Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 16. pro 2024 0:53:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Volnobezny ventil DOHC
PříspěvekNapsal: pát 21. pro 2007 17:46:34 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Mno, asi to tu uz nekde zaznelo ale znate me, n co se nezeptam petkrat to nevim a ani pak to nejni slavny, takze:

Motor mi drzi volnobeh i kdyz odpojim volnobezny ventil. Sice kdyz ho za behu odpojim tak klesnou otacky, klepne si(a to me vzdycky zaboli srdce) ale pak si prida a jakoby nic. Reset sem udelal, zadna zmena. Na spotrebe to nejni znat, a v jizde to taky nevadi, ale stve me to pac vim ze je neco vneporadku :-? Netesnost mezi klapkou a ventilem vylucuju, to gumovy koleno mam dotazeny sponkama na krev. MAXIMALNE bych pripustil netesnost mezi telesem klapky a samotnym sanim...

Co kdo navrhujete? :-)

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 21. pro 2007 18:51:02 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 14. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 308
Bydliště: Plzeň
Mám to samý na Káčku, novej volnoběžnej ventil, u mě ještě okořeněno tím, že když je zapojenej, tak chod jak pumpa na sra*ky, po odpojení super volnoběh... Někde to musí tahat falešnej vzduch, zaměřil bych se na to i u tebe. Popř. si zkus půjčit jinej VV a udělat s ním to samý


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 21. pro 2007 19:45:59 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
a máte dobře nastavenou klapku? nemůže být doraz už posunutej a na volnoběh je klapka nastevřená čili nepotřebuje bypass volnoběžáku? To by teoreticky mohlo vysvětlovat tu chudou směs u Hondzika (teda esli to je chudá směs)

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 21. pro 2007 19:49:34 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Mno, ja s klapkou nehejbal, a jelikoz konejktor na volnobezaku je nemocnej uz od doby co tohle auto mame v rodine, tak vim ze to pri odpojeni chcipalo...horsi ze nedovedu urcit prelom kdy to prestalo makat jak ma, a tak vubec netusim s cim to ma souvislost....ted se k tomu uz nedostanu, ale po novym roce zkusim seknout novy tesneni pod klapku a uvidime...

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 21. pro 2007 21:12:19 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 14. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 308
Bydliště: Plzeň
Káčko necháme být, klapku mám ještě jednu doma, mám vlastně komplet vstřiky. Nějak se s tím poperu.

Budem se věnovat Twyggymu. Když máš blbej konektor na volnoběžným ventilu, nebylo by dobrý začít od něho?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 21. pro 2007 21:19:50 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
on je nemocnej jen v tom smyslu ze mu chybi jedna jistici packa a tak ho na msite drzi stara dobra vsezachranujici izolacni paska...ale tim to nebude, pac ten je beztak ze hry kdyz je VV odpojenej...odpojuju ho prave tim konektorem...

Uvidime co udela to tesneni, to zvladnu az po novmy roce pac ted jedu pryc. Pak kdyztak zkusim dat VV ze jednoho jinyho auta co tu mam a pak se uvidi...Ale stejne mi to nejde na mozek, musi to byt nekde jinde nez v tom ventilu, pac ten je prece, kdyz ho dopojim, ze hry...leda by byl zaseknutej v nejaky poloze "otevreno"

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 21. pro 2007 21:27:17 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 14. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 308
Bydliště: Plzeň
aha, tak to je relativně ok, myslel jsem problém s kablem.

Ten ventil je fakt ok? , pokud jo, tak to musí sát falešnej vzduch, tak hledej.

Vyčistit škrtící klapku a prohlídnout hadice


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 21. pro 2007 21:35:35 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Twyggy píše:
on je nemocnej jen v tom smyslu ze mu chybi jedna jistici packa a tak ho na msite drzi stara dobra vsezachranujici izolacni paska...ale tim to nebude, pac ten je beztak ze hry kdyz je VV odpojenej...odpojuju ho prave tim konektorem...

Uvidime co udela to tesneni, to zvladnu az po novmy roce pac ted jedu pryc. Pak kdyztak zkusim dat VV ze jednoho jinyho auta co tu mam a pak se uvidi...Ale stejne mi to nejde na mozek, musi to byt nekde jinde nez v tom ventilu, pac ten je prece, kdyz ho dopojim, ze hry...leda by byl zaseknutej v nejaky poloze "otevreno"

Jestli je ventil zaseklej v otevreny poloze se da zjstit. Odpoj ze sani hadici, co jde z toho ventilu a ucpi ji. Pokud zustanou otacky nahore, tak uz leda falesnej vzduch nebo pootevrena klapka.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 21. pro 2007 21:37:36 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
kontrolni otazka: co se stane pokud ucpes hadici odsavani klikovky (vede zpodvyfuku po zadni strane motoru do sani.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 21. pro 2007 22:35:02 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Hadice poucpu sna dzitra rano a uvidime... 8-)

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2008 16:56:28 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Tak je na vine asi ventil, tipuju ze je uz tak zasranej ze kloudne nedovira. Jeste maximalne seknu tesneni mezi ventil a sani. Kdyz totiz ucpu tu obtokovou hadici tak motor pomerne neochotne ale celkem rychle zdechne...proplachnul sem ten ventil ale asi malo...neda se to nejak "vic" rozebrat? Idelane z toho sundat ta nalisovana zatka? :grin:

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2008 17:07:53 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Cim si to proplachoval? Ja doporucuju tam nastrikat WD40 (at tam trochu sploucha) a nechat aspon 30 minut pusobit, obcas protrepat. Je to docela drijak.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2008 17:08:12 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 260
Bydliště: Hradec Králové
čoveče zrovinka tohle mi na autě funguje, resp. jsem raši nezkoušel, že nefunguje, ale regulace volnoběhu se chová, jak si představuju, tak to je snad OK.

Jednou za rok provedu očistu škrticí klapky, včetně toho červíku pro základní nastavení - ten vyšroubuju a vše prostříknu WDčkem. Taky volnoběžný ventil prostříknu. Sundám jen cívku - ventil jako takový nechám na trubce sání. Stříknu WD z této strany do ventilu, zahejbám, stříknu do cívky, zahejbám.

Dále ještě provedu očistu rozdělovače a nazdar, volnoběh jako vínko...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2008 17:12:42 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Oki, zitra se budu stejne jeste v necem vrtat tak to zkusim jeste tim WDckem...

Volnobeh jako takovy je v poradku, pekne drzi, nehoupe, nejni ani vysoko, jen mi vadi ze to nefunguje tak jak ma, holt sem asi uchyl :-D

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 11. led 2009 22:10:15 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 29. zář 2008 0:00:00
Příspěvky: 40
Bydliště: Okr. Třebíč
a kde je volnoběžnej ventyl u sierry 2,0l DOHC 88Kw 120 PS odepište prosím

_________________
Ford Sierra 2,0l DOHC


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 11. led 2009 22:14:30 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Od vzduchovyho filtru vede ke skrtici klapce plastovy sani a je to hlinikovej valeck na plastovy roure sani uprostred auta nahore priblizne v miste chladice. Vede z nej jeste tenci gumova hadice do hlinikovyho telesa sani za skrtici klapku a dale do nej vedou 2 draty.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 11. led 2009 22:14:54 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
na plastové trubce mezi kolenem a vzduchovým filtrem- koukam že bych se měl učit psát všema deseti:-)

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 11. led 2009 22:36:32 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 29. zář 2008 0:00:00
Příspěvky: 40
Bydliště: Okr. Třebíč
mně to delá že to drží vysokej volnobeh a po chvilce to spadne tak jak mám ale hodně pomalu to padá. muže to bejt tím?? stačí to promazat vdčkem??odepište prosím

_________________
Ford Sierra 2,0l DOHC


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 11. led 2009 22:56:12 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Hele. A ze Ti to dela jenom pokud je motor studenej po prvnim nastartovani?
To je totiz uplne normalni, tak je to spravne.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 11. led 2009 22:59:42 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 29. zář 2008 0:00:00
Příspěvky: 40
Bydliště: Okr. Třebíč
no za studena je malej ale jak se ohřeje tak je moc vysokej a pomale hodně pomale leze dolu,moc se mu nechce

_________________
Ford Sierra 2,0l DOHC


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 12. led 2009 10:40:09 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
to spíš vypadá na malej falešnej vzduch, volnoběžák se to snaží krotit a při studenym to jede na chudou směs. já bych šel nejdřív po hadičkách, event je postupně odpojovat a ucpávat. vyčištěním volnoběžáku samo nic nezkazíš

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 12. led 2009 11:06:47 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Ja bych doporucoval nasledujici test:

Nastartuj uz predem zahratej motor na provozni teplotu (teplej chladic) a za behu odpoj konektor volnobeznyho ventilu. Volnobeh by mel spadnout niz nez 850 rpm, pripadne zacne vice ci mene pulsovat, nebo to motor nerozdejcha a chcipne. Pokud se tak stane, tak tam neni zadny markantni prisavani falesnyho vzduchu jak psal Kauli; pokud by to prisavalo, tak nepoznas rozdil, pripadne volnobeh bude stale vys nez tabulkovych 875rpm pro DOHC.

Jestli Ti to neprisava falesnej vzduch, tak je dost mozny, ze mas rozstelovanej zakladni volnobeh (treba z duvodu, ze je nasledujici bazmek trochu zanesenej spinou). Problemy s volnobehem byvaji casto zapricineny spatnym nastavenim zakladniho volnobehu, casto se tim vyresi ruzny houpani volnobehu apod.

Takze dostav zakladni volnobeh; je na to takovej malej cervikovej sroubek dole vlevo na skrtici klapce, kterej funguje jako dalsi neregulovana obtokova cesta pro vzduch. Utahovanim priskrcujes-snizujes otacky, povolovanim zvysujes otacky. Spravne se to ma nastavovat behem servisniho modu diagnostiky a je na to specialni postup (najdes v sekci stahuj v dokumentu sierra petrol), ale da se pouzit i zjednoduseny postup, ktery ted popisuju pri odpojenem volnobeznem ventilu a pri plne zahratem motoru (bez zapnuti velkych spotrebicu-vyhrivani okna, svetla, ventilator apod.). Dostav volnobezny otacky na cca 700-800 rpm. Cili o kousek niz nez si drzi ridici jednotka pomoci volnobeznyho ventilu. Po pripojeni volnobeznyho ventilu si ridici jednotka zbytek nahoru doreguluje.

Sroubek nastaveni zakladniho volnobehu pro DOHC:
Obrázek

Uplne nejpreciznejsi postup by byl ten cervik vysroubovat a obtokovou cestu procistit vatou v benzinu na tenky dreveny spejli nebo paratku; to znamena vyndat klapku a komplet vycistit. Ale provizorne muze postacit to trosku povolit, jestli je to moc zaneseny a zakladni volnobeh nizkej. Mozna, ze ho naopak budes mit moc vysokej, jestli si s tim nekdo v minulosti nepatricne hral a to taky neni dobre, takze v tom pripade ho stahni dolu.

Pokud Ti toto nepomuze, dej vedet, mam jeste dalsiho kandidata na zvysenej volnobeh-TPS-cidlo skrtici klapky.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 12. led 2009 11:51:00 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 152
Bydliště: okr. Teplice
Jinak to cisteni je hezky udelany na webu http://www.crustworld.co.uk/sierra/index.html v sekci How to... je dokument "Sierra DOHC Throttle Body and Idle Speed Control Valve cleaning"... Pravda, kdo speakuje ma trochu vyhodu :smile:
Jinak ten dotaz od Peti Rygla "Kde je volnobezny ventil" - to samy.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 14. led 2009 7:12:22 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Jen dotaz,má CVH volnoběžný konektor?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 14. led 2009 11:17:06 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
Jestli máš jednobod tak máš na tom těle s nastřikovačem takovej válec od kterýho vede třípinovej konektor , to je krokovej motor kterej ti nastavuje volnoběh tim že přivírá a otevírá škrtící klapku u studenýho motoru , ten taky celkem odchází , když sundáš filtr vzduchu tak si můžeš ověřit jak maká na studenym motoru 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 14. led 2009 18:35:19 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
No já abych to zkusil ze zajímavosti.Nějak mi stoupla spotřeba na 11,5l/100Km a to nejezdím jako hovado v létě, protože mám letní gumy :(

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 14. led 2009 20:54:16 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
tak v zime vetsinou spotreba stoupne, a ja bych se te spotrebe moc nedivil jestli jezdis mesto ... ono to chce prislapnout aby to bylo sviznejsi, ale pokud to netocis nad 2500rpm a nejezdis furt jen od krizovatky k krizovatce tak ta spotreba je urcite vyssi, ja ted v zime mam mesto prevazne a jsem pod deset, a to zas nejezdim jak snek uplne ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 14. led 2009 21:07:41 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
tak v zimě a ve městě se nediv , jede ti to furt studený na sytič a eště přitom furt akceleruješ 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 14. led 2009 21:51:51 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
na 1,6 je 11,5 dost....

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 14. led 2009 21:58:31 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
No je pravda,že ráno vyjedu a než dojedu do práce,tak se to ani nezařeje,z práce to samé.Mám to jen 6 km +-.No a křižovatky jsou a hlavně z práce nějaká ta kolona na Rudné. Ale i tak je to dost :shock:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 134 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz