknout na napajeni otackomeru na krajnich vyvodech.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2007 18:01:38 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 27. bře 2006 0:00:00
Příspěvky: 891
Bydliště: Teplice City
až teď čtu tu diskuzi a bagyp mám jednu radu, bez multimetru bych neudělal ani ránu.

_________________
Obrázek
Ford Focus C-max 2006, motor: 2.0TDCI (100kW)
Vlastnil jsem:
2.0DOHC 4WD,2.0DOHC 2WD,Cosworth 2WD,1.8TD 2WD,


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2007 18:02:22 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
pkod píše:
nic znamena co? predpokladam ze otackomer nic neukazuje resp. rucicka se nepohlne. V tom pripade nam musis rict z ktereho auta (motor) je vyndany. Myslim ze by mohl byt jiny otackomer do aut s EDISem a s rozdelovacem. Pro naftak je urcite jiny jak uz jsem nekolikrat psal.
Mas nejakej merak? tim myslim jestli se muzes kouknout na napajeni otackomeru na krajnich vyvodech.


Otáčkoměr se ani nepohne.Je z benzíňáku.Motor mám podle všeho L6B 1.6i.Měřák nemám žádný,to by se musel stavit El.Barto :oops: .

PS:EDIS je toto ne????Jak psal Prochy:
Obrázek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2007 19:04:10 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Ano, na fotce je modul zapalovani EDIS. Ja mel na mysli hlavne to jaky motor melo auto ze ktereho tachometr pochazi. Protoze EDIS modul teda alespon ten ve scorpiu dava signal pro otackomer v nizkych napetovych urovnich. Naproti tomu otackomer sierry s rozdelovacem ocekava nepeti na vstupu klidne i 300V. Uplne naslepo se takove problemy resi velice tezko. Bez urazky ale je to pro Tebe asi prilis velke sousto. Navic ta elektroinstalace je na tvem aute uz "vylepsena". Tady pomuze bud nahoda nebo elektrikar.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2007 19:06:57 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Nevim, jestli 1.6i CVH s EDISem ma jiny otackomer, zkusim vecer doma mrknout do Mircocatu a dam vedet.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2007 19:07:36 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
prochy píše:
Nevim, jestli 1.6i CVH s EDISem ma jiny otackomer, zkusim vecer doma mrknout do Mircocatu a dam vedet.

OK díky moc 8-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2007 20:32:56 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
el_Barto se stavit muze i s multimetrem, ale zas aby tam nejezdil kazdy den ;) ....

mmch to s tou napetovou urovni si myslim ze bude mozna ono, co jsem pochopil tak budiky mas z nejakeho naftaku, u ktereho fakt ja nevim, ale tipuju ze to bude jako u klasickeho DOHC ....

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2007 21:40:37 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
prochy píše:
Nevim, jestli 1.6i CVH s EDISem ma jiny otackomer, zkusim vecer doma mrknout do Mircocatu a dam vedet.

PKOD ma pravdu, koukam do Mircocatu a existuji tyto verze otackomeru:
1.) ctyrvalec do r.v.1990
2.) OHC, DOHC, 1.8 CVH po r.v.1990
3.) V6 do r.v.1990
4.) V6 po r.v.1990
5.) Cosworth d r.v.1990
6.) Cosworth po r.v.1990
7.) Se vznetovym motorem do r.v.1990
8.) Se vznetovym motorem po r.v.1990
9.) 1.6 CVH se zapalovanim bez rozdelovace

Takze existuji 2 moznosti:
a.) sehnat spravny otackomer
b.) postavit prevodnik pulsu, to s sebou vsem obnasi ovsem nutnost zjistit (tedy zmerit) napetove urovne toho vystupu EDISu.

Za a.) je jednodussi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2007 22:25:04 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Prochy:Děkuji moc 8-)
Proč musím s tím mít jen problémy,vůbec nevím kde ten otáčkoměr seženu,když L6B 1.6i CVH 1992 mám snad jen já z celé ČR :cry:
Pomóóóóóóóóóóóc

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 11. říj 2007 22:54:38 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
co obejit vrakoviste, kdyby jsi sel, tak bych se asi pridal, taky par veci shanim ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 12. říj 2007 1:44:05 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
http://aukro.cz/item255355013_ford_sier ... ceny_.html

tady mas levny otackomer.... jen muss mit jednu korunu a cestu do jablonce a pak cestu z jablonce na vrakac :-)

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 12. říj 2007 15:05:24 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Tak jsem sehnal budíky do 1.6 CVH,vyjdou mě na 800+poštovné.
Snad konečně budou fungovat 8-)
Až přijdou (poštou) dám vědět.
Taky všem děkuji za pomoc (Především Prochymu) 8-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 13. říj 2007 2:06:38 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
no a nemel by jsi levnejsi koupit to auto co jsem ti posilal z aukra? navic by jsi dilu mel mnohem vic ....

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 13. říj 2007 11:56:39 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Neměl,dobře víš,že nemám kde druhé auto dát :x
Takže jen kupovat díly a díly 8-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 13. říj 2007 12:37:40 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
Bagyp píše:
Neměl,dobře víš,že nemám kde druhé auto dát :x
Takže jen kupovat díly a díly 8-)


mohl jsi to nechat stat normalne venku na parkingu, pak by se pripadne zatahlo na srotak ....

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 16. říj 2007 19:30:51 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
PROCHY:Měřil jsem ten výstup z EDISU na Otáčkoměr a mám to v klidu 0.2V,když zvednu otáčky tak 1.4-1.6V :-)
PS:Otáčkoměr budu mít asi do 3 dnů 8-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2007 11:06:18 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 152
Bydliště: okr. Teplice
Stejnosmernych nebo stridavych? Ale zni to nadejne, protoze na DOHC/OHC pri signalu z civky jde do otackomeru frekvence pulsu a ten pracuje jako prevodnik frekvence -> napeti (nebo proud)? Pokud by ti z toho edisu slo fakt takovehle na otackach zavisle napeti (zejmena pokud bude stejnosmerne), tak ten otackomer fakt bude muset byt uplne jiny (cili z CVH).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2007 12:17:23 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
No mam obavu ze namerene napeti je nejaka stedni hodnota puslu nebo tak neco - tedy s prominutim blbost. Rozhodne otackomer funguje jako "citac".


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2007 12:30:54 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
faudy píše:
Stejnosmernych nebo stridavych? Ale zni to nadejne, protoze na DOHC/OHC pri signalu z civky jde do otackomeru frekvence pulsu a ten pracuje jako prevodnik frekvence -> napeti (nebo proud)? Pokud by ti z toho edisu slo fakt takovehle na otackach zavisle napeti (zejmena pokud bude stejnosmerne), tak ten otackomer fakt bude muset byt uplne jiny (cili z CVH).


Proud je stejnosměrný jako baterie a CVH má speciální otáčkoměr,který s tímto proudem pracuje.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2007 13:32:59 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
pokud ma stejnosmerny, tak pracuje pak tackomer jako obycejny voltmetr ... akora je mi divne proc nepouzili vetsi napeti, takhle muzou docela vzniknout nepresnosti pri spatnem kontaktu ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2007 13:41:28 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 152
Bydliště: okr. Teplice
Ted jsem tady na to koukal a asi to fakt bude jenom nejaka baze signalu, na tom pinu 2 by mel byt ridici signal, ze zapalila jedna z civek. Na tyhle strance je jinak navod, jak pomoci tri "diod" pripojit puvodni otackomer.
http://www.megamanual.com/ms2/EDIS.htm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 19. říj 2007 13:04:37 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Tak otáčkoměr mám v autíčku a funguje jak má,krása.Nikdy jsem nevěděl na kolik se dá vytočit motor,tak jsem si to projel po plném a takový rozdíl jsem nečekal,no plný dojmu :mad:
Jinak jsem ho koupil od velmi známe (nebudu jmenovat) firmy,která se zabývá prodejem a dovozem vozidel za 800Kč přesně na CVH,ale kdyby jste to jen viděly v jakém byla palubka stavu :cry:
Polámané držáky,špinavé budíky a přední plexisklo ani nemluvím.Vypálené žárovky a no v hrozném stavu.Jak jsem to vyděl,tak jsem jim to chtěl vrátit a otřískat o hlavu.Ale díky Jeníkovy,který mi před nedávnem prodal krásné budíky s 2.0DOHC,jsem jen přehodil otáčkoměr do toho 2.0 a bylo 8-)
Hlavně že to funguje a krásně svítí.
Díky všem za rady,moc díky,sám bych to nezvládl 8-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 19. říj 2007 13:11:44 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
takze uz je sendy zase o neco vic auto :-) ..... super ze to jede ;) ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz