Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 16. pro 2024 0:52:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: pát 02. lis 2012 8:17:41 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 1682
Bydliště: V podstatě bezdomovec
Měl bych dva dotazy ohledně elektriky.
Za prvé by mě zajímalo, jestli je nějakým způsobem ukostřená hlava válců. Já mám ukostřený pouze blok.
Za druhé jestli je možné aby po nastartování kontrolka dobíjení zhasla ale stejně alternátor nedobíjel.

_________________
Pokrok je cesta do pekla
Vetešník poddruh pokustón


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: pát 02. lis 2012 9:04:48 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
U DOHC je ukostřená i hlava.

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: pát 02. lis 2012 10:53:15 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
tak tohle mě dostalo, když máš hlavu v kufru tak si k ní musíš drát natáhnout ale tyvole dyt máš hlavu přišroubovanou k bloku!

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: pát 02. lis 2012 11:18:02 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
Nj, ale máš tam těsnění z plastu a bukový šrouby :P


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: pát 02. lis 2012 11:55:11 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
LPG píše:
a bukový šrouby :P

:aplaus: :aplaus: :aplaus:

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: pát 02. lis 2012 14:51:25 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6962
Bydliště: Trutnov
:smich: :smich: :bart:

_________________
Ford Focus mk3.5 ST benzín
Ford Focus mk2 1,6 ropa

bylo:
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia Koncern killer :smile:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 ohc hb


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: pát 02. lis 2012 23:19:40 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
pokud sem dobře viděl tak u OHC je hlava vždycky ukostřená na posledním šteftu sacího potrubí (karbec i EFI)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: sob 03. lis 2012 0:07:13 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 1682
Bydliště: V podstatě bezdomovec
Pánové, já vím že hlava je vodivá, blok je vodivý a šrouby též, ale ptám se proto, že jsem u pár aut už viděl i ukostřenou hlavu zvlášť. Navíc určitě mezi hlavou a blokem může být nějaký přechodový odpor. Snažím se přijít proč to tak mizerně funguje a špatná kostra je jedna z mých teorií...
A vůbec, výfuk je taky vodivě spojený s motorem a kostra vna něm je hodně mizerná.

_________________
Pokrok je cesta do pekla
Vetešník poddruh pokustón


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: sob 03. lis 2012 0:43:31 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
no to je jako by ses ptal jestli je třeba ukostřit levou i pravou půlku motoru, hlava je prostě přidělaná x šroubama jak hovado samozřejmě ocelovýma, tak netušim vůbec kde se bere ta pochybnost jestli tam nemůže být přechodák, prostě nemůže, a kostry z hlav většinou vedou na karoserii a jsou pomocné. To že ti blbě vede výfuk je poměrně jednoduché ...na výfuku je velmi silně korozivní prostřední a šrouby silně oxidují tedy může se stát že se vytvoří oxidací nevodivý spoj.

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: sob 03. lis 2012 1:25:44 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
a taky je hlava s blokem spojená rozvoďákem 8-) 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: sob 03. lis 2012 2:20:25 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
gemini a co když to je OHV?

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: sob 03. lis 2012 8:56:36 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 1682
Bydliště: V podstatě bezdomovec
G.Cowlley píše:
no to je jako by ses ptal jestli je třeba ukostřit levou i pravou půlku motoru, hlava je prostě přidělaná x šroubama jak hovado samozřejmě ocelovýma, tak netušim vůbec kde se bere ta pochybnost jestli tam nemůže být přechodák, prostě nemůže, a kostry z hlav většinou vedou na karoserii a jsou pomocné. To že ti blbě vede výfuk je poměrně jednoduché ...na výfuku je velmi silně korozivní prostřední a šrouby silně oxidují tedy může se stát že se vytvoří oxidací nevodivý spoj.


8-)

_________________
Pokrok je cesta do pekla
Vetešník poddruh pokustón


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: sob 03. lis 2012 9:58:18 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
G.Cowlley píše:
gemini a co když to je OHV?


na to sem nemyslel , ale takový motory už přece nikde nejezdí :smile:

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: sob 03. lis 2012 11:21:44 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
ty vůbec nepřemýšlíš, OHV se kostří přeci těma kabílkama co vedou zezadu z bloku, v hlavách to má takový čudliky na to....

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: sob 03. lis 2012 13:11:16 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
jo takový dudlíky :smile: už vim :-D :-D :-D

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: sob 03. lis 2012 13:25:51 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
Koukám že pro Dpecku novinka že výfuk koroduje čéče :smile:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: sob 03. lis 2012 13:49:42 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
jemu nepochybně rezne tupče:-)

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: sob 03. lis 2012 14:05:25 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
Stejně když přiděláš alternátor k hlavě tak nějakej přechoďák tam bude. Hlavně
má dobíjení velkej vliv na chod motoru když tam máš nabitou baterku, ale tobě
to nemá cenu vysvětlovat ... :P


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: sob 03. lis 2012 14:13:43 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
no pokud je tam zebra tak je tam přechod jak vystrřiženej:-)

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: sob 03. lis 2012 14:28:12 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
My jsme ale hnusný :mrgreen:
Dpecka - nevymejšlej ptákoviny. Základ aby běžel benzínovej motor je směs benzínu se vzduchem
a něco co tu směs zapálí. Takže pokud máš správně nastavený rozvody, seřízený ventily, správně nasazený kabely ve víčku rozdělovače, předstih nastavenej v hrubých mezích mezi 0-18 stupňů
a tak nějak seřízenej karbec tak to musí běžet. někdy je karbec tak rozeštalovanej že motor nechce naskočit tak si můžeš pomoct startovacím sprejem, nebo sem stříkal do sání na start biolit
nebo nějakej jinej extremně hořlavej spray ...
sem ti nabízel pomoc, ale nemá to cenu, je to marný, je to marný ....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Ukostření a dobíjení
PříspěvekNapsal: ned 04. lis 2012 9:14:32 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
DPecka píše:
Měl bych dotaz jestli je možné aby po nastartování kontrolka dobíjení zhasla ale stejně alternátor nedobíjel.


aby alternátor nedobíjel vůbec, tak to ne, ale měl jsem v dílně případ, kdy kontrolka pravila že OK = zhasla a altík dobíjel tak cca na 5%, tudíž majitel pekáče měl stále notoricky vyflákanou baterku i když měl už 2hou novou a stále prd.

při zahájení měření přechoďáků jsem na první narazil už v samotném altíku = vyoxidovaný šroubový spoj mezi AL deskammi (chladiči) diodových můstků a zadním deklem altíku, pak jsem kroutil hlavou nad poměrně solidním přechoďákem mezi zadním deklem altíku a předním deklem altíku mezi kterými je stažený dlouhými šrouby stator altíku, panáček měl altík přišroubovaný k bloku motoru jen přes přední dekl altíku a tudíž proud musí cestou od usměrňovacích diod na blok motoru takto:

diodový Al chladič - zadní dekl altíku - šrouby mezi předím a zadním deklem altíku příp. přes stator altíku mezi dekly altíku - přední dekl altíku - šroubový spoj mezi předním deklem altíku a blokem motoru příp.napínákem altíku
(pomlčky v tomto případě zanačej možnosti vzniku přechodových odporů = ztráty při růchodu proudu směrem k baterii auta)

a to jsme se zatím dostali s proudem od altíku na blok motoru.....mezi blokem motoru a bateriií je ještě dalších min 5 míst v cestě proudu než se dostane na samotný +kolík baterky :mad:

:wink: :wink: :wink:

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 138 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz