Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
Charakteristika cidel http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=7696 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | el_Barto [ pon 18. čer 2012 22:36:12 ] |
Předmět příspěvku: | Charakteristika cidel |
Prosim vsechny co maji tu moznost, fakt je to nutne. potreboval bych zmerit charakteristiku 2 cidel: 1. spinac nizke hladiny vody v ostrikovacich (ten bych s radosti i koupil !!!), predpokladam ze po sepnuti se zmeni odpor, takze staci zmerit odpor pri sepnutem a rozepnutem stavu. 2. charakteristiku nevyuzite odporove drahy u cerpadla, konkretne snimace hladiny benzinu v nadrzi. V nadrzi jsou 2 odporove drahy (tusim), kdyby se povedlo zmerit obe bylo by to supr. Staci pocatecni a koncovou hodnotu plus par hodnot treba z pulky a ctvrtin drahy ... Diiiky moc .... |
Autor: | el_Barto [ úte 19. čer 2012 15:15:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Nikdo nic? hodne by mi to pomohlo. |
Autor: | prochy [ úte 19. čer 2012 16:09:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Ten plovak asi nekde zmerenej mam, ale kde to hledat? Musim se zamyslet.... |
Autor: | el_Barto [ úte 19. čer 2012 16:12:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Diky, moc by mi to pomohlo, a nahodou netusis jak funguje to zaplavove cidlo u ostriku? |
Autor: | prochy [ stř 20. čer 2012 8:59:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
To fakt nevim, podle me to bude nejaky druh spinace s plovakem, ale to je hadani. Fakt nevim. |
Autor: | el_Barto [ stř 20. čer 2012 9:01:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
I tak diky za snahu. Nemate nekdo venku cerpadlo? |
Autor: | nebema [ stř 20. čer 2012 14:26:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Nevím přesně, ale mohl by to být plováček s poteciometrem. |
Autor: | prochy [ stř 20. čer 2012 14:44:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Tak jsem vystoural to mereni palivomeru. Mas to v emailu. |
Autor: | el_Barto [ stř 20. čer 2012 16:32:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Diky moc, mas to u me. mmch predstavu o tom jak funguje to cidlo v ostrikovacich nemas? Ja mel jedno s uklepanyma kontaktama ale pravdepodobne uz z garaze odcestovalo :-( |
Autor: | Bagyp [ stř 20. čer 2012 17:29:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Přepošleš mi to na email, díky Jiřík |
Autor: | el_Barto [ stř 20. čer 2012 19:19:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Ted jsem na to koukal, to jsi meril tu hlavni drahu plovaku ze? Mam pocit ze se enkde rozebiralo ze ty drahy jsou 2, s opacnym prubehem. |
Autor: | prochy [ pát 22. čer 2012 17:29:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Ano, jsou tam 2 drahy s prubehem jak rikas-opacne. Ja jsem ovsem nepromeroval odpor plovaku, ale sel jsem na to opacne. Zapojil jsem si na zdroj budik ukazatelu paliva a zmeril potrebny odpor plovaku pro stav kdy je rucka na MAX, 3/4, 1/2, 1/4, zacatek a konec cerveneho pole. |
Autor: | Frenk [ čtv 02. srp 2012 12:14:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
a ta nadovka ostrikovace co sem mel jednou rozdelano byla velice jednoducha - v kyvnem ramenu byl permanentni magnet a v te pene casti byl spinac na ktery pusobil ten permanentni magnet - kdyz dosla kapalina a rameno se vzdalilo zmenila se intenzita magneticko pole a spinac sepl/rozepl (to uz si nepamatuju) obvod - vim ze to samy mel kdysi ericsson T18s |
Autor: | el_Barto [ čtv 02. srp 2012 12:23:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
ja prave to cidlo kdysi meril a nebyla to primo charakteristika zapnuto, vypnuto ... myslis ze to nektery ze skopku am to cidlo? |
Autor: | el_Barto [ čtv 02. srp 2012 13:04:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
merils to jestli je to on off? Ja to meril, fakt ze jeden kabel byl uklepany, a ON / OFF jsem urcite nenameril ... |
Autor: | Frenk [ čtv 02. srp 2012 15:40:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
el_Barto píše: ja prave to cidlo kdysi meril a nebyla to primo charakteristika zapnuto, vypnuto ... myslis ze to nektery ze skopku am to cidlo? 100% nekde bude ... Hele i kdybych se sebevíc snažil tak si nevzpomenu ... Maximalne si muzu neco vymyslet ... Pamatuju si jen ze tam byl tento spinac, jestli u toho byl odpor nebo jestli tvoje mereni nebylo presne diky zahnilemu vypinaci (odporu) nedokazu rict |
Autor: | Bobo [ pát 03. srp 2012 7:57:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
bárty k tomu snímači hladiny ostřiku = je to 100% ON/OFF protože tem magnetek co je v plováčku spíná jazýčkový kontakt reagující na přiblížení magnetu......prostě klasický snímač jako třeba u snímačů zavřených dveří oken když máš zaalarmovaný barák, kancelář atp. na to se můžeš 100% spolehnout, měl jsem to kuchlý......a ja to mám v GHII výbavě na snímání hladiny chladící kapaliny v expanzce, a pak v tý nádobě ostřikovačů |
Autor: | el_Barto [ pát 03. srp 2012 8:42:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
V tom pripade to u meho cidla muselo byt tim sezranym kabelem. Diky. Snad i nejake funkcni an chateau u Frenka vynajdu. |
Autor: | Bagyp [ sob 04. srp 2012 18:13:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
el_Barto píše: merils to jestli je to on off? Ja to meril, fakt ze jeden kabel byl uklepany, a ON / OFF jsem urcite nenameril ... Tak jako i servo mám plováček na chalupě, žal nemám možnost mít už garáž, tak vše putuje po focení na chapouku, tak se toho vleze Ale stejně mám pocit, že jsem ho zkoušel jestli jede a jak píše BOBO je tam magnetek a bylo to ON/OFF. Ani si nedokáži představit na co by Ford dělal nějakou odporovou dráhu, když kontrolka ukáže jen, že není kapalina Taky jsem to chtěl použít, ale nádobka dostala ránu zespoda a praskla. Tak jsem si nechal jen čidílko, že si případně do mé vrtnu dírku a bude (ale za podmínky autíčka, jinak zbytečnost největší ) |
Autor: | Bobo [ ned 05. srp 2012 9:02:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Bagyp píše: Tak jsem si nechal jen čidílko, že si případně do mé vrtnu dírku a bude (ale za podmínky autíčka, jinak zbytečnost největší ) Ghia autíčko ti nepomůže....musíš mít i celý ten středový panel pro výbavu Ghia, kde jsou tyto kontrolky pro hlídání různých hladin a pak samosebou i ty el.jednotky = vypadá to jako řídící jednotka motoru a jsou tam 2kousky, jedna pro autíčko a další pro ty kontrolky a jsou vzájemně propojeny, takže jedna bez druhé tuším nemaká PS: no drátovna na opruzení a kdo by to chtěl dávat do auta kde to není a chce to tam, tak "potěš koště".......dlouhé zimní večery v dílně by to možná řešily, ale jinak ani omylem někde před panelákem, to by mě mohlo |
Autor: | REDY [ ned 05. srp 2012 16:57:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Bobo píše: Bagyp píše: Tak jsem si nechal jen čidílko, že si případně do mé vrtnu dírku a bude (ale za podmínky autíčka, jinak zbytečnost největší ) Ghia autíčko ti nepomůže....musíš mít i celý ten středový panel pro výbavu Ghia, kde jsou tyto kontrolky pro hlídání různých hladin a pak samosebou i ty el.jednotky = vypadá to jako řídící jednotka motoru a jsou tam 2kousky, jedna pro autíčko a další pro ty kontrolky a jsou vzájemně propojeny, takže jedna bez druhé tuším nemaká PS: no drátovna na opruzení a kdo by to chtěl dávat do auta kde to není a chce to tam, tak "potěš koště".......dlouhé zimní večery v dílně by to možná řešily, ale jinak ani omylem někde před panelákem, to by mě mohlo jo jo , mám to někde v garáži a mohu říct že žádný ze zimních večerů nebyl tak dlouhej abych se do toho pustil a zdárně dokončil . jen jsem si to rozpletl z toho chuchvalce drátu a vyskoušel funkčnost, tím to skončilo. |
Autor: | Piro:cz [ úte 07. srp 2012 16:53:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Uz dva roky mi to lezi ve sklepe komplet el.i s jednotkama a presne zadnej vecer tak dlouhej nebyl abych se v tom hrabal :-( |
Autor: | el_Barto [ úte 07. srp 2012 17:16:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Ja se v tom hrabal, zapojeni jsem mel nachystane, ale po zjisteni co vsechno yb se muselo strihat a pajet, priapdne kontektorovat, jsem se rozhodl ze tovyresim jinak ... po svatbe bych to mel mit ready snad ... |
Autor: | Bagyp [ úte 07. srp 2012 18:53:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
Bobo píše: Bagyp píše: Tak jsem si nechal jen čidílko, že si případně do mé vrtnu dírku a bude (ale za podmínky autíčka, jinak zbytečnost největší ) Ghia autíčko ti nepomůže....musíš mít i celý ten středový panel pro výbavu Ghia, kde jsou tyto kontrolky pro hlídání různých hladin a pak samosebou i ty el.jednotky = vypadá to jako řídící jednotka motoru a jsou tam 2kousky, jedna pro autíčko a další pro ty kontrolky a jsou vzájemně propojeny, takže jedna bez druhé tuším nemaká PS: no drátovna na opruzení a kdo by to chtěl dávat do auta kde to není a chce to tam, tak "potěš koště".......dlouhé zimní večery v dílně by to možná řešily, ale jinak ani omylem někde před panelákem, to by mě mohlo Všechno mám schované i kompletní kabeláž, dokonce i čidlo s plovákem do nádrže |
Autor: | el_Barto [ úte 07. srp 2012 19:18:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
umel bys to nekdy priblizit treba? |
Autor: | Bagyp [ úte 07. srp 2012 20:06:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
el_Barto píše: umel bys to nekdy priblizit treba? Já? Pokud myslíš to čidlo, tak na chalupu pojedu asi příští týden, moje má dovču |
Autor: | el_Barto [ úte 07. srp 2012 20:09:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Charakteristika cidel |
tak kdyby sis vzpomel vem ho pls. Idealne i z nadobky i z nadrze. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |