Fordsierra.cz
http://fordsierra.eu/phpBB3/

Charakteristika cidel
http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=7696
Stránka 1 z 1

Autor:  el_Barto [ pon 18. čer 2012 22:36:12 ]
Předmět příspěvku:  Charakteristika cidel

Prosim vsechny co maji tu moznost, fakt je to nutne.

potreboval bych zmerit charakteristiku 2 cidel:
1. spinac nizke hladiny vody v ostrikovacich (ten bych s radosti i koupil !!!), predpokladam ze po sepnuti se zmeni odpor, takze staci zmerit odpor pri sepnutem a rozepnutem stavu.
2. charakteristiku nevyuzite odporove drahy u cerpadla, konkretne snimace hladiny benzinu v nadrzi. V nadrzi jsou 2 odporove drahy (tusim), kdyby se povedlo zmerit obe bylo by to supr. Staci pocatecni a koncovou hodnotu plus par hodnot treba z pulky a ctvrtin drahy ...

Diiiky moc ....

Autor:  el_Barto [ úte 19. čer 2012 15:15:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Nikdo nic? hodne by mi to pomohlo.

Autor:  prochy [ úte 19. čer 2012 16:09:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Ten plovak asi nekde zmerenej mam, ale kde to hledat?
Musim se zamyslet....

Autor:  el_Barto [ úte 19. čer 2012 16:12:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Diky, moc by mi to pomohlo, a nahodou netusis jak funguje to zaplavove cidlo u ostriku?

Autor:  prochy [ stř 20. čer 2012 8:59:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

To fakt nevim, podle me to bude nejaky druh spinace s plovakem, ale to je hadani. Fakt nevim.

Autor:  el_Barto [ stř 20. čer 2012 9:01:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

I tak diky za snahu. Nemate nekdo venku cerpadlo?

Autor:  nebema [ stř 20. čer 2012 14:26:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Nevím přesně, ale mohl by to být plováček s poteciometrem.

Autor:  prochy [ stř 20. čer 2012 14:44:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Tak jsem vystoural to mereni palivomeru. Mas to v emailu.

Autor:  el_Barto [ stř 20. čer 2012 16:32:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Diky moc, mas to u me.

mmch predstavu o tom jak funguje to cidlo v ostrikovacich nemas? Ja mel jedno s uklepanyma kontaktama ale pravdepodobne uz z garaze odcestovalo :-(

Autor:  Bagyp [ stř 20. čer 2012 17:29:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Přepošleš mi to na email, díky Jiřík 8-)

Autor:  el_Barto [ stř 20. čer 2012 19:19:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Ted jsem na to koukal, to jsi meril tu hlavni drahu plovaku ze? Mam pocit ze se enkde rozebiralo ze ty drahy jsou 2, s opacnym prubehem.

Autor:  prochy [ pát 22. čer 2012 17:29:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Ano, jsou tam 2 drahy s prubehem jak rikas-opacne.
Ja jsem ovsem nepromeroval odpor plovaku, ale sel jsem na to opacne. Zapojil jsem si na zdroj budik ukazatelu paliva a zmeril potrebny odpor plovaku pro stav kdy je rucka na MAX, 3/4, 1/2, 1/4, zacatek a konec cerveneho pole.

Autor:  Frenk [ čtv 02. srp 2012 12:14:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

a ta nadovka ostrikovace co sem mel jednou rozdelano byla velice jednoducha - v kyvnem ramenu byl permanentni magnet a v te pene casti byl spinac na ktery pusobil ten permanentni magnet - kdyz dosla kapalina a rameno se vzdalilo zmenila se intenzita magneticko pole a spinac sepl/rozepl (to uz si nepamatuju) obvod - vim ze to samy mel kdysi ericsson T18s

Autor:  el_Barto [ čtv 02. srp 2012 12:23:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

ja prave to cidlo kdysi meril a nebyla to primo charakteristika zapnuto, vypnuto ... myslis ze to nektery ze skopku am to cidlo?

Autor:  Bagyp [ čtv 02. srp 2012 12:58:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Frenk píše:
a ta nadovka ostrikovace co sem mel jednou rozdelano byla velice jednoducha - v kyvnem ramenu byl permanentni magnet a v te pene casti byl spinac na ktery pusobil ten permanentni magnet - kdyz dosla kapalina a rameno se vzdalilo zmenila se intenzita magneticko pole a spinac sepl/rozepl (to uz si nepamatuju) obvod - vim ze to samy mel kdysi ericsson T18s

Sakra v víš, že máš pravdu, je tam jen spínač na plováku, ON/OFF
Jsem si vzpomněl, že ho mám z té Ghii k autíčku, ještě, že mám všechny díly nafocené 8-)

Obrázek

Autor:  el_Barto [ čtv 02. srp 2012 13:04:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

merils to jestli je to on off? Ja to meril, fakt ze jeden kabel byl uklepany, a ON / OFF jsem urcite nenameril ...

Autor:  Frenk [ čtv 02. srp 2012 15:40:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

el_Barto píše:
ja prave to cidlo kdysi meril a nebyla to primo charakteristika zapnuto, vypnuto ... myslis ze to nektery ze skopku am to cidlo?


100% nekde bude ... 8-)

Hele i kdybych se sebevíc snažil tak si nevzpomenu ... Maximalne si muzu neco vymyslet ... Pamatuju si jen ze tam byl tento spinac, jestli u toho byl odpor nebo jestli tvoje mereni nebylo presne diky zahnilemu vypinaci (odporu) nedokazu rict

Autor:  Bobo [ pát 03. srp 2012 7:57:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

bárty k tomu snímači hladiny ostřiku = je to 100% ON/OFF protože tem magnetek co je v plováčku spíná jazýčkový kontakt reagující na přiblížení magnetu......prostě klasický snímač jako třeba u snímačů zavřených dveří oken když máš zaalarmovaný barák, kancelář atp.

na to se můžeš 100% spolehnout, měl jsem to kuchlý......a ja to mám v GHII výbavě na snímání hladiny chladící kapaliny v expanzce, a pak v tý nádobě ostřikovačů :wink:

Autor:  el_Barto [ pát 03. srp 2012 8:42:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

V tom pripade to u meho cidla muselo byt tim sezranym kabelem. Diky. Snad i nejake funkcni an chateau u Frenka vynajdu.

Autor:  Bagyp [ sob 04. srp 2012 18:13:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

el_Barto píše:
merils to jestli je to on off? Ja to meril, fakt ze jeden kabel byl uklepany, a ON / OFF jsem urcite nenameril ...

Tak jako i servo mám plováček na chalupě, žal nemám možnost mít už garáž, tak vše putuje po focení na chapouku, tak se toho vleze 8-)
Ale stejně mám pocit, že jsem ho zkoušel jestli jede a jak píše BOBO je tam magnetek a bylo to ON/OFF.
Ani si nedokáži představit na co by Ford dělal nějakou odporovou dráhu, když kontrolka ukáže jen, že není kapalina :smile:
Taky jsem to chtěl použít, ale nádobka dostala ránu zespoda a praskla. Tak jsem si nechal jen čidílko, že si případně do mé vrtnu dírku a bude 8-) (ale za podmínky autíčka, jinak zbytečnost největší :-) )

Autor:  Bobo [ ned 05. srp 2012 9:02:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Bagyp píše:
Tak jsem si nechal jen čidílko, že si případně do mé vrtnu dírku a bude 8-) (ale za podmínky autíčka, jinak zbytečnost největší :-) )



Ghia autíčko ti nepomůže....musíš mít i celý ten středový panel pro výbavu Ghia, kde jsou tyto kontrolky pro hlídání různých hladin a pak samosebou i ty el.jednotky = vypadá to jako řídící jednotka motoru a jsou tam 2kousky, jedna pro autíčko a další pro ty kontrolky a jsou vzájemně propojeny, takže jedna bez druhé tuším nemaká

PS: no drátovna na opruzení a kdo by to chtěl dávat do auta kde to není a chce to tam, tak "potěš koště".......dlouhé zimní večery v dílně by to možná řešily, ale jinak ani omylem někde před panelákem, to by mě mohlo :mad:

Autor:  REDY [ ned 05. srp 2012 16:57:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Bobo píše:
Bagyp píše:
Tak jsem si nechal jen čidílko, že si případně do mé vrtnu dírku a bude 8-) (ale za podmínky autíčka, jinak zbytečnost největší :-) )



Ghia autíčko ti nepomůže....musíš mít i celý ten středový panel pro výbavu Ghia, kde jsou tyto kontrolky pro hlídání různých hladin a pak samosebou i ty el.jednotky = vypadá to jako řídící jednotka motoru a jsou tam 2kousky, jedna pro autíčko a další pro ty kontrolky a jsou vzájemně propojeny, takže jedna bez druhé tuším nemaká

PS: no drátovna na opruzení a kdo by to chtěl dávat do auta kde to není a chce to tam, tak "potěš koště".......dlouhé zimní večery v dílně by to možná řešily, ale jinak ani omylem někde před panelákem, to by mě mohlo :mad:

jo jo , mám to někde v garáži a mohu říct že žádný ze zimních večerů nebyl tak dlouhej abych se do toho pustil a zdárně dokončil . jen jsem si to rozpletl z toho chuchvalce drátu a vyskoušel funkčnost, tím to skončilo. :P

Autor:  Piro:cz [ úte 07. srp 2012 16:53:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Uz dva roky mi to lezi ve sklepe komplet el.i s jednotkama a presne zadnej vecer tak dlouhej nebyl abych se v tom hrabal :-(

Autor:  el_Barto [ úte 07. srp 2012 17:16:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Ja se v tom hrabal, zapojeni jsem mel nachystane, ale po zjisteni co vsechno yb se muselo strihat a pajet, priapdne kontektorovat, jsem se rozhodl ze tovyresim jinak ... po svatbe bych to mel mit ready snad ;) ...

Autor:  Bagyp [ úte 07. srp 2012 18:53:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

Bobo píše:
Bagyp píše:
Tak jsem si nechal jen čidílko, že si případně do mé vrtnu dírku a bude 8-) (ale za podmínky autíčka, jinak zbytečnost největší :-) )



Ghia autíčko ti nepomůže....musíš mít i celý ten středový panel pro výbavu Ghia, kde jsou tyto kontrolky pro hlídání různých hladin a pak samosebou i ty el.jednotky = vypadá to jako řídící jednotka motoru a jsou tam 2kousky, jedna pro autíčko a další pro ty kontrolky a jsou vzájemně propojeny, takže jedna bez druhé tuším nemaká

PS: no drátovna na opruzení a kdo by to chtěl dávat do auta kde to není a chce to tam, tak "potěš koště".......dlouhé zimní večery v dílně by to možná řešily, ale jinak ani omylem někde před panelákem, to by mě mohlo :mad:

Všechno mám schované i kompletní kabeláž, dokonce i čidlo s plovákem do nádrže 8-)

Autor:  el_Barto [ úte 07. srp 2012 19:18:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

umel bys to nekdy priblizit treba?

Autor:  Bagyp [ úte 07. srp 2012 20:06:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

el_Barto píše:
umel bys to nekdy priblizit treba?

Já? Pokud myslíš to čidlo, tak na chalupu pojedu asi příští týden, moje má dovču 8-)

Autor:  el_Barto [ úte 07. srp 2012 20:09:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Charakteristika cidel

tak kdyby sis vzpomel vem ho pls. Idealne i z nadobky i z nadrze.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/