Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 16. pro 2024 1:06:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: EEC IV a nový motor
PříspěvekNapsal: úte 25. srp 2009 1:48:30 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Ahoj, PLS po odpojení řj nepojede dle mého jen motor ?
Co na to ostatní zařízení ? Jako třeba světla, rádio, budíky atd?
Není to nějak napojeno na řj ?
Jelikož bude v autí jiný motor s vlastní řj (jen k chodu motoru_programovatelnou řj) tak potřebuji mít jistotu.
Taky chci původní kabeláž a řj ponechat na místě v případě, že se motor někdy rozletí a já zpátky pod kapotu nacpu své CVH.
Předem díky za názory a postřehy 8-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 25. srp 2009 8:32:00 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
:oO Proc by nemelo jit radio?
Ne, bud v klidu, ridici jednotka ma souvislost pouze s motorem, radio Ti bude hrat i pristrojovka a svetla svitit. :-D

Ovsem pokud nevis takovou zakladni vec, tak me zajima, jestli si budes sam bastlit novou motorovou kabelaz. Radsi bych to nechal nekomu zkusenejsimu.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 25. srp 2009 8:58:43 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Nevim co vsechno o elektrice vis a jak moc chces do elektroinstalace zasahovat, ale pokusim se nastinit mozne problemy. Cast veci asi nebude zrovna tvuj problem.
1) palivova pumpa, pokud je elektricka je ovladana z EEC (bezpecnost).
2) otackomer je napojen u benzinaku na puvodni zapalovani
3) EEC optimalizuje chod motoru a resi ruzne drobnosti. Např. otacky motoru pri razeni, zapnute klimatizaci, prehratem motoru atd. Muze taky dochlazovat vstrikovaci listu a branit tak odparovani benzinu i u vypnuteho motoru (problem teplych startu).

Bude toho asi mnohem vic, ale snad nic zasadniho.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 25. srp 2009 16:22:10 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
No jde o to, že mám zapalování Edis atd atd prostě 1.6i CVH.
Místo tohoto motoru přijde RSturbo motor.Už je skoro kompletní, mám kompletní kabeláž i s jednotkami a popisy, takže v tom problém nevidím (snad) :x
Jen chci nechat veškerou dosavadní kabeláž, kdyby náhodou se motor rozletěl,ať mohu jen zpátky vložit svůj původní a zapojit.
Jen třeba já mám otáčkoměr na Edisu, a tam je rozdělovač a cívka, tak budu muset použít otáčkoměr asi z 2.0OHC či co, nebo dokonce původní z RSt což potom je problém.
Taky asi nebude nejlepší nechat původní řj zapojenou, tak jestli stačí ji jen vytáhnout, nebo raději někde odpojit?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 26. srp 2009 21:32:11 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 28. zář 2008 0:00:00
Příspěvky: 223
Bydliště: Praha Východ - Pětihosty
mozna se obavam zbytecne, ale to se tam vejdou tema otvorama dva svazky k motoru? jeden puvodni a jeden od rst? mne pride ze je to tam dost nacpany. a pride mi to i dost silenej napad, mit tam dvoji kabelaz :mad:

_________________
ex Ford Sierra 2.0i CLX DOHC 85kW, sedan '92
Ford Sierra 2.0i GL OHC, sedan '87
Ford Sierra 2.0i DOHC 4x4 Ghia, sedan '90


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 27. srp 2009 0:17:37 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: úte 25. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2191
Bydliště: okres Pelhřimov
No vzhledem k tomu ze motorovy kabelaze je fakt "hrst" tak mi prijde dost zbytecny ji tan nechavat - na RJ to bude odpojene, motorove cidla bodou odpojene neb tam bude jinej motor takze jediny kde to bude drzet jsou konektory u baterky a par blbosti, myslim ze bude asi mensi zlo ho vyndat nez tam prapodivny zpusobem rvát oba dva a jeste v tom mit bordel - stará a nová elektrika - prijde mi to podobny jako kdyz siresil ze tan nejakej dobrák nechal puvodni instalaci LPG ... Cim víc tím hůř ...

_________________
Moc se nesměj, stejně chcípneš
Nemám DOHC v sedanu, sem nula ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 27. srp 2009 0:28:20 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Asi ano, bude lepší vše od řj po motor odpojit a vytáhnout :-?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 144 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz