čus... co máš za motor? já dával na svoje DOHC
adaptér pod olejový filtr a do něho čidla na budík tlaku a teploty oleje. budeš potřebovat akorát odněkud vzít proud (buď první nebo druhá poloha klíčku) já to vzal ze spínačky přímo a po cestě tu nejslabší pojistku. a pak taky osvětlení ale to jsem přizapojil na zbytek palubního osvětlení.
Montáž v pohodě akorát jsem musel koupit příslušně velký ořech a pro jistotu to každou výměnu oleje dotahuju.
Někde doma mám ještě papír co jak zapojit přesně ikdyž je to jednoduchý.
Funkce a měření ok, tak nějak jak jsem si to představoval to pracuje, jsem spokojený.
teplota oleje je při normální jízdě kolem 95°C, když to člověk honí do červených tak klidně i 115°C
tlak oleje závisí na použitým oleji: já za studena volnoběh 4bar, ohřáté cca 1,5bar... při vyšších otáčkách samozřejmě víc a maximální tlak si už reguluje motor sám.
odkazy kde jsem kupoval:
adaptér (pohlídej si správný závit - na DOHC je ten v odkazu 3/4 16UNF
https://www.escape6.cz/prosport-adapter ... -id196968/budík tlaku oleje (vzhled youngtimer - výhoda vypadá hodně podobně jako přístrojovka Sierry)
https://www.escape6.cz/jom-young-timer- ... e-id39691/budík teplota oleje
https://www.escape6.cz/jom-young-timer- ... e-id39690/
_________________
Ford Focus mk3.5 ST benzín
Ford Focus mk2 1,6 ropa
bylo:
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia Koncern killer
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 ohc hb