prochy píše:
S von Vichousem jsme se kdysi shodli, ze to jde az na tech novejch jednotkach, oni maj snad dokonce vetsi pocet pinu a davali se do klaunu a mozna nejakyho mezitypu cosworth. Ty stary jednotky mlcej a nic nerikaj
.
Ale fakt nevim. Nikdy jsem to nepotreboval zkouset... nastesti mi ABS vzdycky fungovalo; a ted zaklepu.
Ale 2x jsem uz ABS opravoval u Radoska a osvedcilo se mi zapnout multimetr na stridavej rozsah 2V a za pomoci kolegy roztocit kazde kolo a zvlast zmerit primo na ridici jednotce signal. Kdyz jedno kolo davalo mensi napeti (kola se vzdycky roztocily +/- stejne rychle), cidlo jsme vymenili a od te doby bylo po blbnuti ABS.
S timhle postupem jsem si vystacil.
Diky Prochy! Takze rozpojim konetor u jednotky, a primo v konektoru merim napeti? nepamatujes si ktere to jsou piny?
Me se ABS chova tak, ze obcas se rozsviti (vetsinou po vetsim brzdeni, ale neni to pravidlo), pak nejakou dobu sviti, pak zhasne. Pokud zhaslo, ABS funguje bezvadne, brzdi bezvadne, rovne. Kdyz se rozsviti, na mokrem povrchu je nebezpecne brzdit, chce to roztocit auto, hned to strhava doprava.