Fordsierra.cz
http://fordsierra.eu/phpBB3/

Nefachčí otáčkoměr
http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=586
Stránka 1 z 1

Autor:  Serpin [ ned 25. lis 2007 16:16:34 ]
Předmět příspěvku:  Nefachčí otáčkoměr

Kdyz je v lete horko, tak se obcas, hajzlik jeden, chytne. Cim to muze bejt ?

Autor:  el_Barto [ ned 25. lis 2007 16:42:19 ]
Předmět příspěvku: 

ja bych to videl na podobny problem jako: http://www.fordsierra.eu/modules.php?na ... opic&t=552

Autor:  Bagyp [ čtv 19. čer 2008 18:41:44 ]
Předmět příspěvku: 

Tak po diagnostice motoru mám skoro stejný problém :cry:
Po nastartování nejde otáčkoměr,po asi 10 min jízdy se chytne a zase spadne a po 20-30min jízdy teprve naskočí a už jede v pohodě.Když potom vypnu motor a znova zapnu,tak jede,ale jak je studený motor tak ne :cry:
Zkontroloval jsem kontakty,zapojení vše,ale nic.Nepomohl ani restart řj.Jinak můj otáčkoměr je napojen na modul EDIS :cry:

Autor:  daytona [ čtv 19. čer 2008 18:48:15 ]
Předmět příspěvku: 

Bagyp píše:
Tak po diagnostice motoru mám skoro stejný problém :cry:
Po nastartování nejde otáčkoměr,po asi 10 min jízdy se chytne a zase spadne a po 20-30min jízdy teprve naskočí a už jede v pohodě.Když potom vypnu motor a znova zapnu,tak jede,ale jak je studený motor tak ne :cry:
Zkontroloval jsem kontakty,zapojení vše,ale nic.Nepomohl ani restart řj.Jinak můj otáčkoměr je napojen na modul EDIS :cry:
\

Presne tohle dela i muj otackomer v 2.0 OHC, tam je napojen na indukcni civku....nemam cas to resit. :-?

Autor:  Bagyp [ pát 20. čer 2008 17:52:35 ]
Předmět příspěvku: 

Tak co poradí někdo zkušený,proč otáčkoměr jede až je motor teplý? :shock:

Autor:  Bagyp [ sob 21. čer 2008 23:23:25 ]
Předmět příspěvku: 

Na něco jsem přišel,ale potvrdí se to po sléze,mám pocit,že ten otáčkoměr ožije až se poprvé sepne ventilátor.Ne až je motor teplý.Dneska se mi to 2 stalo.Motor studený a nic,po jízdě se zapnul otáčkoměr a slyšel jsem,že se spustil ventilátor.Až zítra pojedu,tak si na to dám pozor 8-) a uvidíme :oO

Autor:  Kidiboo CZ [ ned 22. čer 2008 9:07:59 ]
Předmět příspěvku: 

Bagyp píše:
Na něco jsem přišel,ale potvrdí se to po sléze,mám pocit,že ten otáčkoměr ožije až se poprvé sepne ventilátor.Ne až je motor teplý.Dneska se mi to 2 stalo.Motor studený a nic,po jízdě se zapnul otáčkoměr a slyšel jsem,že se spustil ventilátor.Až zítra pojedu,tak si na to dám pozor 8-) a uvidíme :oO

No jo, ale to máš ty u DOHC spínací ventilátory na čidla, ale co mi s OHC-čkama máme vrtuli na vyskozce napevno 8-) , takže u nás to ventilátorama nebude :-D .

Jinak jsem si včera černou kapličku shodil dolů a komplet budíky jsem prostříkl kontaktolem a otáčkoměr běžel, ale dnes opět K.O :cry: tak už nevím čím by to mohlo být... :smile:

Autor:  pkod [ ned 22. čer 2008 11:22:42 ]
Předmět příspěvku: 

koukam ze nemate stale nic jednoznacneho tak mam par napadu.
prvni je trimr uvnitr budiku na plosnaku otackomeru. S tim jsem mel uz asi dvakrat problemy. Mel spatny kontakt a pro zacatek stacilo jim pootocit a zase vratit do puvodni polohy.
druhy je spis mudrovani nez rada. otackomer bere signal ze zapalovani. U aut s rozdelovacem z civky zapalovani na nizkonapetove stane a u aut bez rozdelovace ze zapalovaciho modulu. Pisknete nebo zkontrolujte si tedy tohle propojeni. Otackomet v budikach ma tri vyvody. Dva jsou napajeni a ten treti je signal od zapalovani (pro pripad ze pujdete po dratech) U meho DOHCcka byl pochybny ten odrusovaci clen u civky. Plandal tam navolno a zrovna u nej bych cekal problem.

Autor:  Miloš [ ned 22. čer 2008 11:55:38 ]
Předmět příspěvku: 

Ty otáčkoměry jsou neštěstí.Taky mi už dva u OHC aDOHC odešly,ale nechtěl jsem to nechat jen tak a několikrát jsem se je pokusil opravit.Kontroloval jsem přívod do přístroje,proletoval jsem znovu desku otáčkoměru - nezdál se mi u jednoho kontakt na trimru.Vždy to pomohlo jen DOČASNĚ,takže si myslím,že dochází k proražení izolace závitů na cívce vlastního měřícího přístroje-ampermetru.Potom by na funkci mohly mít vliv zmněny proudu a teploty.Je to ztráta času a je lepší koupit jiný funkční.Pozor na přívodní kontakty-šrouby nebo trny.

Autor:  vandym [ pon 23. čer 2008 10:58:17 ]
Předmět příspěvku: 

taky mi to dělal dal jsem druhej a je klid a ten můj ukazoval i ve volnoběhu 3 tisíce tak nevím

Autor:  Bagyp [ úte 08. črc 2008 21:00:54 ]
Předmět příspěvku: 

Prochy:Já beru signál k otáčkoměru z modulu EDIS v motoru.Vím který pin,ale nevím zda se to dá nějak změřit.Třeba multimetrem oproti -12V.Poradíš?Ať vyloučím špatný kabel,nebo otáčkoměr.Jestli nebude EDIS dávat signál,tak potom to bude problém :cry:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/