nejdrive bys mel zmerit asi proud pri vytahnutem klicku z zapalovani, mel by byt tusim kolem 50mA, pokud je vyssi, zacal byhc postupne vytahovat pojistky, vzdycky vytahni jednu , podivej se jestli proud klesl pokud ne, vrat ji tam, timhle by jsi mel zjistit ktera vetev ti baterku vybiji ( na ktere je zkrat, popr nejaky odber nechteny) a jakmile toto zjistis, tak bych se podival do elektricekho schematu co vse je na tuto vetev pripojeno, pak bych zkontroloval jednotlivce spotrebice ( pripadne vzdy zkusil odpojit ) cimz by jsi mel blize diagnostikovat ohnisko problemu ...
_________________ Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho 420 spících poníků, shit happens ... S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16 Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20
|