Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
Studený start http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=8336 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Gemini [ ned 23. pro 2012 1:40:41 ] |
Předmět příspěvku: | Studený start |
Zajmalo by mě co a jak ovládá studený start na DOHC ??? Možná to zlobí tak jen pro vyloučení. Díky |
Autor: | LPG [ ned 23. pro 2012 10:51:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
tam měří teplotu jen čidlo na vodu a na vzduch. Nic jinýho tam není. Vlastně ještě termistor na vstřikovací liště, ale tenna studený starty nemá vliv. vlastně on nemá asi vliv na nic |
Autor: | Gemini [ ned 23. pro 2012 14:50:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
a co teda spíná ten studenej start ??? relé s bimetalem ??? nebo čídlo teploty pro řj ???? |
Autor: | daytona [ ned 23. pro 2012 18:29:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
Ten spinac na vstrikovaci liste je pouze spinac, neni to v podstate cidlo. Sepne se kdyz je teplota v mot. prostoru a tehdy i listy se zvysi nad 87 stupnu - pak RJ koriguje smes. Nejcastejsi pripad, kdyz se to sepne je v lete kdyz po jizde vypnes motor, pak po cca 5 minut jdes nastartovat znovu. Gemini: co na tom nechapes? Zadnej bimetal tam neni, EEC IV pracuje se snimacema a s aktuatorema (zasahovac). Snimacema snima pracovni podminky motoru (teplotu motoru - vody, teplotu nasavaneho vzduchu, otacky, prutok vzduchu...) a aktuatorema zasahuje: za studeny rezim prodlouzi delku vstriku (delsi dopu sepne kostru pro vstrikovace) a zvedne volnobezne otacky pomoci volnobezneho ventilu. Take za studena kvuli bohate smesi nefunguje lambda regulace. |
Autor: | LPG [ ned 23. pro 2012 19:01:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
ten spínač nespínač na vstřikovací liště jsem zahříval, chladil, odpojoval a řj nepoznala ani prd. Ale je to ( mělo to být ) tak jak píšeš |
Autor: | Gemini [ ned 23. pro 2012 19:48:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
já mam ale na mysli spínač studenýho startu kterej se automaticky spíná až v -25°C , to co je na liště vim co je zač, to maj i 2.9ky |
Autor: | daytona [ ned 23. pro 2012 19:50:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
??? nevim co mas na mysli... |
Autor: | Gemini [ ned 23. pro 2012 19:56:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
DOHC EFi má prej nějaký zařízení který něco dělá když je míň jak -25°C , tak mě zajmá jestli někdo ví co to je , kde to je a na jakym principu to maká , co to ovládá atd. |
Autor: | LPG [ ned 23. pro 2012 19:57:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
Vim že ohc tenhle ansábl některý měli, ale na dohc o tom nevím nehledě na to že na dohc mám hromadu schémat okolo motoru a řízení motoru a nic takovýho tam není |
Autor: | breakthru [ ned 23. pro 2012 21:01:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
se zeptejte Tafiho jestli o tem něco neví |
Autor: | Gemini [ ned 23. pro 2012 22:17:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
mam to psaný ve výbavě a nevim jestli a jak to funguje |
Autor: | Tomin [ ned 23. pro 2012 22:27:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
Co si pamatuji tak na schematech DOHC o necem takovem neni ani znamky. DOHC uz ma komplet rizeni jen EEC IVkou a ta si vse potrebne poresi bez zbytecneych dalsich udelatek. Staci ji jen snimac teploty vody apod. |
Autor: | Gemini [ ned 23. pro 2012 22:35:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
v tabulce prostřední řádek , prostřední sloupek |
Autor: | LPG [ ned 23. pro 2012 22:44:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
No to má každá dohc sierra psaný ( teda ty od roku 92 ). Ty předtím mají psaný jen datum výroby Já vycházel z toho že to znamená že je motor uzpůsobenej k tomu aby nastartoval při teplotách do -25 stupňů. |
Autor: | el_Barto [ ned 23. pro 2012 22:45:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
Nebude to jen silnejsi baterka? |
Autor: | Gemini [ ned 23. pro 2012 22:46:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
motor už jsem stejně měnil , ale proto se ptam abych věděl co to je |
Autor: | Gemini [ ned 23. pro 2012 22:51:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
je to něco co přikrmí směs ještě víc než při normálně studenym motoru ?? |
Autor: | Tomin [ ned 23. pro 2012 23:21:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
Mam schemata od Scorpia mezitypa s DOHC a nic zvlastniho jsem tam nepotkal. Myslim nejake zvlast cidlo, nebo akcni clen. viz. http://www.fordiag.cz/pics/scorpio/page.html |
Autor: | Bobo [ pon 24. pro 2012 11:12:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
dle mýho to navýšení výbavy že to chytí i pod - 25st.C je osazení auta silněší AKU.......nic jinýho tam v motormanagementu nebude |
Autor: | Gemini [ pon 24. pro 2012 17:07:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
nemůže to být nějaký ještě bohatší sytič do krutomrazů ??? |
Autor: | Bobo [ pon 24. pro 2012 17:33:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
není důvod......jednotka má v mapách hodnoty čidel teploty vody a vzduchu i pro -30st.C a při startu prostě obohatí řádně dlouhým vstřikem BA do válců a je to.....v tomto maj stříkačky výhody oproti starším metodám přípravy směsi u beziňáků, tudíž nepotřebují jiný další vyfikundace |
Autor: | Gemini [ pon 24. pro 2012 17:39:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
a já se těšil že bude mít DOHC nějakou high tech vychytávku |
Autor: | daytona [ stř 26. pro 2012 21:50:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
Gemini píše: a já se těšil že bude mít DOHC nějakou high tech vychytávku DOHC je sam o sebou high tech vychytavka |
Autor: | Gemini [ stř 26. pro 2012 23:27:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Studený start |
tak nic no holt , dáme tam stovku baterku a nemusim jezdit ani na benzín |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |