Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 18:51:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 1:40:41 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
Zajmalo by mě co a jak ovládá studený start na DOHC ??? Možná to zlobí tak jen pro vyloučení. Díky

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 10:51:53 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
tam měří teplotu jen čidlo na vodu a na vzduch. Nic jinýho tam není. Vlastně ještě
termistor na vstřikovací liště, ale tenna studený starty nemá vliv. vlastně on nemá asi vliv na nic :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 14:50:06 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
a co teda spíná ten studenej start ??? relé s bimetalem ??? nebo čídlo teploty pro řj ????

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 18:29:23 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Ten spinac na vstrikovaci liste je pouze spinac, neni to v podstate cidlo. Sepne se kdyz je teplota v mot. prostoru a tehdy i listy se zvysi nad 87 stupnu - pak RJ koriguje smes. Nejcastejsi pripad, kdyz se to sepne je v lete kdyz po jizde vypnes motor, pak po cca 5 minut jdes nastartovat znovu.

Gemini: co na tom nechapes? :grin: Zadnej bimetal tam neni, EEC IV pracuje se snimacema a s aktuatorema (zasahovac). Snimacema snima pracovni podminky motoru (teplotu motoru - vody, teplotu nasavaneho vzduchu, otacky, prutok vzduchu...) a aktuatorema zasahuje: za studeny rezim prodlouzi delku vstriku (delsi dopu sepne kostru pro vstrikovace) a zvedne volnobezne otacky pomoci volnobezneho ventilu. Take za studena kvuli bohate smesi nefunguje lambda regulace.

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 19:01:51 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
ten spínač nespínač na vstřikovací liště jsem zahříval, chladil, odpojoval a řj nepoznala ani prd.
Ale je to ( mělo to být ) tak jak píšeš 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 19:48:12 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
já mam ale na mysli spínač studenýho startu kterej se automaticky spíná až v -25°C , to co je na liště vim co je zač, to maj i 2.9ky

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 19:50:32 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
??? :shock: nevim co mas na mysli...

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 19:56:22 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
DOHC EFi má prej nějaký zařízení který něco dělá když je míň jak -25°C , tak mě zajmá jestli někdo ví co to je , kde to je a na jakym principu to maká , co to ovládá atd.

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 19:57:14 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
Vim že ohc tenhle ansábl některý měli, ale na dohc o tom nevím :mad:
nehledě na to že na dohc mám hromadu schémat okolo motoru a řízení motoru a nic takovýho tam není


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 21:01:05 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
se zeptejte Tafiho jestli o tem něco neví :-D

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 22:17:53 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
mam to psaný ve výbavě a nevim jestli a jak to funguje

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 22:27:15 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 990
Bydliště: Kladno, Praha
Co si pamatuji tak na schematech DOHC o necem takovem neni ani znamky.
DOHC uz ma komplet rizeni jen EEC IVkou a ta si vse potrebne poresi bez zbytecneych dalsich udelatek.
Staci ji jen snimac teploty vody apod.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 22:35:05 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
v tabulce prostřední řádek , prostřední sloupek


Obrázek

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 22:44:06 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
No to má každá dohc sierra psaný ( teda ty od roku 92 ). Ty předtím mají psaný jen datum výroby
Já vycházel z toho že to znamená že je motor uzpůsobenej k tomu aby nastartoval při teplotách
do -25 stupňů.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 22:45:20 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
Nebude to jen silnejsi baterka? :-D

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 22:46:34 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
motor už jsem stejně měnil , ale proto se ptam abych věděl co to je

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 22:51:40 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
je to něco co přikrmí směs ještě víc než při normálně studenym motoru ??

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: ned 23. pro 2012 23:21:59 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 990
Bydliště: Kladno, Praha
Mam schemata od Scorpia mezitypa s DOHC a nic zvlastniho jsem tam nepotkal. Myslim nejake zvlast cidlo, nebo akcni clen.
viz. http://www.fordiag.cz/pics/scorpio/page.html

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2012 11:12:30 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
dle mýho to navýšení výbavy že to chytí i pod - 25st.C je osazení auta silněší AKU.......nic jinýho tam v motormanagementu nebude :wink:

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2012 17:07:30 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
nemůže to být nějaký ještě bohatší sytič do krutomrazů ???

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2012 17:33:48 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
není důvod......jednotka má v mapách hodnoty čidel teploty vody a vzduchu i pro -30st.C a při startu prostě obohatí řádně dlouhým vstřikem BA do válců a je to.....v tomto maj stříkačky výhody oproti starším metodám přípravy směsi u beziňáků, tudíž nepotřebují jiný další vyfikundace ;)

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: pon 24. pro 2012 17:39:03 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
a já se těšil že bude mít DOHC nějakou high tech vychytávku

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: stř 26. pro 2012 21:50:18 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Gemini píše:
a já se těšil že bude mít DOHC nějakou high tech vychytávku


DOHC je sam o sebou high tech vychytavka :smile:

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Studený start
PříspěvekNapsal: stř 26. pro 2012 23:27:55 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
tak nic no holt , dáme tam stovku baterku a nemusim jezdit ani na benzín :-D :-D :-D

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz