Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 16. pro 2024 0:49:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zosik
PříspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 23:06:21 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 17. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 113
zdravicko jedna amaterska :grin:
ako zapojit tento zosik napajanim co je na foto
1 kam +od baterky
2 stred asi zem cierny
3 kam + od radia ked zapnem kluc
diky
http://img651.imageshack.us/i/dscn1718.jpg/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 23:32:24 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
rem : ovladani od radia
B+ : + z baterky

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 23:36:21 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
já bych tam to + z baterky dal buď přes vypínač nebo přes svorku 15 a relé ..... z důvodů vybíjení baterky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 23:39:44 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
od otho ta mmáš to REM, to je že se ti zapne zesík při impulzu , dělá se to třeba taky na světla že zapneš světla a on se ti zapne zesík :-)

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 09. úno 2010 23:48:55 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12937
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
vypinacem si zbytecne budes kazit odpor vedeni od baterky a pak budes potrebovat cap .... resp vetsinou to tak dopadne ptz u nas lidi casto zapominaji an kvalitu privodnich kabelu ....

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16
Ford Focus ST 2,3Turbo280k HB '20


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 0:13:22 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
GND (BLACK)= Ano zem, tedy -12V (Kostra)
Samozřejmě použij hned za baterii pojistku 8-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 0:38:02 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
no to že ten zesík má ovládání od rádia je pěkné, ale né vždy to funguje jak má, setkal jsem se i se zesíkama do kterých (při vypnutém rádiu a téhle funkci) tekly proudy okolo 1A. a pak ráno přijdete k autu a nic. U "levnějších " zesíků je to titiž problém, že odpojují až samotnej blok zesílení (pomocí té fumkce "REM"), ale měnič napětí je stále v provozu. Osobně bych si dal nějakej "bateriovej" vypínač na kabel ke kostře a je pokoj.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 9:08:48 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 23. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2956
Bydliště: Turnov
REM: slabý drátek napojený na radio, který dává inpuls do zesilovače a zapne ti zesik. nejlepší je, na ten drátek si dát vypínač. Přeci jen, když jedeš s rodinou a chceš mít puštěné radio... nehceš aby rodiče dostávali masáš do zad.

GND BLACK: to je mínus, bud můžeš použít konstřící bod na kastli cca do 30cm daleko, a nebo táhnout drát až od baterky kdy dosáhneš 100% ukostření.

B+ RED: červený, hlavní drát kde ti povede +. Nezapomen že do 30cm od baterky musíš použít pojistku! Jak je to dál, nemusí pojistka učinkovat tak jak má.

nezapomen použít stejný průměr kabelu u - a +. Může to zbusobit, menší výkonost zesilovače.

kdyby něco, se zeptej...

_________________
Opel... Ecotech ... 4L/100km :)
ex: Ford Sierra 2.0 EFI OHC 85kW iS
ex: Ford Sierra 2.3l V6 OHV GHIA - RS Paket
+ 4x Sierra a jedna Škoda *jedna dvojka*
*Policie si vyfotila prázdné místo, kde stála Fabie. Bohužel se tam už nikdy znovu neobjevila*


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 10:01:30 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Myslim že Mike to tu napsal nejlíp :-)

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 10:39:47 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
já mám silovej přívod k zesáku spínanej pořádným relém - "takový malý stykač" pač můj zesák bere i po dopojení ovládacího napětí REM, stále nějaký zbytkový proud kolem 600mA a to je jak kdyby vám furt svítila žárovička v interiéru auta a to se mi nelíbilo

jinak solidní zesáky mají v sobě už zabudovaný relé, který odpojí vše když ovladací napětí od rádia zesák vypne.....takže je třeba to změřit a když si zesák nebere nic ve vypnutým stavu ovládáním REM není třeba odpojovač silovýho kabelu k zesáku instalovat
.....jinak jak píše Radek je třeba odopojovat i silovej přívod k zesáku tak jak mám já když máte zesák kterej bere furt šťávu z baterky i při vypnutým ovládní přes přívod REM, pač vám to bude zbytečne vysávat baterku a když budete týden stát pak nenatočíte

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 17:37:31 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 17. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 113
oki diky diky vecer skusim zapojit ,
kable mam taku hotovu sadu na oko celkom pekne no uvidime cca20eu cina 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 18:28:31 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 23. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2956
Bydliště: Turnov
já jsem kupoval přívodní kabel 1metr za 280kč ... cca 2x5m

