Ted jsem psal asi 20 minut odpoved, ale smazal se mi
Uz se mi to vsechno nechce psat znovu, takze ve zkratce.
Mas problem se smesi.
Na vine muze bejt zapalovani, netesnost vyfuku mezi hlavou a katalyzatorem, netesnost v sani kdekoli mezi skrtici klapkou a hlavou motoru.
Ta spatna komprese muze bejt podpalenej vyfukovej ventil, pokud nedymi modre pri akceleraci, pokud dymi modre pri akceleraci, tak je spatnej spodek motoru. Nevim, jestli to ma vliv na slozeni smesi, myslim si ze ne.
Chyba muze byt i v cidlech motoru. Spis nez MAP, tipuju cidlo teploty vzduchu ATS nebo cidlo prutoku vzduchu MAF (hlinikova kostka za vzduchovym filtrem). MAP by mohl zpusobit problemy predevsim v prechodovejch rezimech, Tobe to cuka pri ustalenych otackach.
Muzu Ti mejlem poslat schema OHC s KATem a podle dokumentu
Mereni senzoru ze sekce
Stahuj si muzes vsechny cidla promerit (nejlepe pri behu motoru nebo zapnutem zapalovani primo na rdici jednotce).
Chyba 44 v diagnostice znaci, ze si nevytocil motor nad 4.000rpm pri dynamickem testu. Po kodu 50 cekas na mirne samovolne zvyseni otacek, pak blikne dignostika a ty musis vytocit motor, pokud ot neudelas, hodi to chybu 44 a nedostanes se do servisniho modu pro dostaveni volnobehu. Dobre popsana diagnostika je v dokumentu
sierrapetrol v sekci
Stahuj.