Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 16. pro 2024 0:51:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: co je to za cido (snimač)
PříspěvekNapsal: ned 15. úno 2009 20:50:25 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 29. zář 2008 0:00:00
Příspěvky: 40
Bydliště: Okr. Třebíč
Zdar, chtěl jsem se zeptat co je to za čidlo (snímač) je blízko vedle čidla teploty chladící kapaliny jsou od sebe asi cca 5 Cm to čidlo jak se na ně ptám tak má kulatej konektor a má bílou barvu a mně by zajimalo na co je a k čemu slouží je to na sieře 2,0l 88Kw 120 Ps jo a je to umistěný pod sáním.

_________________
Ford Sierra 2,0l DOHC


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: co je to za cido (snimač)
PříspěvekNapsal: pon 16. úno 2009 0:30:35 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Podle me by to mohl bejt cidlo teploty nasavaneho vzduchu.

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 16. úno 2009 11:57:25 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
čidlo teploty pro řj, dvoupin

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 16. úno 2009 19:58:12 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 29. zář 2008 0:00:00
Příspěvky: 40
Bydliště: Okr. Třebíč
vedou k tomu dva dráty a je to stejně jako čidlo na chladíci kapalinu našroubonaný do bloku motoru.a kdyby tohle čidlo bylo nějak špatný mohl by blbnout volnoběh???odepište

_________________
Ford Sierra 2,0l DOHC


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 16. úno 2009 21:38:37 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
cidlo teploty nasavaneho vzduchu to nebude (to je nasroubovano do sani). Kauli ma pravdu, to bude asi cidlo chladici kapaliny - info pro RJ. Na volnobeh to teoreticky vlyv ma, ale prakticky pramalo. Tam budes mit jiny problem, nez tohle cidlo.

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 16. úno 2009 22:11:52 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 29. zář 2008 0:00:00
Příspěvky: 40
Bydliště: Okr. Třebíč
a čím by to mohlo bejt při studeným motoru je malej volnoběh a při teplím je zase velkej

_________________
Ford Sierra 2,0l DOHC


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 16. úno 2009 23:10:48 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
PetrRygl píše:
a čím by to mohlo bejt při studeným motoru je malej volnoběh a při teplím je zase velkej


v tomto pripade by bylo asi nejlepsi udelat prvne diagnostiku. Ale prochy napsal pekny navod na nastaveni volnobehu, je to tady nekde na foru.

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 16. úno 2009 23:11:44 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
precti si tohle:

http://www.fordsierra.eu/modules.php?na ... pic&t=2661

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17. úno 2009 19:01:25 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 29. zář 2008 0:00:00
Příspěvky: 40
Bydliště: Okr. Třebíč
diagnodtiku jsem dělal a bez závad,ale proč to tak dělá že při studeným motoru je volnoběh malej (zdechne to) a při teplím je zase vysokej cca 1000 otáček a někdy při dojeti do křižovatky je až 1500.jo a ještš jsem se chtěl zeptat mně zezeadu za motorem kape voda na převodovku čím by to mohlo bejt začalo to z ničeho nic.sem si říkal jestli by nemohla bej špatná nějaká ta hadice za motorem,protože ja jasem s tím naboural a motor byl nytlačenej vzadu na ty stěně za motorem tak jsem si říkal jestli se neprocvakla nějaká hadice.
Ps. ten volnoběh ale už blbne daleko dřív než začala tíct ta voda.
poraď te.

_________________
Ford Sierra 2,0l DOHC


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 19. úno 2009 10:04:13 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
No diagnostika je jedna vec a nastaveni volnobehu vec druha.
Dignostika vetsinou odhali pouze odpojene, pripadne zkratovane cidlo. Vetsinu ostatnich veci neodhali, protoze je blboucka. Kod chyby muze ukazovat na nejaky konkretni cidlo, ale problem muze bejt uplne jinde a zavisi na duvtipu kazdeho, kdo diagnostiku dela.

Vpodstate se da asi rict, ze nefunguje smycka regulace volnobehu. To muze mit ruzne priciny.
Diagnostika treba vubec neodhali (a ani nemuze odhalit) mechanicky problem a to muze byt treba netesne sani.
Doporucuju zamerit se na tesnost sani, TPS a MAP sensor.
A jako prvni nastavit zakladni volnobeh. Pokud odpojis volnobezny ventil, tak sroubkem dostaveni volnobehu musi jit snizit otacky rekneme pod 500 i pri teplem motoru. Pokud se nesnizi, tak to nekde saje. Muze to bejt kdekoliv v sani, casto zpuchrela hadicka podtlaku, nebo pod skrtici klapkou byva jeden vyvod zaslepeny gumovym navlekem, ktery po letech taky byva hodne zpuchrely.
TPS a MAP doporucuju promerit, nekde v sekci stahuj je ke stazeni tabulka hodnot, jaky to ma davat.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 19. úno 2009 10:15:17 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Jestli se Ti motor natlacil dozadu, tak omrkni 2 hadice, ktere jsou do topeni. Anebo jestli nepraskli plastove vyvody z topeni. Jine hadice tam vzadu nejsou.

Jinak resim ted spatny volnobeh u jednoho DOHC, diagnostika ukazala chybu TPS. TPS jsem zmeril, a dolni hodnota misto 0.4-0.7 Voltu je 2.6 Voltu. Take volnobeh nereaguje na stelovaci sroubek pod klapkou pri odpojenym volnobeznym ventilu a TPS, takze nejspis take zasvineny otvor pod klapkou. Falesny vzduch to saje dole na bloku, hadice odvetrani klikovky.

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 140 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz