Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
volnobezny ventil http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=4123 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | daytona [ sob 30. led 2010 3:16:05 ] |
Předmět příspěvku: | volnobezny ventil |
Jak to funguje pri zapinani a vypinani zapalovani? Kdyz zapnu zapalovani, zustava plne otevreny, plne zavreny, nebo si najede na nejakou mezni pozici, anebo proste zustava v pozici, jak se vypnul motor? jak a cim to nejlepe vycistit? Diky! |
Autor: | Bobo [ sob 30. led 2010 9:26:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
čao Dayty...jak se to vyvíjí s těma mlhama pro MKI? jinak tu máš ohledně toho volnoběh ventilu...asi bude chtít vyčistit..... http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=iab jinak já čistívám následovně: první stupeň agresivity: technický benzín..nebo něco minimálně agresivního (petrák, nafta, syntetka C6006) druhý stupeň: acenton, nitro ředidlo-možno také koupit v barvách lakách pod označením C6000 "co nepovolí a vím že mi to nerozleptá plastový části (nutno udělat kapkou na onen plast test) tak jdu tímto na to a na závěr to pak nastříkám čistidlem na motory MILIT a opláchnu ....větší části (bloky motorů, převodovek a tak vapkou) a malý části tlakem nej.horký vody, ale i studená poslouží |
Autor: | daytona [ sob 30. led 2010 11:52:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cetl jsem tam nasledujici: "Otevřete kryt motoru a odpojte elektrické napájení ventilu. Pokud se otáčky motoru propadnou nebo pokud motor zhasne, ventil je v pořádku a není třeba jej opravovat. Pokud ke změnám otáček nedojde, bude vhodné ventil odmontovat a prohlédnout. " Doposud jsem si myslel, ze u sierry dobrej volnobeh je nastavenej prave tak, ze po odpojeni volnobeznyho ventilu pouze lehce klesnou volnobezne otacky - u skrtici klapky bypassem je tedy nastaven zakladni volnobeh. |
Autor: | Bobo [ sob 30. led 2010 12:20:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
hmm totiž jak tam píšou v popise jak to funguje ten bypas....tak on není nikdy trvale zavřený či otevřený.....dostává pořád krátký impulsy a dle jejich počtu se za studena dostává vzduchu více = vyšší volnoběh a za tepla pulsů méně vonoběh nižší a když vytočíš motor ..otevře se bypas taky naplno a čeká až pustíš plyn a začnou padat otáčky a otáčky spadnou na stav plně otevřenýho bypasu......a pak začne terpve bypas pusovat a naladí ti volnoběžný otáčky tak aby byla ECU spokojená a tak pak udržuje volnoběh pusováním........tento typ bypasu neumí jiný stav než plně otevřeno nebo plně zavřeno.........proporcionalita např něco jako polootevřeno a tak je děláná jen množstvím ipulsů NO/OFF a tak se reguluje proporcionálně = průběžně tolik vzduchu přes bypas kolik je libo ......na Camaru je bypas jiný...je tam krokový motor a jehla na závitu....a karokáč buď přes šroubovici jehlu víc přivírá nebo otvírá...toto ale není případ bypasu co máme my v EFInách ju? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |