vždyť se tu už kolikráte psalo, že otáčkoměr musí dostávat impulzy z jednoho pinu indukční cívky, ne od EDISU......přímo od ind. cívky vede v každý elektrice Sierry zelený drát do kabiny a pak pod oknem řidičova výhledu v před az ta tama se napíchni drátem do otáčkoměru a je to musí to být vedeno od cívky právě proto, že když cívka háže pak jiskry do VN kabelů, tak když by jsi se na ten pin na který je naveden i ten zelený drát napíchl Osciloskopem, tak by jsi viděl, jaký průběh má po hození jiskry napětí na tom pinu se zeleným drátem = je tam poměrně vysoká napěŤová špička a té pravě rozumí elektronika na desce otáčkoměru a tu otáčkoměr potřebuje
_________________ Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut. Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man. Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man. Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man. Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut. BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut. Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.
|