Noo, veď ja som to robil v podstate podobne, ako mi poradil
G. Cowlley... Nastavil som predstih tak, aby mal zahriaty motor čo najkultivovanejší chod, bol ochotný ísť do otáčok a z ľahka reagoval na plyn. Potom ho nechám dlhšie stáť na volnobehu a nesmie sa začať hriať ( nadmerne) . Mal som s tým v podstate uspech , lebo motor je živý, dobre sa dá točiť, ale záťaž napr do kopcu som neskúšal po nastavení. Keď prišlo na lamanie chleba , vždy ochotne spolupracoval.... Len teraz po čiastočnej generálke, hlavne hlavy , tesnení a komplet zapalovania som to chcel mať tipi topi. Lebo ten postup hore popisaný som nepovažoval za "bežný" - ale kým bol motor v povodnom znení bez tituliek, mi to bolo relatívne jedno, hlavne že behal ( mám doma 3 komplet náhradné motory - ja viem som paranoidný čo do náhradných dielov, ale raz nebudú
) Lenže s motorom s ktorým bolo babračky až až , to už myslím važne .... Dík za postrehy.