_________________
Opel... Ecotech ... 4L/100km :)
ex: Ford Sierra 2.0 EFI OHC 85kW iS
ex: Ford Sierra 2.3l V6 OHV GHIA - RS Paket
+ 4x Sierra a jedna Škoda *jedna dvojka*
*Policie si vyfotila prázdné místo, kde stála Fabie. Bohužel se tam už nikdy znovu neobjevila*


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 18:56:37 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
No an kabelech bych zrovna nešetřil protože kabel udělá znatelnej rozdíl ja kve zvuku tak vodivosti teda píšu to podle toho jak si to kdo prebere protoze se tu pise o napajeni hlavne a ja taky myslim od zesiku do repra

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 20:12:18 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
napajecí kabel k zesáku kdybych mohl dát tak silnej jak je ke starteru tak je tam hned, ale tak dlouhej nemám......já dal k napájení zesáku řádný měděný 5ti žílový kabel řádných průměrů měděných žil pro napojení třífazových motorů a všechny je spojil v jedno aby to suplovalo jeden řádnej kabel skoro jak ke startéru......

uvažval jsem ještě pak dát k zesáku kapacitor.....ale zatím to tepe basy i bez něj....a je třeba k reprákům dát taky řádnou 2linku...přece jen se pohybujeme v nízkých napětích a dostat řádný výkon od baterie přes zesák až do repráků potřebuje taky řádný proudy a ohmův zákon prostě neojebem ani v našich autech což se čiňanům mnohdy daří v popisech výkonů některých jejich výrobků

měl jsem na stole zasák made by Taiwan...uváděno 2x200Wattů

hodil jsem to na předepsanou zátěž 4ohmy na řádný reprobedny abych to mohl okotlit a pověsil jsem na výstup osciloskop a pustil do vstupu z generátoru sinusovku 1kHz, napájený to bylo normálka z autobaterie jak v autě kterou jsem dokrmoval výkonnovým zdrojem na 13,8V aby to napětí nepadalo a zdoroj suploval alternátor v autě ........... zesák dával s těží 2x80Wattů sinus......njn zesák s nálepkama 2x200Watt se prodává líp než kdyby na něm bylo 2x80Watt sinus (2x120Watt hudební výkon)

....takže na Taiwanu obešli kluci šikmoocí Ohmův zákon kde P (výkon ve wattech) = U(napětí ve Voltech) x I (proud v Ampérách) u nich jaksi neplatí :mad: :mad: :mad:

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 20:21:46 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
No jooo ty sou nejlepší už u některých rádií psanej výkon 4x 150 W mě drtí na podlahu

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 20:25:58 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 0:00:00
Příspěvky: 378
Bydliště: velke blahovo 95
ja som kupil basak aj zosilovac spolu ze 500 watt odmerali zme to a je to 150watt zosik...basak je tiez nejaki slabi...no bolo to za 80 eur.....a hra to slusne...

_________________
sierra forewer


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 20:30:12 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
jojo to bych pak chtěl vidět v tom autorádiu ten měnič napětí pro koncovej zesák v tom rádiu...myslím že je tam kulový a koncák rádia je živenej jen přímo z 12ti volt a to tam natlačí když dobře při 4 ohmových reprácích a 12ti voltech pár Wattů i když jsou v koncáku MOSFET tranzistory který maj minimální vnitřní odpor takže do repráků pustěj z 12ti volt skotro vše co jde.......takže to je jen prodejní tah na Taiwanu a ne 100vky Wattů jak píšou klucí šikmoocí :mad: :mad: :mad:

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 20:32:26 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Já ma mk dispozici tohle ale pořád se nato mrpacuje než se to strčí do auta sehnal sem to za solidní cenu ... zadarmo :-D
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Nehraje to vubec spatne ale chci to nejak skultivovat aby to nejak vypadalo :-)

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 20:42:27 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
ha ja mam taky Raweland, ale ten tvůj asi nebude mít 1200watt i při 2ohmech stabil jak je na něm uvedeno :-D :-D ale to neva........důležitý že to bude bouchat jako prase a o to jde ne? 8-) 8-) 8-)

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 20:55:41 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
přesně nebudu muset opískovat castly protože to opadá samo a konečně vyjedu tim odlehčenim i podzemní garáž z Tesca


Nene rád si poslechnu hudbu ale nejsem blázen aby se mi chvělo celý aut oa já neslyšel okolý a motor, to ej pro mě nejdůležitější poslouchat motor :-)

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 21:58:22 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 23. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2956
Bydliště: Turnov
No tak já se jako taky pochlubým...

pokud to bude možné, a sirka se dožije jara, chystám se na DBdrag :twisted:

ani nevím proč jsem tam dal takový brutus. Jako by jeden sub nestačil :blbec:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FmRWuK5ZAYA[/youtube]

_________________
Opel... Ecotech ... 4L/100km :)
ex: Ford Sierra 2.0 EFI OHC 85kW iS
ex: Ford Sierra 2.3l V6 OHV GHIA - RS Paket
+ 4x Sierra a jedna Škoda *jedna dvojka*
*Policie si vyfotila prázdné místo, kde stála Fabie. Bohužel se tam už nikdy znovu neobjevila*


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 22:01:47 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 0:00:00
Příspěvky: 378
Bydliště: velke blahovo 95
Mike píše:
No tak já se jako taky pochlubým...

pokud to bude možné, a sirka se dožije jara, chystám se na DBdrag :twisted:

ani nevím proč jsem tam dal takový brutus. Jako by jeden sub nestačil :blbec:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FmRWuK5ZAYA[/youtube]

akurar pred chvilou som to kukal......hra to super :grin: no uz dufam ze sa mi podari zihnat love na tu tvoju sierru.... :mad: :mad:

_________________
sierra forewer


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 22:08:28 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
hmmmm nemuselo by to hrát špatně :-)

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 22:58:04 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 17. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 113
pekna debatka :grin:
ale popravde viem ako to je ,uvedomujem si to ale proste ja dotoho nemiemin tlacit lowe
ozivujem nejake veci co tu mam uz nejaky rok odlezene a skoda zahodit a zazraky necakam ale aj tak diky za info


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 23:05:49 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2457
Bydliště: Ostrava
Já jsem spokojen:

Obrázek
:deejay:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 23:38:50 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
jurosik píše:
pekna debatka :grin:
ale popravde viem ako to je ,uvedomujem si to ale proste ja dotoho nemiemin tlacit lowe
ozivujem nejake veci co tu mam uz nejaky rok odlezene a skoda zahodit a zazraky necakam ale aj tak diky za info


No já bych dotoh otaky neinvestoval, ale zadarmo no neber to :-d

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 23:39:29 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
hoši jinak máte to pěkně udělaný.........já mám v jedný sieřře co ji mám od roku 1993 vyráběný zesáky, protože v těch dobách zesáky do auta byly pro mě nedosažitelný zboží jak cenově tak výběr moc nebyl

.......ty mý jednokanálový zesáky umí 1x 72Watt do 2ohmů ale poctivej sínus....jsou tam tím pádem dva takže tam mám 2x75Watt sínusu........jsou to normálka zesáky pro použití ne do auta protože potřebují napájení 50Voltů.....a aby mohly makat tak jsem ke každýmu zesáku musel vyrobit měnič z 12ti volt na 50volt.........mám to celý pod sedalem spolujezdce a je to maso.........mele to teda solidně......když to porovnám se zesáky co se teď vyráběj tak bych na to mohl dát štítek 2x300Watt :-D :-D

jak se dostanu k bace do dagáže nafotím tu moji historickou sestavu co se vozí pod sedadlem spolujezce aby jste se zasmáli.....njn tehdy nebylo nic moc tak jsem se musel nějak propracovat k řádnýmu výkonu......krmím ty zesáky i přes 8mipásmovej eqalizer a zvuk je pohoda....výšky sypou jak maj a basy tepou i bez tubusu dobře....v autě jsou jen dvě sady 3řípasmových repro jedna sada v předních dveřích a druhá sada v zadním platu v kufru a kufr je tím pádem jeden velký subwofer.........jsem s tím nadmíru spokojenej....toš tak no.

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 10. úno 2010 23:43:17 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Takže BOBO říkáš že spolujezdec má vytápěnou sedačku jo ? :-D

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 11. úno 2010 0:19:35 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
Piro:cz píše:
Takže BOBO říkáš že spolujezdec má vytápěnou sedačku jo ? :-D


jojo když tomu dávám kouř tak to topí solidně....na chladičích koncových tranzistorů výrobce TESLA s označením KD 503 neudržíš ruku pač by jsi se spálil...nejsou to žádný MOSFET tranzistory ale poctivá kovářská balšája elektroťéééchnika 8-) 8-)

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 11. úno 2010 0:21:48 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6986
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Já si to umim představit :-D :-D :-D,

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 144 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz