spíš to já vidím na tzv. studený spoj přímo na destičce se součástkami co je pod otáčkoměrem.........je více druhů konstrukcí této "elektronické periferie" = prostě pár součástek na destičce s plošnými spoji, která převádé pulzy od induční cívky na signál, který ve výsledku hýbe rafičkou otáčkoměru zřejmě ty máš konstrukci tý destičky, kdy na ni výrobce osadil jednu součástku, kterou se dá otáčkoměr kalibrovat = seřídít jak na motory 4válcové, tak na motory V6 a právě tato součástka bývá zrojem poruch co jsem zažil já..........ta součástka se jmenuje TRIMR a v otáčkoměrech Sierry, Scorpia vypadá takto a je o velikosti např. třebáááá ..... miniSD karty do foťáku http://aesobchod.cz/product.php?id_product=214
_________________ Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut. Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man. Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man. Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man. Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut. BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut. Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.
|