Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 16. pro 2024 0:50:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: pistní kroužky
PříspěvekNapsal: ned 06. led 2008 1:56:52 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 01. říj 2007 0:00:00
Příspěvky: 17
Zdravím,
zajímá mě, jestli tu má někdo praktickou skušenost s výměnou pístních kroužků na DOHC,tedy ani né tak se samotnou výměnou,jako spíš s provozem po výměně -jak dlouho si to sedá,zlepšení výkonu,spotřeba,celková trvanlivost takovéto opravy,atd..
Uvažuju o těch GC kroužcích - prej jsou snad velmi tvrdé,takže si patřičně upraví ovalitu válce a dotěsní...
dík za postřehy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 06. led 2008 15:45:21 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. čer 2007 0:00:00
Příspěvky: 36
Já mám zkušenost s výměnou pístních kroužků na OHC. Nijak jsem neřešil typ, koupil u svého dodavatele na 1 výbrus sadu a upravil je tak aby tam vešly s menší vůlí kvůli teplotní dilataci. Výbrus jsem nedělal. Po výměně vše OK, tlaky ucházející (10-12) teplota v normě a výkon byl lepší než předtím. Hlavní důvod výměny byl utíkající olej přes stírací kroužky. Rovněž po výměně OK. Od opravy mám cca 8tis.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 06. led 2008 16:59:13 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 22. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 180
Bydliště: Pardubice
Mogvay: Na kolik tě přišla oprava? Asi mě to do budoucna čeká taky...

_________________
Ford Sierra 1.6l ohc karbec r.v.86 moje nejspolehlivější...
Renault Espace 2.2RT r.v.93
Mazda Demio 1.4i r.v. 98
Yamaha 80 RD r.v.83


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 06. led 2008 17:07:55 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. čer 2007 0:00:00
Příspěvky: 36
Tuším že 500kč na jeden válec. Takže x4.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 07. led 2008 8:40:29 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 291
Bydliště: Praha 4
To Moquay - takze pokud dobre chapu, opotrebeni valce jsi kompenzoval krouzkama pro prvni vybrus. Upravoval jsi vuli v zamku, nebo jinak prizpusoboval? Ty stiraci byly skladany jako origo ,nebo ty celistvy s rozpinacim perem. Zabihal jsi to nejak?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 07. led 2008 21:15:15 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. čer 2007 0:00:00
Příspěvky: 36
Jo přesně tak, vyběhaný ovál jsem kompenzoval kroužkama na 1výbrus, ale musely se upravit tak, aby při vložení kroužku do díry válce bez pístu, byla nejaká vůle kvůli dilataci po zahřátí.
Je jasné, že nový kroužek si musí chvíli sedat do oválu, ale hned po montáži to bylo řekl bych super. Tlaky dobré a olej se neztrácel. A se zaběhnutím motoru jsem si žádnou hlavu nedělal. Prostě jezdil jako člověk. Dnes motor táhne, je klidný, a jestli se tlaky ještě polepšily nevím, od té doby jsem nekontroloval.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 08. led 2008 8:36:45 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 291
Bydliště: Praha 4
Aha, to zni hezky, nevis nahodou znacku tech krouzku?Resim ted obdobnou situaci, do uplnyho vybrusu se mi moc nechce, ty pisty jsou fakt dost drahy a zase tak hrozny ty valce nejsou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 08. led 2008 10:14:57 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. čer 2007 0:00:00
Příspěvky: 36
To si nevzpomenu, ale myslím si, že ti tu i někdo poradí kde je sehnat v Praze. Když na to přijde, můžu to zjistit u svého prodejce. Ale neslíbím ti to časově kdy, vidím to až na příští týden.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 08. led 2008 10:29:14 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 291
Bydliště: Praha 4
Kazdopadne to zkus, jako voditko to muze bejt dobry, Goetze mi objednaj skoro v kazdych autodilech, Kolben Sch. dela www.motordily.cz na P9, psal jsem jim, ale nejak neodpovidaj. Budu se tam muset spis stavit. Spis bych byl pro KS, ty stiraci Goetze prej po case rapidne vydiraj valce, riskovat nechci.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28. led 2008 0:44:25 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 01. říj 2007 0:00:00
Příspěvky: 17
takže mám najeto asi 1200km po GO štětkou,neboli po "střední opravě motoru" jak stálo na faktuře. Motor šlape bezvadně,nikdy tak dobře nejel jako teď.S vozem mám najeto přes 100tis.km a v době opravy bylo na tachu přesně 280tis.km.
Byť puvodní kroužky byly zakarbonované-nahrazeny novými( nakonec "no name" :twisted: ), tak asi větší problém byl na hlavě s těsností výfukových ventylů,především na třetím válci, tam už to poslední dobou zahazovalo svíčku. Gufera ventylů totálně na sračku.Měnily se také rozvody(řetěz,hydr.napínák). Válce vypadaly dobře a nové kroužky měly výrazně menší vůli v zámcích - tak 0,4 - 0,5mm. Spodek motoru perfektní.
Měření tlaků před několika měsíci v pořadí 1-4: 14,5/ 15/ 11,5/ 13,5
to už bral posledních 10tis.km asi litr oleje na 1000km.
Tlaky nyní: 15,5 / 15/ 15/ 15/
Ještě bych rád věděl, kolik by měl tlačit nový motor,nebo po výbrusu...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28. led 2008 0:52:50 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
15 je na štětkovou generálku perfektní, já si ted s timhle systémem oprav užil své když jsem chtěl brousit V6, byl jsem zasvěcen do celého problému výbrusů a opotřebení motorů...taky mam na V6 nový kruhy a na sucho bez staru má 8-10 čili po sednutí to taky budu měřit. jedinej problém této opravy je změření opotřebení stěn válce, je potřeba subito nebo vnitřní odpich, zámek 0,4-0,5 je ok, spáru uvádí výrobce a měří se na horní hraně válce a uprostřed a dole, podle toho se dá velmi nepřesně ale dá zjistit to opotřebení. dosud jsem to neuznával ale odborníci mne přesvědčili argumentama a měřením že smrt je působená ne v bloku a le v kroužkách.
na ty předepsaný tlaky se zkusim juknout domanuálu v práci

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28. led 2008 0:53:59 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
mmch kolik si nauctovali za tuhle opravu?

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28. led 2008 1:21:47 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 01. říj 2007 0:00:00
Příspěvky: 17
motor je NSD 85kW.
Cena celkem 13tis.,z toho asi 6 za práci,zbytek mat.Pátej den to bylo hotové
Nejraděj bych se vtom šťáral sám,kdybych si to mohl dovolit..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28. led 2008 2:06:27 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 01. říj 2007 0:00:00
Příspěvky: 17
...teda,kdybych si mohl dovolit být měsíc bez auta.. :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28. led 2008 22:03:53 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
hlavne jestli mas nove srouby v hlave... Sam jsem na ty stare pekne doplatil.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28. led 2008 23:36:30 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 01. říj 2007 0:00:00
Příspěvky: 17
no to teda nemám - nestraš!
V sejře jsme kdysi taky nechávali staré,po jakémsi zásahu.... dodnes na mě vrčí...
..se ti nějakej trhl nebo co?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 29. led 2008 21:38:19 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
jo, na sirce i na skopku. A to utahuju momentakem a podle predpisu. pravda, oba motory uz predemnou nekdo rozebiral a na nove ty srouby taky nevypadaly. No, pokud je motort slozeny, neresil bych to, obcas bych mozna kouknul na srouby jestli nejsou volne. Ja to sesadil a na sirce rupnul asi po mesici a na skopku hned po tydnu. Sada se da sehnat kolem 1000,-


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz