Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 19:30:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 27. led 2016 19:24:51 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: stř 20. led 2016 10:09:37
Příspěvky: 28
Bydliště: Vlašim
Díky náklady na cestu ti klidně uhradim uvidim co nového bude v pátek :oO přece jen to máš kus cesty sem ke mě.


Naposledy upravil kada dne stř 27. led 2016 19:31:19, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 30. led 2016 11:19:46 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: stř 20. led 2016 10:09:37
Příspěvky: 28
Bydliště: Vlašim
Po odpojení tps ,lambda sondy,skrtici klapky a teplotniho cidla jsme na 20 minut odpojily baterku. Po pripojeni baterky (vse ostatni zustalo odpojené) se auto chovalo zcela normalne a po 10 minutach se stejný problém objevil znovu. Skusily jsme pak odpojit map a pripojily tps. Auto bezí znatelně líp avšak po pár minutách se problém vrací. zachvilku spíchnu video.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 30. led 2016 19:06:10 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
Video se asi spíchnout nepodařilo, ale logicky když to funguje dobře jen nějakou dobu a pak se po pokaká, tak silně pochybuju že zmizí nějak zapalování nebo bude nějakej problém s jiskrou i když nic není nemožný. Ale napadá mě jen tlak paliva. Chtělo by to změřit tlak paliva, popřípadě zkusit jestli jde zpět přepadem do nádrže a když to klekne tak odpojit přívod paliva na liště a podívat se jak vytejká benzín, musí to být po otočení klíčku souvislý proud benzínu, jestli to s toho jen poteče jako když mě nad ránem vzbudí prostata tak to není dobrý. nejlíp by bylo samo mít měřák na tlak paliva.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 30. led 2016 20:15:40 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: stř 20. led 2016 10:09:37
Příspěvky: 28
Bydliště: Vlašim
No nechal sem to u kamoše měřák má tak to v týdnu změří a uvidíme


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 31. led 2016 21:45:58 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5577
Bydliště: Krkonoše
Meraky na tlak tu v Horepniku máme taky.

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 1997.
EX: Ford Sierra XR4x4 '85, Sierra 2.0i CL '92.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia '94, Scorpio 2.9i GL '92.
EX: Audi 80 B4 1.9 TDi '92, Honda CB 500 '98, AR 155 2.5 V6 '96, AR 145 2.0 QV '96, Peugeot 309 GTi '86, Š. Rapid 130 '86.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 11. úno 2016 20:52:28 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: stř 20. led 2016 10:09:37
Příspěvky: 28
Bydliště: Vlašim
Tak po dlouhém hledání a zkoušení a měnění jsme na nic nepřišli pořád se to chová stejně a kamarad v servisu mi říkal že se mu nezdá napájení lambda sondy kolik má tedy být voltů na napajení od rídící jednotky on naměřil 4 volty je to dobře?Všechno je změřené a vyměněné už není snad co vyměnit. (že by byla v háji řídící jednotka motoru v palubovce?)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 11. úno 2016 21:41:26 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
Tak to asi bude kamarád ze servisu šikula, to se ani nedivím že to auto doteď nejezdí :roll:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 11. úno 2016 23:39:00 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: stř 20. led 2016 10:09:37
Příspěvky: 28
Bydliště: Vlašim
Proč mysliš ??????šikula :grin:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 12. úno 2016 9:40:19 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 17. led 2012 12:01:42
Příspěvky: 587
Bydliště: Praha
Řídící jednotka pracuje s 5 volty, takže 4 volty jako naměřená veličina zas až tak špatně nebude.
Často bývaly ale problémy s ukostřením lambdy (ze 4 pinů jsou 2 na informace a 2 na vyhřívání).
Řídící jednotka je to poslední, co by mělo umřít a když už, tak totálně a spíš na následek předpětí.
Obecně to na mne působí jako problém s přebytkem paliva.
Za studena přebytek nevadí, naopak je žádoucí, za tepla je toho už moc a "myje" svíčky.
Buď je jeho tlak na liště moc velký a pak je při správné době otevření vstřikovačů moc paliva (jak vypadá hadička k ovládání regulátoru tlaku paliva na liště?)
nebo je tlak správný a jednotka na základě špatných informací otvírá vstřikovače déle a zas toho tam jde moc.
Jednotka tak může činit na základě mylných informací o chudé směsi od lambdy, o nízké teplotě od snímače teploty a myslí si, že musí dávat víc, než je žádoucí.
Vstupuje do toho také MAP, ale ten nelze ohmicky proměřit, jeho výstupem je proměnná frekvence, což nezměříš.
S ohledem na věk vozu bych nejdřív vycházel ze stavu konektorů a jejich vodivost a podtlakových vedení, neboť to stárne nedříve.

