mám dojem že se to tu někde řešilo, že když se váha pojebe a dává nesmyslný údaje.....vydře se třeba ten odporovej jezdec co snímá polohu klapky vzduchu a pak jsou údaje z váhy nesouvislý přerušovaný...tak si ECU poradí a dosazuje tam hodnoty z paměti se kterýma pracuje jako s nouzovýma, ale není to nic moc jako že by jsi tím něco vylepšil
........... to je něco jinýho než když třeba zaslepíš přisávání čistýho vzduchu do výfuku.......vyhážeš ten orchestrióón potrubí co vede z filtru sání do výfuku....tím se nic neposere, spíš vylepčí akorát to na studeno pak neobohacuje tolik směs a motor se déle zahřívá na provozní teplotu...tyto úpravy jo
.....ale vykopnout úmyslně váhu vzduchu se mi zdá trochu už víc než krok kupředu......že by ECU vyhodnocovala poměr vzduch/benzín jen z toho co jí bude posílat Lambda a snímací senzor polohy klapky plynu...no nevím jestli ECU bude spokojená a pojede ve správným režimu......ale vím že to tu kdosi kdesi psal že to není až zase tak pro ECU drastický zásah a že to jede prý i bez váhy až se s tím ECU po dopojení časem popere a natahá si do operační paměti hodnoty ze záložní tabulky jako nouzový hodnoty......
_________________ Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut. Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man. Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man. Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man. Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut. BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut. Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.
|