Prekopat elektriku na GHIA auticko? to zapomen.
Leda prehodit celej svazek, coz taky neni zadnej med, ale nic neproveditelnyho. Sundat vsechny plasty a zacit soukat svazek nejdriv z mot. prostoru do kabiny, pak svazky co jdou po pravy a levy strane auta taky do kabiny dopredu, a nakonec tovsechno vyndat pojistkovkoui ven. Dost se nadrez, protoze ta elektrika urcite vazi pres 10kg a pekne blbe se taha. Krome zadniho husiho krku u dveri kombi (mozna i liftback) neni potreba nikde nic strihat, vsechno jde vytahnout bez stipacek. Koneckoncu i ten tlustej husi krk do 5.dveri, ale chce to vedet, jak je tam ten plast, co to drzi zacvaknutej, jinak to nejde uvolnit.
Hlavne si to predem dobre nafot, protoze draty maj pamet a je potreba je upevnit presne v mistech, jak to bylo puvodne, jinak se Ti to bude furt nekde kroutit, cast chybet, nebo prebejvat.
Ja osobne bych se do toho nepoustel, leda, ze bych mel fakt zachovalou kastli s komplet KO elektrikou, pak bych to prehodil. Jinak je to fakt hodne prace s hodne vztekanim. Aby si nemusel strihat draty, musis to vytahnout vsechno komplet, tzn. treba sundat nadrz, aby si vycvaknul konektory. Jinak bacha, kolem 1990 se menily typy konektoru, jsou jiny husi krky do dveri , nekde v elektrice prohodili samce za samici (treba u ABS) apod. Tak se na to priprav.
Jinak rikam, ze tezko to implantovat pro to, ze okruhy ke vsem svetlum a blikacim jdou prave pres GHIA auticko, nejde to tam nejak lehce naimplantovat, leda prehodit komplet elektriku, jinak to je bylo harakiri.