Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
El. schéma XR4Ti http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=8752 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | REDY [ ned 28. dub 2013 21:32:48 ] |
Předmět příspěvku: | El. schéma XR4Ti |
potřeboval bych el schéma motorové elektriky . nějak tam mám moc konektorů které nevím kam nebo do čeho je zapojit Příloha: P1010770.JPG [ 296.76 KiB | Zobrazeno 6593 krát ] |
Autor: | G.Cowlley [ ned 28. dub 2013 22:15:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: El. schéma XR4Ti |
ten vpravo bude možná na duraspark |
Autor: | REDY [ ned 28. dub 2013 22:31:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: El. schéma XR4Ti |
nojo , máš pravdu. dík. tak duraspark to nakonec není. je to konektor ke spínací skříňce. |
Autor: | REDY [ pon 06. kvě 2013 19:21:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: El. schéma XR4Ti |
Příloha: sld.jpg [ 72.25 KiB | Zobrazeno 6552 krát ] Příloha: rgvd.jpg [ 76.56 KiB | Zobrazeno 6552 krát ] Příloha: esqford026.jpg [ 95.07 KiB | Zobrazeno 6552 krát ] |
Autor: | REDY [ pon 06. kvě 2013 19:22:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: El. schéma XR4Ti |
Příloha: 85 (PJ) pinout.jpg [ 160.34 KiB | Zobrazeno 6552 krát ] a to hlavní je tady: |
Autor: | REDY [ pon 06. kvě 2013 19:28:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: El. schéma XR4Ti |
a teď mi někdo řekněte jestli se dá nějak změřit knock sensor? originál senzor byl uražený ale mám jiný ale né z tohoto motoru . mohloby to fungovat? |
Autor: | Tomin [ pon 06. kvě 2013 22:35:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: El. schéma XR4Ti |
Jestli je to piezoelement (coz je vetsina), tak toho normal.merakem moc nenameris. Veril bych jedine osciloskopu. viz. http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=& ... ms&cad=rja |
Autor: | REDY [ pon 06. kvě 2013 22:42:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: El. schéma XR4Ti |
DÍK . Moc jsi mě nepotěšíl, no nic , vyskouším a uvidím. |
Autor: | Bobo [ stř 08. kvě 2013 8:02:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: El. schéma XR4Ti |
jojo osciloskopem by jsi viděl jestli se něco děje když by došlo k detonačnímu hoření........... problém je v tom, že jednotka má natvrdo v paměti nahraný, jaký průběh (viděno pak na obrazovce osciloskopu) pro ni znamená že právě tato křivka co by lezla z piezzosenzoru už je "detonační hoření" a okamžitě zasáhla do předstihu jeho mírným snížením...což budeš v dílně jen tak horko těžko ověřovat to pak asi v domácích podmínkách vyzkoušet jen tak, že tam naliješ BA s co nejnižším oktanem a vopepříš to a budeš poslouchat jestli to zahraje mooozarta nebo bude reltivně klídek |
Autor: | Tomin [ stř 08. kvě 2013 13:07:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: El. schéma XR4Ti |
Oscikem bys NEvidel detonace, to asi tezko. Pouze tim overis ze ten mikrofon funguje. Detonace se detekuji pomoci frekvencni analyzy, ne podle zadnych zapsanych prubehu. |
Autor: | REDY [ stř 08. kvě 2013 15:29:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: El. schéma XR4Ti |
kuci díky. ale já to stejně měřit nebudu (není čím). mě se spíš v tuto chvíli jedná o to jestli mohu místo toho originál klep senzoru použít nějaký jiný , a nebo jestli to pojede i bez něj???? |
Autor: | Tomin [ stř 08. kvě 2013 17:31:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: El. schéma XR4Ti |
Pojede to i bez nej, ale trochu hur - ecu snizi pro jistotu predstih na prednastav. hodnotu/mapu. Jinej typ snimace nepouzivat ! Je to presne odladeny - rezonance klepani daneho bloku vs. sensor klep. vs. vstupni obvody v ECU. |
Autor: | REDY [ stř 08. kvě 2013 18:27:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: El. schéma XR4Ti |
Tomin píše: Pojede to i bez nej, ale trochu hur - ecu snizi pro jistotu predstih na prednastav. hodnotu/mapu. Jinej typ snimace nepouzivat ! Je to presne odladeny - rezonance klepani daneho bloku vs. sensor klep. vs. vstupni obvody v ECU. ok. tak budu schánět ten co tam má být. |
Autor: | Bobo [ čtv 09. kvě 2013 9:12:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: El. schéma XR4Ti |
Tomin píše: Oscikem bys NEvidel detonace, to asi tezko. Pouze tim overis ze ten mikrofon funguje. Detonace se detekuji pomoci frekvencni analyzy, ne podle zadnych zapsanych prubehu. jj napsal jsi to sroumitelněji než já.......... na oscíku by jsi ale při dané situaci viděl rozrezonování bloku motoru změnou křivky na obrazovce oproti standardu, když motor běží v normál režimu a ne na hraně kdy se začíná projevovat detonační hoření.......... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |