Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 23:40:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nefachčí otáčkoměr
PříspěvekNapsal: ned 25. lis 2007 16:16:34 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 28. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 209
Bydliště: Všeruby u Plzně
Kdyz je v lete horko, tak se obcas, hajzlik jeden, chytne. Cim to muze bejt ?

_________________
Subaru Libero E12
www.pirates.cz/forum


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 25. lis 2007 16:42:19 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
ja bych to videl na podobny problem jako: http://www.fordsierra.eu/modules.php?na ... opic&t=552

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 19. čer 2008 18:41:44 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Tak po diagnostice motoru mám skoro stejný problém :cry:
Po nastartování nejde otáčkoměr,po asi 10 min jízdy se chytne a zase spadne a po 20-30min jízdy teprve naskočí a už jede v pohodě.Když potom vypnu motor a znova zapnu,tak jede,ale jak je studený motor tak ne :cry:
Zkontroloval jsem kontakty,zapojení vše,ale nic.Nepomohl ani restart řj.Jinak můj otáčkoměr je napojen na modul EDIS :cry:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 19. čer 2008 18:48:15 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Bagyp píše:
Tak po diagnostice motoru mám skoro stejný problém :cry:
Po nastartování nejde otáčkoměr,po asi 10 min jízdy se chytne a zase spadne a po 20-30min jízdy teprve naskočí a už jede v pohodě.Když potom vypnu motor a znova zapnu,tak jede,ale jak je studený motor tak ne :cry:
Zkontroloval jsem kontakty,zapojení vše,ale nic.Nepomohl ani restart řj.Jinak můj otáčkoměr je napojen na modul EDIS :cry:
\

Presne tohle dela i muj otackomer v 2.0 OHC, tam je napojen na indukcni civku....nemam cas to resit. :-?

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 20. čer 2008 17:52:35 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Tak co poradí někdo zkušený,proč otáčkoměr jede až je motor teplý? :shock:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 21. čer 2008 23:23:25 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Na něco jsem přišel,ale potvrdí se to po sléze,mám pocit,že ten otáčkoměr ožije až se poprvé sepne ventilátor.Ne až je motor teplý.Dneska se mi to 2 stalo.Motor studený a nic,po jízdě se zapnul otáčkoměr a slyšel jsem,že se spustil ventilátor.Až zítra pojedu,tak si na to dám pozor 8-) a uvidíme :oO

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 22. čer 2008 9:07:59 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 03. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 681
Bydliště: Šestajovice
Bagyp píše:
Na něco jsem přišel,ale potvrdí se to po sléze,mám pocit,že ten otáčkoměr ožije až se poprvé sepne ventilátor.Ne až je motor teplý.Dneska se mi to 2 stalo.Motor studený a nic,po jízdě se zapnul otáčkoměr a slyšel jsem,že se spustil ventilátor.Až zítra pojedu,tak si na to dám pozor 8-) a uvidíme :oO

No jo, ale to máš ty u DOHC spínací ventilátory na čidla, ale co mi s OHC-čkama máme vrtuli na vyskozce napevno 8-) , takže u nás to ventilátorama nebude :-D .

Jinak jsem si včera černou kapličku shodil dolů a komplet budíky jsem prostříkl kontaktolem a otáčkoměr běžel, ale dnes opět K.O :cry: tak už nevím čím by to mohlo být... :smile:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 22. čer 2008 11:22:42 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
koukam ze nemate stale nic jednoznacneho tak mam par napadu.
prvni je trimr uvnitr budiku na plosnaku otackomeru. S tim jsem mel uz asi dvakrat problemy. Mel spatny kontakt a pro zacatek stacilo jim pootocit a zase vratit do puvodni polohy.
druhy je spis mudrovani nez rada. otackomer bere signal ze zapalovani. U aut s rozdelovacem z civky zapalovani na nizkonapetove stane a u aut bez rozdelovace ze zapalovaciho modulu. Pisknete nebo zkontrolujte si tedy tohle propojeni. Otackomet v budikach ma tri vyvody. Dva jsou napajeni a ten treti je signal od zapalovani (pro pripad ze pujdete po dratech) U meho DOHCcka byl pochybny ten odrusovaci clen u civky. Plandal tam navolno a zrovna u nej bych cekal problem.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 22. čer 2008 11:55:38 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 27. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 91
Bydliště: Zlín
Ty otáčkoměry jsou neštěstí.Taky mi už dva u OHC aDOHC odešly,ale nechtěl jsem to nechat jen tak a několikrát jsem se je pokusil opravit.Kontroloval jsem přívod do přístroje,proletoval jsem znovu desku otáčkoměru - nezdál se mi u jednoho kontakt na trimru.Vždy to pomohlo jen DOČASNĚ,takže si myslím,že dochází k proražení izolace závitů na cívce vlastního měřícího přístroje-ampermetru.Potom by na funkci mohly mít vliv zmněny proudu a teploty.Je to ztráta času a je lepší koupit jiný funkční.Pozor na přívodní kontakty-šrouby nebo trny.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 23. čer 2008 10:58:17 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. úno 2008 1:00:00
Příspěvky: 123
Bydliště: tvrdkov 59
taky mi to dělal dal jsem druhej a je klid a ten můj ukazoval i ve volnoběhu 3 tisíce tak nevím

_________________
jezdím v ní už od mala
FORD SIERRA
2.0 DOHC
88KW


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 08. črc 2008 21:00:54 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Prochy:Já beru signál k otáčkoměru z modulu EDIS v motoru.Vím který pin,ale nevím zda se to dá nějak změřit.Třeba multimetrem oproti -12V.Poradíš?Ať vyloučím špatný kabel,nebo otáčkoměr.Jestli nebude EDIS dávat signál,tak potom to bude problém :cry:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 103 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz