Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 15. pro 2024 23:27:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 01. čer 2010 22:01:20 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 27. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha
ahoj
nepravidelne me prosvecuje kontrolka dobijeni. temer nikdy nesviti za chodu naplno. nekdy se po vytoceni motoru na 3-4 000 ot. zhasne. intenzita prosvecovani je ruzna.

na zaklade nekterych zde zodpovezenych dotazu se domnivam, ze se jedna o poskozene diody v alternatoru ale rad bych si tim byl - pro pripad ze si budu zavadu odstranovat sam - jisty.

pokud by se pozkozeni diod potvrdilo, je mozne vymenit pouze diody nebo je lepsi poohlednout se po repasovanem alternatoru?

diky za jakoukoli pomoc.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. čer 2010 22:21:45 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 29. kvě 2010 0:00:00
Příspěvky: 710
Bydliště: Liberec / Cannes ( Fr. )
a co uhlíky ????????????
většinou po letech jsou tam jen pidi uhlíčky.

_________________
Ford Sierra 2.0 DOHC r.v 1990
Ford Sierra 2.0 i S OHC r.v 1987
Fiat 125 r.v 1971 R.I.P
Škoda 120 L r.v 1987
Škoda Felicia 1.3 r.v 1997
Volvo 265 kombi 2.7 r.v 1978 R.I.P
Avia 31.1 N SJA 3.6l r.v 1986 R.I.P


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. čer 2010 22:31:25 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Tezko rict takhle od klavesnice. Asi pujde o problem diod. To je nejcastejsi. Ale kontrola uhliku je rychla, tak je zkontroluj prvni.

Zarovka sviti, pokud je rozdilne napeti mezi vyvodem pomocneho usmernovace a hlavniho usmernovace. Pokud sviti malo, je rozdil napeti maly nebo pulsujici.

Diody v hlavnim usmernovaci semenit daji, otazka je kde je koupit a jak je vylisovat a zalisovat bez poskozeni chladice.
Diody pomocneho usmernovace neni problem menit resp. nahradit beznym typem diod.

Ja bych menil asi cely altik, pokud ho koupis nekde levne. Cekal bych cenu kolem 500,-.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 01. čer 2010 22:36:24 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
tipuju to taky na diody....kdyby to byly uhlíky, zase by mu to sem tam nesvítilo když by měl motor v klidu a dobijelo by to chvíli normálně a pak zase vůbec a kontrolka by při tom byla za chodu stále zhaslá i když by to nedobíjelo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 03. čer 2010 10:54:22 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 27. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha
da se ten alternator vymenit zezhora? aniz by bylo treba lezt pod auto


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 03. čer 2010 11:10:14 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
ch-on-A píše:
da se ten alternator vymenit zezhora? aniz by bylo treba lezt pod auto


jasnačka že jde i vrchem


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 04. čer 2010 12:24:12 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 27. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha
jeste stim poblemem budu muset ujet cca 200km - da se nekde volt/amper metrem zmerit, jestli to ve skutecnosti dobiji alespon trochu?

popr. jake hodnoty bych tam mel namerit?

_________________
-= ch-in-A =-
drive: 1991 - 2.0i CLX - DOHC - kombik
nyni: nic


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 04. čer 2010 12:39:41 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 30. lis 2008 1:00:00
Příspěvky: 1683
Bydliště: Zeměchy
jestji se zejtra teda stavis tak zkusime neco zjistit 8-)

_________________
Bmw e46 323i
Bmw e39 535i V8
Ford Scorpio 2.0i Dohc
Ford Escort RS Turbo
Fiat 124


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 04. čer 2010 12:58:24 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5529
Bydliště: Praha-vychod
Zmer napeti na baterce. Pri nastartovanem motoru musi byt napeti 13.7v az 14.3V a to i pri rozsviceni svetel.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23. čer 2010 0:00:48 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 27. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 41
Bydliště: Praha
tech +-14V tam namerim s rozsvicenyma svetlama tak pri 2000 ot. kdyz pustim radio, tak to cca o 0.3 klesne.

pokud mam pustene radio, rozsvicena svetla a 1200 ot., tak je to uz tak 12.7V....pri 700 ot. uz je to 12.3V

_________________
-= ch-in-A =-
drive: 1991 - 2.0i CLX - DOHC - kombik
nyni: nic


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23. čer 2010 0:03:23 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Ho zkusíme vyměnit za jinej a uvidíme 8-)

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 23. čer 2010 8:23:25 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
ch-on-A píše:
tech +-14V tam namerim s rozsvicenyma svetlama tak pri 2000 ot. kdyz pustim radio, tak to cca o 0.3 klesne.

pokud mam pustene radio, rozsvicena svetla a 1200 ot., tak je to uz tak 12.7V....pri 700 ot. uz je to 12.3V


tak to je slabota.....je tam na 100% některá z diod v háji a zažil jsem i profláklý vinutí na statoru = to je 3fázový vinutí, který právě generuje energii a přes 6 výkonových doid je usměrnováno na stejnosměrný aby to bylo pro plaubní siŤ vozu OK, rotor v altíku = v něm je vinutí jen budící a u toho jsem nezažil nikdy že by bylo kaput


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 24. čer 2010 20:51:51 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 27. bře 2006 0:00:00
Příspěvky: 891
Bydliště: Teplice City
neres to a vymen altik, jde tam i alternator z escorta 94 pokud je altik na prave strane spolujezdce.Altik sezenes tak maximalne do 500 kč, koukal bych uz po 90A kdyz uz :o)))) kurnik ja ted jeden zrepasovanej vyhodil, protoze mi prekazel v garazi. To je vzdycky tak.
Jinak altik pri zapnuti vsech zatezovych spotrebicu nesmi klesnout pod 12,8V Idealni stav je 13,8V az 14,4V ale to uz Prochy psal

_________________
Obrázek
Ford Focus C-max 2006, motor: 2.0TDCI (100kW)
Vlastnil jsem:
2.0DOHC 4WD,2.0DOHC 2WD,Cosworth 2WD,1.8TD 2WD,


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 84 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz