Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 22:54:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Budík nebo čidlo?
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 15:32:17 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 1682
Bydliště: V podstatě bezdomovec
Mám poslední dobou problém s ukazatelem teploty vody v chladiči. ručička mi po nastartování plynule vyleze až hodně daleko za červený pole. Motor mám 2.0 Ohc Efi 74kW. Nevíte kde tam čidlo je? A jestli to bude spíš čidlem, vedením nebo budíkem? :cry:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 15:34:35 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. úno 2008 1:00:00
Příspěvky: 123
Bydliště: tvrdkov 59
spíš to bude čidlem ale kde je to ti nepovím kdysi jsem ji měl a nemůžu si za boha vzpomenout

_________________
jezdím v ní už od mala
FORD SIERRA
2.0 DOHC
88KW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 17:32:36 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 10. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 313
Bydliště: Krnov
jak je vicko rozdelovace,tak u nej na motoru.

_________________
Ford Sierra 2.0i OHC 88r.sedan


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 26. čer 2008 18:44:57 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 1682
Bydliště: V podstatě bezdomovec
Díky. teď už aspoň vim kde to mám hledat. před dovolenou to snad zprovozním 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 10. črc 2008 22:40:30 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 1682
Bydliště: V podstatě bezdomovec
Tak jsem spojil výměnu čidla s výměnou chladící kapaliny a moc dobře to nedopadlo. nejprve jsem čidlo asi málo dotáhnul a kapalina mi vytekla tudy. nalil jsem do motoru teda normální vodu a dojel domů. Ta cestou opět vytekla. Čidlo jsem v garáži dotáhnul a použil těsnění, nalil opět novou chladící kapalinu, jenže už menší množství, ne 8 litrů jak se má, nádržka byla brzo plná. Od tý doby mi čidlo opět nefunguje jako předtím, nefunguje topení a z výfuku jde pára. Nevíte čím to může být a kde jsem udělal chybu?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 10. črc 2008 23:01:46 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
No, ten popis příznaků by mi seděl na těsnění pod hlavou nebo možná i hlavu :( .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. črc 2008 0:22:51 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
nenalil jsi do tepleho motoru studenou vodu?

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. črc 2008 23:01:27 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 1682
Bydliště: V podstatě bezdomovec
To ne, počkal jsem cca 2 hodiny než to pořádne vystydne. Podle mě jsem nalil vodu přes nádržku jen do blokui, do chladiče se nedostala kvůli zavřenýmu termostatu... Je to možný? No a jak se termostat otevřel, voda se z něj vypustila do chladiče a motor neměl dost vody na chlazení.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 11. črc 2008 23:28:06 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
Asi tě zklamu, ale to moc pravdepodobný není, teda spíš téměř vůbec.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 12. črc 2008 12:01:55 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Technicka, OHC se musi pri opetovnem zalyvani vodou odvzdusnovat. Na domecku termostatu je kousek hadicky se spuntem, ten musis vyndat, jinak se nedostane voda do hlavy a tim padem ji je tam malo...

pokud ale jde para z vyfuku tak se urcite dostava voda do spalovacish komor. Je mozny ze se hlava teplem zkroutila, aby na OHC praskla to se mi nezda, ale zkroucena muze byt ve vsech rovniach, uz sem jednu takovou rovnal... 8-) Ta byla podelne do vrtule a jeste do luku, na saci strane mene, u vyfuku pomerne dost :smile:

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 12. črc 2008 12:09:02 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
spíš schnilo těsnění pod hlavou, provoz nasucho jen přiblížil konec. jinak já ohc nikdy neodvzdušnoval pač třeba starý typy tam ten přídavnej výstup nemaj a nikdy to nezlobilo

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 12. črc 2008 12:44:25 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 10. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 313
Bydliště: Krnov
nechas odtazeny zavit na nadobce,ne?je to tak?

_________________
Ford Sierra 2.0i OHC 88r.sedan


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 12. črc 2008 13:56:34 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
Twyggy ma pravdu: pokud mizí voda pres výfuk (pára) není nad čím přemýšlet a je na čase pustit se do rozebírání.
Nové těsnění je samozřejmost a po sundání hlavy se podívat na dosedací plochu a změřit jí popř. nechat srovnat (když už je to rozebrané, vyplatí se nechat ji nejen srovnat, ale třeba i pastou začistit sedla ventilů a vyměnit gufera).
U OHC opravdu nebývá problém s hlavou (narozdíl od DOHC opravdu hned při větším tepelném šoku nepraská) a i kdyby náhodou byl problém s hlavou větší dá se sehnat jiná za pár korun.

Jo a když už bude hlava dole, nový rozvodový řemen (rozvody - řemen, kladka) by taky motoru slušel.

Výhoda u OHC je, že díly na tuhle opravu budou stát pár korun a udělá si jí každý jen trošku šoikovnější člověk téměř sám (s vyjímkou toho srovnání hlavy) a za chvilku. A kromě pár klíčů, momenťáku, měrek atd. není nic extra potřeba.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 12. črc 2008 20:46:56 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 1682
Bydliště: V podstatě bezdomovec
Zítra na to s automechanikem kouknu a uvidíme. jen mi netvrďte že tím neodvdušněním do motoru naleju o dva litry vody míň... Musí to být ještě nějaká zrada ne? :cry:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz