Oj nastavitelný cyklovač mám ve svém autí už přes rok, cykluje od 0,5-90sec.
Jde o cyklovač (relé) s Felicie: Relé AEV 2062/2052 Jeden (mám pocit 2062) má delší nastavení pokud si pamatuji.
Vyhodí se originál červené relé původního cyklovače a napojí se nové.
Drát s přívodem +12V po otočení klíčku je taky v pojisťovce, takže žádné tažení drátu není třeba
Než jsem to zapojil tak jsem odpálil háfo pojistek, ale nakonec OK, jak píši šlape to přes rok a nemohu si to vynachválit, protože si časuji stěrače jak je třeba
Jinak se tedy cykluje páčkou směrem dolů, tedy dám dolů a zpátky, stěrače jednou setřou a když je už je třeba tak páčku už jen dám dolů a nechám a je nastavený čas stírání.Pokud chci změnit, jednoduše stěrač páčkou zase vypnu a postup opakuji.
Myslím si, že každý už měl možnost si cyklovač v nějakém autě vyzkoušet, takže je to to samé, jen se nenastavuje cyklování nahoru jako u většiny aut ale dolů, kde byl původní 9sec. cyklovač.
Fotky nahodím večer
Ještě se dá zapojit i cyklovač s funkcí setření skla po použití odstřikovače, ale na to jsem prděl, to už jet řeba přidat drát a táhnout to k relé
Já stejně ostříknu sklo a pustím stěrače naplno
PS: Zrovna koukám, že relé AEV2062 má tuto funkci s použitím odstřikovače, ale u mě nezapojeno ..... nechcííí