Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 23:38:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 145 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: sob 29. zář 2012 23:28:53 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: ned 22. dub 2012 19:03:34
Příspěvky: 512
Bydliště: Kopytov
Jinak na usazování kladku neřeš, ozvi se pověsíme to na hup-cuk, s tím už jsem usadil hodně motorů.
K oleji já nesleduju značku, dívám se hlavně na API.
A srovnávání hlav dělám, jen nevím jak u těchhle hlav, ale většina má ne boku mezi 2-3 válcem plošku, které by jsi se při srovnávání neměl dotknout. Pokud srovnáš tak, že je pak zároveň s plochou hlavy je to v zadnici.

_________________
Airbag nepotřebuju, umírám jako chlap


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: sob 29. zář 2012 23:42:05 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: ned 22. dub 2012 19:03:34
Příspěvky: 512
Bydliště: Kopytov
Obrázek
Ta malá ploška je max na snížení hlavy. (to je škodárna, CVH jsem v rychlosti nenašel)

_________________
Airbag nepotřebuju, umírám jako chlap


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: sob 29. zář 2012 23:44:28 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
W50L píše:
Jinak na usazování kladku neřeš, ozvi se pověsíme to na hup-cuk, s tím už jsem usadil hodně motorů.
K oleji já nesleduju značku, dívám se hlavně na API.
A srovnávání hlav dělám, jen nevím jak u těchhle hlav, ale většina má ne boku mezi 2-3 válcem plošku, které by jsi se při srovnávání neměl dotknout. Pokud srovnáš tak, že je pak zároveň s plochou hlavy je to v zadnici.

Kladku už mám a sakra kladku :smile: otec říká, mám jednu malou a přivezl kolo takových asi 30cm ;)
Jinak máš pravdu, už jsem se díval a na té potkané hlavě jsou plošky za rovno s hlavou na té nové je tam asi (neměřil jsem to) 3-5mm :wink:
Taky na pístech 1.6 je vybrání i u výfukových ventilů, na těch 1.4 jen u sacích :oO
Dneska jsem písty okroužkoval a stihl jeden i nasadit, zítra zalezou ostatní, jen musím ještě teď dohledat momenty (ale mám je na 100%). Tak už se nahodí olej. pumpa, telefon, vana a spojka 8-)
A hurá srdce na své místo.
Jo a ještě vyměnit držáky (silentbloky) motoru a trochu vystříhat a upravit kabely co zbyly z plynu (původně to bylo na plyn).
Jo a ještě kouknout co tam je za řj .... do prd** asi z té 1,4, což by znamenalo zjistit zapojení a upravit na 1.6 :mad:
Jak to tak tady píšu, tak se začínám děsit :-?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: sob 29. zář 2012 23:52:14 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Našel jsem tu fotky, jak mi jí srovnali :oO

Obrázek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 0:02:55 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: ned 22. dub 2012 19:03:34
Příspěvky: 512
Bydliště: Kopytov
Jak chceš, ale na kladce to furt musíš držet.
JInak s ŘJ nevím, kámošovi jsme přehazovali v MX3 mazdě motor 1,8 V6 za 2,5V6 ŘJ byly stejný. Bylo třeba přehodit vstřiky, tak to možná bude u tebe chtít taky.

_________________
Airbag nepotřebuju, umírám jako chlap


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 0:06:10 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: ned 22. dub 2012 19:03:34
Příspěvky: 512
Bydliště: Kopytov
Ten co ti ji srovnával ji špatně ustavil. Vlevo to vzalo víc, než vpravo.

_________________
Airbag nepotřebuju, umírám jako chlap


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 9:01:39 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
kladka je na hovno....sám tak motor nevytáhneš a ani nedáš.Prostě potřebuješ navíc jednoho bo dva lidi.Nejlepší je hupcuk nebo kočka.To pak klidně zvládne i jeden člověk.Já mám doma kočku zavěšenou na Ičku a mění s etam motory krásně, jen musím šoupat autem dopředu, dozadu.Ale motáš si řetězem, pomalu se to vytahuje a v klidu pianko si motor šteluješ ven.....
moje včerejší práce....

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 10:10:06 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
W50L píše:
Ten co ti ji srovnával ji špatně ustavil. Vlevo to vzalo víc, než vpravo.



nesjížděl ti rozvoďák ??? :smile:

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 21:55:39 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Tak dneska jsem koukl na ECU a v mém původním (1.4) byla:
92BB-12A650-CA (2BCA)

a k motoru 1.6i CVH mám:
89BB-12A650-AA (9BAA)

Jak jsem hledal, tak jsem hledal, našel jsem u obou, že jsou na 1.6i CVH, tak nevím kterou dát, možná tu co tam mám a uvidíme :mad:

PS: Zajímavé, že s ECU 1.6i CVH jel motor 1.4i CVH a že jel :smile:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 22:01:47 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
ono na kubatůře vůbec nezáleží :-D :-D to je jako fiesta 1.1 a 1.3 , má to stejný jednobodový vstřikování a díly jsou záměnný , a obě jedou

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 22:09:24 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Gemini píše:
ono na kubatůře vůbec nezáleží :-D :-D to je jako fiesta 1.1 a 1.3 , má to stejný jednobodový vstřikování a díly jsou záměnný , a obě jedou

No jo, ale je tam jiný obsah motoru, že si ta jednotka poradila s tím :oO

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 22:15:35 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
na tom přece nezáleží , o tom jednotka vůbec neví , ta jen míchá benzín se vzduchem , ani váhu vzduchu to nemá takže neví kolik vzduchu přesně nasaje

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 22:19:38 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
jej těch pár štamprdliků obsahu kdyžtak dorovná lambáda :wink:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 22:25:57 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
LPG píše:
jej těch pár štamprdliků obsahu kdyžtak dorovná lambáda :wink:

Kterou jsem měl asi 2měsíce odpojenou :wink:
Moje odešla a na novou nemám :-?
Zkoušel jsem tam dát z OHC, byla tenčí a o dost ale nic, takže asi taky na prd.
Moje jen haprovala, zkoušel jsem ji očistit, zkoušel jsem ukostření,ale na prd :oO

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 22:27:32 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
A já měl zato že všechny lambády jsou rozměrově stejný, teda aspoň ty boschácký.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 22:49:26 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
LPG píše:
A já měl zato že všechny lambády jsou rozměrově stejný, teda aspoň ty boschácký.



já taky viděl všechny stejný, a buď dlouhej nebo krátkej kabel , a některý OHC měly atypickej konektor

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 23:23:47 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Gemini píše:
LPG píše:
A já měl zato že všechny lambády jsou rozměrově stejný, teda aspoň ty boschácký.



já taky viděl všechny stejný, a buď dlouhej nebo krátkej kabel , a některý OHC měly atypickej konektor

Konektory jsou dva druhy, jinak jen jiná délka kabelu, závit stejný 8-)
Jen ta moje byla širší (o dost, asi jak matka se závitem od Lambdy) a 2 co jsem měl z OHC byli tenké, nevím tak 15mm 8-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: ned 30. zář 2012 23:38:46 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
závity maj fordy všude stejný , a na starym kháru sem viděl jen tlustý bosche , na 22mm klíč , ale ten je taky všude , ty tenký se dávali běžně na zetecy

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: pon 01. říj 2012 15:00:07 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Tenka je druhovyroba napr. magneti-mareli, zavit je stejnej. To vim moc dobre, protoze na ni pak nedrzi tepelnej stit.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: pon 01. říj 2012 22:10:21 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
prochy píše:
Tenka je druhovyroba napr. magneti-mareli, zavit je stejnej. To vim moc dobre, protoze na ni pak nedrzi tepelnej stit.

JJ máš pravdu, dneska jsem na to koukal v garáži.
Mimochodem možná budeš vědět, jsou na všechny Sierry Lambdy stejné? (UNI Lambdy) Když jsem hledal podle čísel, tak na mé CVH je vždy napsaná jen jeden typ shodný jen s XR4 a 2.9 tak nevím :-?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: pon 01. říj 2012 22:16:05 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
90% lambda sond je na stejným principu. 0-1V no a pak jsou do 5V
takže ty budeš mít klasickou. Já dávám do sierry lambdy s felicie :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: pon 01. říj 2012 22:22:21 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
LPG píše:
90% lambda sond je na stejným principu. 0-1V no a pak jsou do 5V
takže ty budeš mít klasickou. Já dávám do sierry lambdy s felicie :lol:



a ze sierry do japonců :-D :-D :-D

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: pon 01. říj 2012 22:23:16 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Jinak Sendy už má srdce, ještě dodělat chlopně 8-)

Obrázek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: pon 01. říj 2012 22:42:43 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
Gemini píše:
LPG píše:
90% lambda sond je na stejným principu. 0-1V no a pak jsou do 5V
takže ty budeš mít klasickou. Já dávám do sierry lambdy s felicie :lol:



a ze sierry do japonců :-D :-D :-D


Ze sierry rovnou do popelnice :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: úte 02. říj 2012 7:12:47 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 1682
Bydliště: V podstatě bezdomovec
Takže v podstatě další unikátní kousek, jsi jedinej kdo má 1.4i Sierru 8-)

_________________
Pokrok je cesta do pekla
Vetešník poddruh pokustón


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: úte 02. říj 2012 8:41:42 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
UNI lambda sondy se lisi predevsim poctem dratu:
3 nebo 4 vyvody-vyhrivana
1 nebo 2 vyvody-nevyhrivana
U sierry se vstrikovanim a EEC4 ridici jednotkou jsem videl pouze 4-vyvodovy typ. Jedna vyjimka potvrzujici pravidlo je cosworth 4x4 s KATem, ten ma 1-vyvodovou lambdu.
Princip lambda sondy je u vsech vyrobcu aut stejny, lambda sonda je napetovy clanek, ktery generuje napeti v zavislosti na existenci volneho kysliku ve vyfukovych plynech (pokud existuji ve spalinach molekuly O2, tak je vystupni napeti nulove, pokud neexistuji, tak je vyst. napeti zhruba 1V).
Ale je tu opet jedna vyjimka, a to je BMW; to pouzivalo specialni lambda sondy pracujici jako promenny odpor opet v zavislosti na O2 ve vyfukovych plynech.
Modernejsi motory s lepsim rizenim emisi vyuzivaji slozitejsi rizene lambda sondy, ktere obsahuji 2 lambda clanky a umoznuji ridit lambdu (cislo udavajici, jak moc se lisi pomer vzduchu k benzinu vuci stechiometrickemu pomeru) podle potreby. Takove motory dokazi jezdit na chudou smes, pokud od nich neni pozadovany vykon. Tyto lambda sondy maji jeste vic vyvodu.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: úte 02. říj 2012 9:46:11 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
2.9 sierry mají některý 3 vývodový typ lambdy. nemají ten kostřící kabel a frčí taky na jednotku EECIV.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: úte 02. říj 2012 9:51:56 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Druha vyjimka potvrzujici pravidlo? :-D

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: úte 02. říj 2012 10:12:25 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
No jo, ale na prasáka se tam dá taky napáchat :lol:
Jen se musí ošulit ukostření :oops:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rozvoďák v prd... - CVH -
PříspěvekNapsal: čtv 04. říj 2012 20:32:32 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Dneska jsem už skládal hlavu a top nápad mi přišlo naplnit komory stlačeným hadrem, na starý blok blok dát přes válce plech a hlavu do kříže 2 šrouby dotáhnout abych mohl nasadit pružiny a ty půlměsíčky.
4 šli super u 5 ventilu mi půlměsíček spadl a slyším cink,cink, cink až do oil vany :plac:
Takže hlavu dát dolů a demontovat vanu :-?
No když se daří tak se daří, zítra ucpu i díry na olej v bloku :smile:

Jinak malé foto mobilem:
Obrázek Obrázek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 145 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 93 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz