Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
Lamba test http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=6210 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bagyp [ čtv 09. čer 2011 15:55:38 ] |
Předmět příspěvku: | Lamba test |
Může někdo okouknout a říct zda je to OK? Díky |
Autor: | el_Barto [ čtv 09. čer 2011 16:14:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
nic tu nevidim ... |
Autor: | Bagyp [ čtv 09. čer 2011 17:40:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Oppsss http://www.youtube.com/watch?v=npjsaA4_MYs |
Autor: | Bobo [ čtv 09. čer 2011 22:03:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
ty jo, to je šicí stroj jako prase.......to se nestydíš s tím jezdit, vždyť v tom rachtá jak ve starým dieselu |
Autor: | Bagyp [ pát 10. čer 2011 0:59:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bobo píše: ty jo, to je šicí stroj jako prase.......to se nestydíš s tím jezdit, vždyť v tom rachtá jak ve starým dieselu
To je jinak než to vypadá a ne na dlouho, do týdne proběhne pročištění motoru, nový olej a filtr. Z neznámého důvodu se stal olej vazelínou A není to dlouho co se dával nový. Takže je v motoru jen minimum oleje, potřeboval jsem jen vyzkoušet Lambdu |
Autor: | Bobo [ pát 10. čer 2011 6:13:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bagyp píše: Bobo píše: ty jo, to je šicí stroj jako prase.......to se nestydíš s tím jezdit, vždyť v tom rachtá jak ve starým dieselu To je jinak než to vypadá a ne na dlouho, do týdne proběhne pročištění motoru, nový olej a filtr. Z neznámého důvodu se stal olej vazelínou A není to dlouho co se dával nový. Takže je v motoru jen minimum oleje, potřeboval jsem jen vyzkoušet Lambdu jestli se ucpaly mazací cesty na vačku a ta už je odřená díky chodu na sucho, tak by to mlácení odpovídalo, že vačka už je KO a test lambdy tomu motoru moc nepomůže PS: ja vím, chceš mít jistotu, že elektromanagement motoru je OK a mechanika se pořeší následně, je tak? |
Autor: | el_Barto [ ned 12. čer 2011 0:45:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lambdu kdyztak mam temer novou, pouzivana 3 mes. byla by na prodej .... zavolej, domluvime se .... |
Autor: | Bobo [ ned 12. čer 2011 9:40:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bagyp píše: Tak po 10hodinách vyčištěný motor + výplach, nový olej, oil filtr a těsnění pod v víkem motoru (už přes to valil olej).Motor zní trochu lépe
njn, ale už to není šepot květin že? |
Autor: | Bagyp [ ned 12. čer 2011 12:30:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bobo píše: Bagyp píše: Tak po 10hodinách vyčištěný motor + výplach, nový olej, oil filtr a těsnění pod v víkem motoru (už přes to valil olej).Motor zní trochu lépe njn, ale už to není šepot květin že? U CVH, neboli co auto mám to šepot květin nebyl nikdy |
Autor: | Bobo [ ned 12. čer 2011 12:57:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
motory od FORDA, když jsou ve stavu 1A, tak jen ševelí....takže to tvý CVH už by šicí stroj i když jsi ho kupil, tudíž předchozí majitelé srali na výměny oleje dle toho co ukazuje foto a mazací kanály do hlavy k mechanice otvírání ventilů budou přicpaný a šicí stroj = (zvuk motoru), toho už se jen výměnou oleje a vyčištěním prostoru pod víkem ventilů nezbavíš |
Autor: | pkod [ pon 13. čer 2011 14:18:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
...Z neznámého důvodu se stal olej vazelínou ... Prunik chaldici kapaliny do oleje. Pokud se to nepretesnilo a nevycistilo poradne, novy olej to odnese taky. u dlouho odstaveneho motoru hrozi i ucpani mazacich kanalu. |
Autor: | Frenk [ pon 13. čer 2011 15:21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
co leješ za olej ? |
Autor: | Bagyp [ úte 14. čer 2011 20:23:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zapomněl jsem napsat, že problém je má nevysvětlitelná blbost, nevím, nechápu, asi jsem měl jiné věci na práci, no poslední výměna oleje proběhla před 30 000Km Mám už připravenu druhou hlavu komplet i s vačicí, chybí jen zabroušení ventilů. Zbyla mi z 1.6Rst, má trošku větší spalovací komoru, tak snad nebude problém a ele. to zvládne.Jinak klasika, komplet vše vyleštěno atd. Vše nové k tmu, krom vačice,ale ta je OK. Potom zkouknu tady tu hlavu co mám. |
Autor: | Bagyp [ úte 14. čer 2011 20:24:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Frenk píše: co leješ za olej ?
Předtím tam byl XT SynPlus 10W40 polosyntetika, teď jsem dal VISION 10W40 . |
Autor: | Frenk [ úte 14. čer 2011 22:51:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bagyp píše: Frenk píše: co leješ za olej ? Předtím tam byl XT SynPlus 10W40 polosyntetika, teď jsem dal VISION 10W40 . Já Ti tedy nevím ale jeden olej noname a druhej pro zmenu starline ... Do motoru bych nenalil ani jedno ... Co se týče tvé prodloužené výměny oleje - jedenkrát se mi stalo že sem si špatně přečetl štítek a olej jsme měnily po 40 000km - nehorazna "prasecina"", ale vizuelne byl olej naprosto OK. Tuhle marmeladu co jsi fotil jsem naposledy vyděl v nasi 1,8 td tesne potom co ji praskla vačka neb do ni nekdo nalil prave starline s tím ze to tomu starýmu pekaci staci ... Vsude lejem valvoline, castrol, mobil, elf - podle toho co je zrovna "po ruce" a problém = 0 |
Autor: | el_Barto [ úte 14. čer 2011 23:12:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
mam podobny nazor ... dyt on treba mogul nebo shell stoji podobne jako tyhle starline Lidl NoName .... |
Autor: | Bagyp [ stř 15. čer 2011 0:35:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ten první olej XT SynPlus stal v roce 2008 víc něž Shell, Mogul či co jiného a byl doporučen právě na motory CVH. Což už je jedno, spíše věc názoru. No je pravda že i chyblo, tak jsme s Bobešem přilily ještě nějaký jeho (Ouu). No bohužel stalo se Teď jsem kupoval Starline, protože byl za super cenu ve slevě,ale hlavně proto, že s tím nebudu jezdit do další výměny, ale jak jsem psal potřebuji dodělat druhou hlavu a půjde tam jiný olejíček.Mám toho na práci více,ohledně i elektroniky atd atd, tak to chci dát do kupy. Na ZVH se dostane časem, potřebuji tak ještě 20 000Kč,pokud ne více |
Autor: | Bagyp [ stř 18. dub 2012 14:14:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Lamba test |
Znova jsem se vrátil k testeru ať kouknu na ten Ethanol, ale myslím si, že diody (barvy) moc neodpovídají poměru. Na internetu jsem našel jen grafy bez voltáže, ale kouknu třeba na graf, tak mi přijde, že zelená je kolem 0,55-0,65V. Může mi to někdo upřesnit, ať si to mohu dát do kupy jak to má být? Graf: Diody: 0,00-0,05V = Nic nesvítí - lambda je KO 0,05-0,45V = červená - chudá směs,problém 0,45-0,60V = žlutá - chudší směs 0,60-0,80V = zelená - směs je OK 0,80-0,95V = žlutá - bohadší směs 0,95-x,xxV = červená - bohatá směs,problém Jsem už z toho nějak mimo |
Autor: | Tomin [ stř 18. dub 2012 17:04:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Lamba test |
Ta tabulka s tema napetima neni uplne ok. Tyhle lambdy jsou uzkopasmove a nejsou schopny merit bohatou a jeste boatsi smes. Tedy rozdil mezi 0.8V a 0.9V neni zadny. Z lambdy normal leze tak do 0.8V-0.9V pri bohate. Co je dulezitejsi je jak lambda kmita - mela by prechazet z jedne urovne (pod 0.5V) na druhou (nad 0.5V) pokud mozno skokove (viz. tvuj graf). Pokud prechazi tak pomalu jako je to videt na tvem videu, tak uz je unavena = stara. To ma pak za nasledek vetsinou vetsi spotrebu. |
Autor: | Bobo [ úte 01. kvě 2012 7:01:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Lamba test |
včera jsem vytahoval hooodně starou lambu z V6ky 2.8 EFIny...asi byla ještě origo z roku 1986, pač na ní už skoro nebylo znát že byla možnožnost ji někdy chytit spešl ořechem za ten šestihran, ten byl totálně sežranej rzí a skoro tam už nebyl no lambda byla taky fakt hoodně pomalá .....její odezvy na rozkmitávání napětí byly pomalé a nechtělo se jí moc lézt s napětím k 1voltu...jak jsem ji po vytažení (bez autogenu ani ranu) pak testoval, tak abych z ní dostal 1volt tak to nešlo ani plamenem z autogenu......už se mi žárem bortil ten krycí drážkovaný plech kolem toho křemíku a sotva lezla k 0,8volt motor šel v celku hezky i s touto lambdou, odezva na přidání plynu skvělá atd. jen spotřeba nešla stlačit i při pohodový jizdě pod 10litrů/100km nová labda má na plamen při zkoušení úplně jiný odezvy |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |