Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 16. pro 2024 0:54:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ukostrenie lambda sondy
PříspěvekNapsal: úte 07. dub 2009 22:31:32 
Offline
SIERRA nováček
SIERRA nováček
Uživatelský avatar

Registrován: sob 07. bře 2009 1:00:00
Příspěvky: 8
Bydliště: LC
Poradte kde ju hladat pri 2l DOHC rv89. Vdaka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 07. dub 2009 23:05:43 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
DOHC míval ukostřený celý výfuk , klasickou pletenou kostrou která bývá přišroubovaná jak an výfuk tak na karoserii ke štěftům co drží plechový držák převodovky

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 08. dub 2009 8:33:43 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
lambdu lze taky ukostrit primo u ridici jednotky dodatecne, to asi vic napise prochy, a vim ze se to tu taky uz resilo, takze nahore tlacitko hledat by ti taky dalo odpoved...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 08. dub 2009 23:08:50 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5058
Bydliště: HRONOV
já měl špatně ukostřenou lamdu a dělalo to psí kusy v nízkých otáčkách. No ,po proměření potenciometru škr. klapky (což jsem si myslel že závada na TPSku) jsem byl upozorněn na možnost špatné kostry právě lambdy.
vyšroubovat (bez zvednutí auta pro hubený lidi) :lol: očistit závit od rezu( né hala bala) a našroubovat zpět a zapojit. Potom klasicky udělet restart řídicí jednotky.
já měl od té doby po problému 8-) . Díky Prochy 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 08. dub 2009 23:24:11 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
Gemini píše:
DOHC míval ukostřený celý výfuk , klasickou pletenou kostrou která bývá přišroubovaná jak an výfuk tak na karoserii ke štěftům co drží plechový držák převodovky

a nehořely ty auta? já jen že Cu vede perfektně teplo a obzvláště u katů je dost teplo

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 09. dub 2009 7:41:29 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
ono je to o chlup jinak, je to pod silentblok prevodovky ukostrene drzakem vyfuku a ten je ukostreny dal tou pletenou medi .. a stejne si myslim ze by pres tu med prd proslo ptz to neni zadna hruba traverza ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 09. dub 2009 20:49:03 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
nevim , já vyhořelou sierru zatim neviděl , maximálně při zadnim nárazu když se roztrhla nádrž , jediný co vim že ty kostry vždycky vlivem teplot a nepříznivejch podmínek uhnili

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 144 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz