Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 22:46:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 14. led 2009 21:59:28 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
tak jestli jezdis s studenym 6 tam a 6 zpet, tak to bych asi nehrotil moc .... s tim se da pocitat, kostey jezdil jednu dobu do prace za 19 co si vzpominam ....

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 14. led 2009 23:18:37 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
a nekecá ti čidlo teploty ??? pokud vůbec funguje ??? jestli to nejezdí jakoby na studenej motor furt ikdyž je teplej , zkusil bych vyměnit to malý jednopólový čidlo teploty , stojí kolem 150 korun asi , jestli ti to jede na sytič i teplý tak je to potom jasný , a nebo zkus vyndat a vyzkoušet termostat , jestli neni zajeklej v otevřený poloze , tim pádem se ti to taky nezahřeje 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 15. led 2009 16:22:59 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Čidlo teploty i termostat je nový, jak se zahřeje motor tak je vše OK.
Ale na těch 6 km se asi dostatečně nezahřeje.Když přijedu otáčky jsou OK.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 15. led 2009 21:59:25 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
no tak to je jasný , na delší cestu to bude dobrý , ale jak po tom chceš výkon za studena tak to žere jak tank no , zkus to nechávat chvíli před jízdou klapat na volnoběh , možná to bude lepší

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 04. úno 2009 0:37:33 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: úte 25. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2191
Bydliště: okres Pelhřimov
NEchci zakladat nove tema kuli tomu ze sem debil.
Jak jsou akcni cleny u techto motoru
2,9:

Obrázek

DOHC:

Obrázek

To malo co tam je je dobře ???

No a kde u těch motorů najdu:
1) čidlo teploty nasávaného vzduchu
2) volnoběžný ventil

A nesmějte se mi
:plac: :plac: :plac:

_________________
Moc se nesměj, stejně chcípneš
Nemám DOHC v sedanu, sem nula ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 04. úno 2009 1:01:33 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Volnobezne ventily jsou stejne. U 2,9 je na kraji hlinokoveho sani a u DOHC je to uplne stejny prvek umisteny na plastovem dilu sani hned za chladicovou stenou (na obr. oznacen jako "cidlo prutoku vzduchu")
U DOHC je cidlo teploty vzduchu nasroubovane do hlinikoveho sani na rozhrani "E" a "F". Konektor je stejny jako u cidla tepl. chl. kap. a ma dva vyvody.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 04. úno 2009 13:09:48 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: úte 25. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2191
Bydliště: okres Pelhřimov
Mám to teď správně ???

2,9:
Obrázek

DOHC:
Obrázek

_________________
Moc se nesměj, stejně chcípneš
Nemám DOHC v sedanu, sem nula ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 04. úno 2009 14:11:56 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Jo, takhle to bude. Jen to teplotni cidlo vzduchu u 2.9 netusim/nepotvrdim.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz