Jen dotaz umíš měřit multimetrem proud ?? Aby měřák nebyl ok a ty jsi to měřil špatně.
Můj vyzkoušený návod na zjištění klidového proudu:
-Odpoj kapotový spínač, otevři haupnu, zavři auto a zahoukni ho alarmem
-Odpoj plus od baterie
-Multimetr nastavit na Stejnosměrný Ampermetr
-Rozsah nastavit nejdříve na 10A
-Jeden konec připojit na baterii a druhý na odpojenou svorku plus na baterii
-změřit proud pokud je rozsah vysoký snížit na mA
Pokud je proud vyšší jak 100mA (přibližný odběr autoradia a alarmu ), hledat zavadu v okruhu pojistek
-multimetr přiojený stále mezi baterii a svorku plus , otevřít krabici s pojistkama a zkoušet postupným vyndaváním a zandaváním pojistek zda proud neklesne.
Pokud na nějaké ano,už víš že to je daný okruh a na víčku pojistkovky se dočteš jaký pak už budeš moudřejší a můžeš hledat konkrétní věc.
Bavíme se o předpokladu že baterie je vybíjená spotřebičem, pokud je baterie v čoudu, je třeba jí nabít a změřit záťěžovým přístrojem. To ti změří všude kde dělaj s baterkama.
Pokud budeme počítat odběr 100mA a baterii 55Ah tak by se autobaterie měla vybít v
ideálním případě za 550 hodin což je 22 dní a 22 hodin
_________________
Ford Focus C-max 2006, motor: 2.0TDCI (100kW)
Vlastnil jsem:
2.0DOHC 4WD,2.0DOHC 2WD,Cosworth 2WD,1.8TD 2WD,