_________________
nyní: Ford Sierra 2,0 DOHC Hatchback 1990
dříve:Trabant 601 1966
Wartburg 353 com 1969
Ford Cortina 1,6OHV 1972
Ford Cortina 1,3 automat 1968
Ford Taunus 1,6OHC 1979


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 13. úno 2016 12:55:23 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
kada píše:
Proč mysliš ??????šikula :grin:

Co ten tlak na liště? co jste naměřili?
Když měřím lambdu tak měřim jestli jde napájení na výhřev a pak na ohřátým motoru měřím
skoky napětí od cca 0.2 do 0.8 V případně je to lepší osciloskopem ne?
Ale když byla odpojená a stejně to nešlo tak tím to asi nebude.
špatná řídící jednotka se mi moc nepozdává, i když taky jsem měl dohc který strašně dlouho startovalo
a po výměně řj chytá na cuk, tak nevím no


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 13. úno 2016 13:07:18 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5577
Bydliště: Krkonoše
Kdyztak nějakou řj bych na vyzkoušení asi našel.

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 1997.
EX: Ford Sierra XR4x4 '85, Sierra 2.0i CL '92.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia '94, Scorpio 2.9i GL '92.
EX: Audi 80 B4 1.9 TDi '92, Honda CB 500 '98, AR 155 2.5 V6 '96, AR 145 2.0 QV '96, Peugeot 309 GTi '86, Š. Rapid 130 '86.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 13. úno 2016 16:12:09 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
ta lambda se v sierre da zmerit i multimetrem. Oscilace neni v tomhle pripade kdovijak rychla ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 13. úno 2016 17:45:13 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: stř 20. led 2016 10:09:37
Příspěvky: 28
Bydliště: Vlašim
Zdarec chlapci tak po zralé úvaze sme se rozhodli nakonec koupit novou řídící jednotku motoru protože tlak paliva je v pořádku všechny čidla, snímače ,hadičky, filtry jsou v pořádku nový palivový filtr a vzduchový filtr taky po výměně ŘJ se jelo na výlet no a výsledek?Prvních 8km to sem tam poškubávalo a potom už nezazlobil ani trochu motor jede jak nikdy před tím je krásně tichý a svižný na akceleraci, prostě zatim sme spokojený super :-D :-D :-D :hotrod: Samozřejmě díky všem tady na fóru za rady .Ještě ho párkrát projede aby sme měli jistotu že je vše opravdu v pořádku a dám vědět.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 13. úno 2016 18:18:31 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5577
Bydliště: Krkonoše
Hele vyser se na kupování řj.
Jak sem psal, pravděpodobně bude nějaká na půdě.
Až vystřízlivím tak to zjistím a do Hořepníka to máš 30 km. A jestly to s ní bude fungovat tak myslím, že nebude problém jí i koupit. (moje není).
A pokud nebude tak bych asi věděl o dalších v Praze.

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 1997.
EX: Ford Sierra XR4x4 '85, Sierra 2.0i CL '92.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia '94, Scorpio 2.9i GL '92.
EX: Audi 80 B4 1.9 TDi '92, Honda CB 500 '98, AR 155 2.5 V6 '96, AR 145 2.0 QV '96, Peugeot 309 GTi '86, Š. Rapid 130 '86.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 13. úno 2016 18:38:00 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: stř 20. led 2016 10:09:37
Příspěvky: 28
Bydliště: Vlašim
Jak píšu už je koupená a namontovaná ale třeba buduo potřeba i jiný věci ještě kdo ví.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 14. úno 2016 11:47:40 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5577
Bydliště: Krkonoše
Aha sem to asi nedocet do konce :)

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 1997.
EX: Ford Sierra XR4x4 '85, Sierra 2.0i CL '92.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia '94, Scorpio 2.9i GL '92.
EX: Audi 80 B4 1.9 TDi '92, Honda CB 500 '98, AR 155 2.5 V6 '96, AR 145 2.0 QV '96, Peugeot 309 GTi '86, Š. Rapid 130 '86.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 16. úno 2016 16:00:58 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: stř 20. led 2016 10:09:37
Příspěvky: 28
Bydliště: Vlašim
Tak zatím se zdá že je vše v pořádku dnes jsme ji znou projeli a zatim motor šlape jak má tak věřim že tobude už dobré


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2016 21:00:48 
Offline
SIERRA nováček
SIERRA nováček

Registrován: pon 16. kvě 2016 19:14:06
Příspěvky: 4
Zdravim, prolustroval jsem celý forum a tohle téma je nejblíž, nechci vám to tu zabíjet novym tématem. Taťka má 2.0i DOHC N9C. V pohodě nastartuje odjede, ujede cca 2km, zastaví u krámu a při návratu nenastartuje. dá tomu třeba hoďku a pak sirka chytne, jakoby nic. Chtěl jsem si stáhnou rady ohledně diagnostiky, ale nefungujou mi odkazy a ani obrázky nevidim. Díky za rady. :shock:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2016 21:04:39 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6962
Bydliště: Trutnov
Když z toho krámu přijde a otočí klíčkem, sepne čerpadlo? Musí zabzučet když dá klíček do druhý polohy

_________________
Ford Focus mk3.5 ST benzín
Ford Focus mk2 1,6 ropa

bylo:
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia Koncern killer :smile:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 ohc hb


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2016 21:22:28 
Offline
SIERRA nováček
SIERRA nováček

Registrován: pon 16. kvě 2016 19:14:06
Příspěvky: 4
jj, bzučí


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2016 21:28:12 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 990
Bydliště: Kladno, Praha
Mas jine cidlo kliky ? Zkusil bych ho prohodit. Nekdy odejde a pak to zlobi kdyz je to teply. Po vychladnuti to zas nahodis.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2016 21:35:51 
Offline
SIERRA nováček
SIERRA nováček

Registrován: pon 16. kvě 2016 19:14:06
Příspěvky: 4
Bohužel nemám. Máš naprostou pravdu. Taky si myslim, že když to trošku vystydne, tak neni problem. jen se mi nechtělo věřit, že stačí fakt 1 km.. a pak už to nechytne.. to čidlo, o kterém mluvíš, je to snímač počtu otáček, nebo generátor impulsů? :shock: podle toho, co jsem tu vyčetl, by mělo mít 290 ohmů. a to by měl ten generátor impulsů.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 16. kvě 2016 22:14:31 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 990
Bydliště: Kladno, Praha
Oboji je spravna dopoved. Snimac otacek kliky a elektricky je to generator pulsu pro ECU.
Kdyz to nechce chytit, promer odpor. Pokud bude nekonecny, stopro je KO.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 17. kvě 2016 13:37:26 
Offline
SIERRA nováček
SIERRA nováček

Registrován: pon 16. kvě 2016 19:14:06
Příspěvky: 4
V nabidce je oboji, ale vypada to trochu jinak. Generator ma 290ohmu a snimac 450 ohmu. Kouknu na to a co bude vypadat lip poridim. Takova rana to neni.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 17. kvě 2016 13:57:55 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 990
Bydliště: Kladno, Praha
Nabidky eshopu nema cenu ani komentovat. Tam se nekdy doctes perly.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pát 17. čer 2016 15:28:42 
Offline
Kulturní Repelent
Kulturní Repelent
Uživatelský avatar

Registrován: pon 27. říj 2008 1:00:00
Příspěvky: 3567
Bydliště: Pha 6 - Dejvice
Taky se Vám sem trošku vmísim ... :grin:
V sobotu jsem postříkal motor carlanem, po 15 minutách vystříkal wapkou (baterka byla samozřejmě odpojená), nechal to do neděle vyschnout (pak jsem ještě vyměnil přední a zadní světla) - natočil - chytla krásně na šupu, ale pak chcípla a teď dělá problémy :(
Nejdřív volnoběh na 500 ot., pak se to začalo dusit ... Vyčistil jsem snad všechny konektory, rozdělovač, svíčky....resetnul ř.j. a pořád stejný :-( A když při nastartování odpojím cokoliv (lambda, MAP ....), tak auti zdechne :-(

Nemáte tušení co s tím ? Nebo někdo z Prahy co by nato juknul ? Práci a spol.zaplatím .... Je to 2.0 DOHC

Předem děkuji za pomoc :grin: :help:

_________________
774400152


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz