prochy píše:
Jestli to dobre chapu, tak 2.9V6 je motor spise na otacky, protoze ma malej zdvih a velky vrtani. To ze subjektivne tahne odspodu tkvi mozna v tom, ze oproti dvoulitru, ktery tady spousta lidi zna (a s kterym ho srovnava), to ma prece jenom o 50% objemu navic. A objem nicim nenahradis rika jedna poucka.
Vice by nam ale asi rekl cowlley.
Vaha toho sestivalce ale bude o dost vyssi. Kazdopadne na off-road bude nejlepsi co nejpruznejsi motor, to neni okruhove auto, aby jelo furt do omezovace. Ten sestival ale asi fakt bude nejlepsi.
Jinak DOHC 2.0 bych specifikoval jako takovej benzinovej diesel. Je hodne pruznej, jede odspodu (neni problem bezna jizda 1500-2000rpm), ale roztocit ho chvilku trva.
2.9 sice tahne odspodu, ale citi se lip od 3000 otacek, tehdy se mu zmeni i zvuk, myslim ze tehdy otevira druhou klapku na sani a pojede hodne dobre. Kroutak v nizkych otackach ma kvuli timu, ze ma pomerne tezkej setrvak. Casto to lidi meni na setrvak z 2.8-ky, ten ma polovicni hmotnost.