Tomin píše: To v pripade USB uz bohuzel absolutne neplati. USB je velmi citlive na ruseni vseho druhu, i kdyz pouziva diferencialni par pro prenos dat. U zapalovani bych byl mnohem radeji "ne"pripojeny k okruhu blizko VN. mě se líbí hodit notes na sedák spolujezdce....napíchnout na to starý notes, a vyjet na cesty ladit křivku předstihu....tak stále běhám pod kapotu s 13ku klíčem a vyladil jsem kalasickej rozdělovač jakš takš na LPG aby mi to při plným knedlíku a otáčkách někde od 3tis vejš prostě nejelo v detonačním hoření směsi........samosebou směs LPG / vzduch ne zrovna nejchudší (co chtít po starým ale zlatým podtlakáči) ale dle jeho nastavení si pak pohrát s křivkou předstihu by bylo super ale vyladit si křivku od 800 RPM až do plných 6tis aby to pokud možno nedetonovalo nebo jen lehkej náznak v některým spektru, to by bylo bájo...... USB kabel bych navlíkl do kovovýho opletení, aby byl potenciál kolem něj v nule.....
_________________ Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut. Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man. Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man. Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man. Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut. BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut. Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.
|