karlos797 píše:
Dá se to opravit bez servisu.Zejtra nato juknu,ted mě napadlo že možná stačí po vypnutí kličku sešlapnout pedal plynovej a vypne se to myslim ze sem to uz jednou udelal.
S plynovym pedalem to zadnou elektrickou spojitost nema, no mechanicky to na chvili uvolni jazycek krokoveho motoru, mozna tak se to trochu povoli a zaleze bez problemu.
Jednou (hoooooodne davno, asi v 1999
) jsem rozebral krokovej motor na tom Webru, a pak jsem zjistil, ze nejenom ze se to neda opravit (uvnitr je tenoucky plochy reminek, mala napodobenina rozvodaku, rozdroli se jeho zuby), ale neda se to ani zpetne slozit, znici se jeho kryt, domecek
Takze jedine sehnat nekde z vrakace funkcni (nevim jestli Ford tohle jeste prodava, asi uz ne. Muzu se ale zeptat kamose s dilama, zatim vse sehnal
).
Po rozebrani toho krokoveho motoru (byla to moje prvni sierra) a zjisteni zavady jsem vyrobil na karbec pevny doraz tahla plynu. Fungovalo to bezvadne, navic jsem to udelal stelovatelne, takze jsem to mohl v pohode i nastelovat. Jedine, co nefungovalo, je zvyseni volnobeznych otacek pri jizde na neutral, coz delal prave krokovy motor. Ale i tak, dale jsem s tim problemy nemel.
Ted moje posledni sierra to ma taky, a jsem rad, ze zatim funguje dobre