Loser píše:
Lambda je nová a přeměřená-OK
odpojení lambdy nic nevyřešilo
reset řj taky k prdu
TPS je good,přeměřeno
z výfuku je cítit benál pořád
o tom,že je bohatá směs není debaty,ale mě zajímá proč???s tímhle problémem se peru už třetí měsíc...se sirkou jedu v nejnutnějším případě když nemám čím jet.
JirkaKing na mojí herce strávil cca celkem 10hodin měření a zkoušení všeho možnýho a nemožnýho.
btw.když začne škubat a dusit se,tak šlápnu plyn na podlahu,drcne-pustim nohu z plynu a pak když znovy zmáčknu pedál,tak na plyn zareaguje.
a když jedu z kopce a brzdim jen motorem,bez plynu dojedu na nějakou rovinku a když už potřebuji přidat a zmáčknu plyn,tak se začne dusit a škubat
Tak to vypada na zapalovani. Pokud to blbe pali, tak to mate ridici jednotku, ktera tam pak rve kvanta benzinu. Nejlepsi by bylo nekam s tim zajet, at Ti to premerej na mtortesteru. Da se to ovsem jakz-takz zmerit i osciloskopem.
Pokud si troufas pomoct si sam a bez mereni, tak kazdopadne kup novy svicky orig. motorcraft od Forda, ty stary budou 100% KO. Pak doporucuju vyndat kabely ke svickam a k civce a poradne je prohlidnout, Jestli nejsou nalomeny nebo zpuchrely koncovky nebo nalomenej kabel. Pokud se neodhodlas rovnou k vymene, kterou bych (pokud ty kabely nikdo v poslednich 2 letech nemenil) potom doporucil, tak ty kabely prestrikej silikonovym sprejem (olejem) a ocisti a to vcetne koncovek. Rezdelej irozdelovac a vycisti vycko zvenku a jestli budes cestit i zevnitr, tak bacha at se silikonvy olej nedostane na konektor halovy sondy, nebo jakekoliv nizkonapetove elektroniky (konektory, cidla). U vysokeho napeti to nevadi. ocisti a namatlej silikonovym olejem i VN vyvod civky (zase dej bacha, at nenatece sil. olej na NN vyvody primaru).
Dulezity je si uvedomit, ze pokud das novy svicky do motoru, u kteryho vynechava zapalovani (at uz z jakyhokoliv duvodu), tak muzou odejit hned, nebo po nekolika stovkach km trebas.
V zapalovani se ty problemy na sebe muzou nabalovat, takze vlivem svodu napr. v rozdelovaci budou VN kabely ke svickam mozna paradoxne zatezovany vyssim napetim (az 25kV oproti standartnim 8kV) a to zkracuje i jejich zivotnost.
To se tyka i civky a svicky to odnesou urcite jako prvni, protoze spatna jiskra blbe zapaluje smes a svicky se zakarbonujou a sami zacnou mit svody, ktery je spolehlive odpravej.