Reseni je snad jenom pouzit programovatelnou RJ nebo karbec.
Mechanicke vstriky taky s turbem asi nerozchodis nejak rozumne.
PK no nemáš pravdu, audi s velkým uspěchem na 2,3turbo používala K-jetronic, čili mechanika, motor je samozřekmě oturben, ale je fakt že audi používá jiný princip bypassování tlaku, řízené právě myslím mozkem vstřikování,(ale přesně to nevím jen si matně vzpomínám)
problém mech vstřiku je ten, že vstřik se otevírá pulsem podtlaku v sání, čili turbo naopak dělá přetlak , muselo by se toto nejak odladit,, nebo použít to řízení z audi.
varianta s karbem je pro mě osobně výzvou, ale bacha na otryskování nebude sranda!varianta nasávat už směs je zas nebezpečná....viz lima2,3T, trošku horké zboží....
podle mě ale Redy bude něco špatně pač to turbo i za předpokladu že ti bude makat řj v nouzáku musí s motorem cvičit, druhá lišta je podle mě nanic, nechal bych jen jedny vstřiky, a klidně šel do toho K-jetu. změř na motoru předstih, pak tlak turba a hlavně průběh tlaku, bez budíku na ladění zapomen, pak bych kouknul na časování rozvodů pač turbo jaksi chceněco jiného že:-), no a tvůj strach o tintili ventily že jsou malé....prd, turbo si cestu najde to mi věř.
udělej ten předstih, odpoj lištu č2, jinak čerpadlo stačí 1ks, až půjde ukažto tak ti pošlu můj regulátor tlaku, uděláš si ho během 10minut a zadáčo. a dej vědět co to dělá
_________________ Sakrblé, kdo mi sežral avatar? FUCK OFF TUNING!!!
|