takto se třeba mazaly paměti chyb i u první ECU v autech r.v. 1988 - 1990 u mě v CAMARU to tak funguje......když se mi rosvítí něco jako u dnešních aut to žlutý grilovaný kuře na palubce, propojím na diagnostickým konektoru dva piny mezi sebou a ECU mi vybliká co ji trápí (např chybný údaje od váhy vzduchu atd. je tam toho těch chybových hlášek pokoko....t) no a když odpojím baterku a dám kabely našlus k sobě a nechám to chvíli spojený a zase je pak připojím zpět na baterku, tak je pamět ECU od chybových hlášek čistá bez chyb.....no akdyž závadu na daným nemocný místě, která pak zase plní pamět chybových hlášek neodstraním, tak za chvíli když natočím motor jednotka pozná, že dostává nějaký divný údaje z měřených míst (např. ta váha vzduchu nebo lambda, TPSko.....atd.). který se liší od tabulkových hodnot (od - do) který má ECU napevno nahraný v sobě a jednotka zase rožne žlutou kontrolku na palubce.
_________________ Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut. Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man. Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man. Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man. Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut. BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut. Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.
|