Fordsierra.cz
http://fordsierra.eu/phpBB3/

cidlo rychlosti
http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3826
Stránka 1 z 1

Autor:  minah [ pon 09. lis 2009 18:57:11 ]
Předmět příspěvku:  cidlo rychlosti

nevite nekdo kde sehnat nove cidlo rychlosti na sierru 2.0 dohc 92kw nahon na zadek

Autor:  el_Barto [ pon 09. lis 2009 19:38:55 ]
Předmět příspěvku: 

myslis to v prevodovce?
asi nejlepe z nejake stare prevodovky :-)

Autor:  jenda [ pon 09. lis 2009 20:53:42 ]
Předmět příspěvku: 

Drobnej dotázek k tomuhle tématu. Co to bude dělat když čidlo nebude zapojené, nebo nefunkční?

Autor:  Twyggy [ pon 09. lis 2009 20:55:25 ]
Předmět příspěvku: 

Me akorat prestal merit pocitac, jinak zadna pozorovatelna zmena.

Autor:  G.Cowlley [ pon 09. lis 2009 21:20:02 ]
Předmět příspěvku: 

myslim že pak řj neodpojuje vstřikovače při brzdění motorem

Autor:  minah [ pon 09. lis 2009 21:26:27 ]
Předmět příspěvku: 

blbne mi palubní počítač
když dám čidlo ze staré převodovky,tak kdo mi zaručí,že bude fungovat
nevíte někdo...rada by se šikla...

Autor:  G.Cowlley [ pon 09. lis 2009 21:27:50 ]
Předmět příspěvku: 

co ho změřit čéče?

Autor:  minah [ úte 10. lis 2009 17:35:27 ]
Předmět příspěvku: 

hm nemam multimetr a nevim jaky tam vubec maji byt hodnoty

Autor:  Eddie [ úte 10. lis 2009 18:10:52 ]
Předmět příspěvku: 

Ani si nejsem jistej, jestli by jsi něco poznal, pokud totiž "věc" občas funguje a občas ne, tak při mé smůle bych ji určitě měřil ve funkčním stavu a jen co bych ji zapojil, stala by se nefunkční :-D .

Autor:  prochy [ úte 10. lis 2009 18:18:49 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli je funkcni nebo ne bych zjistil prohlednutim poskozeni izolace kabelu. Cidlo jako takove samo od sebe z 99.999% nevyhori (a kdyby uvnitr odeslo taky se to da poznat-pripojit na 12V a pri otaceni koukat, jestli se preklapi vystup; mel by se preklopit 8x za otacku cidla).

Cidlo prestane fungovat, pokud se poskodi kabely (poskozeni izolace a nasledna koroze medi uvnitr kabelu), pripadne se poskodi/znecisti konektor. Aspon tak jsem to vzdycky videl.

Jestli budes mit cestu do Prahy, hod mi to cidlo domu a ja Ti reknu, jestli je dobry nebo ne. Jeste je potreba zkontrolovat druhy konektor, ktery je na motorove prepazce u vyvodu ventilace vika ventilu.

Autor:  jenda [ úte 10. lis 2009 21:37:06 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě dotázeček. Starší čidlo z OHC co je na přepážce, tak má pouze 2 vývody. A ty při otáčení spíná a rozpíná. Novější čidlo má 3 vývody. +, - a výstup. Řeším jak zapojit to starší čidlo místo toho novějšího.

Autor:  Martin1 [ úte 24. lis 2009 19:21:15 ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, vyřešil jsi prosím Tě problém?? Nebo nevěděl by někdo jak zaměnit čidla?? Já řeším obrácený problém, na autě mám čidlo na převodovce (se třemi dráty), ale kompletní elektriku tam mám na verzi se starým čidlem na náhonu (se dvěma dráty). Samozřejmě že to není původní, je to "bastl", motor N4B ze sierry do Transita. Dík Martin.

Autor:  prochy [ úte 24. lis 2009 20:05:55 ]
Předmět příspěvku: 

Martin1 píše:
Ahoj, vyřešil jsi prosím Tě problém?? Nebo nevěděl by někdo jak zaměnit čidla?? Já řeším obrácený problém, na autě mám čidlo na převodovce (se třemi dráty), ale kompletní elektriku tam mám na verzi se starým čidlem na náhonu (se dvěma dráty). Samozřejmě že to není původní, je to "bastl", motor N4B ze sierry do Transita. Dík Martin.

Cidlo OHC a DOHC zamenit nejdou. Ale muze Te tesit, ze ono neni moc potreba. Jenom se pri stani auta na miste upravuje volnobeh.

Autor:  Eddie [ stř 25. lis 2009 10:30:14 ]
Předmět příspěvku: 

Prochy, pořád mi hlodá v hlavě otázka, proč jsem měl (když jsme montovali poč) čidlo odpojené (i když bylo po zapojení funkční), jaký to mělo výzmam?
Podle toho, jak bylo krásně "zapáskované", aby nešlo zapojit, si s tím někdo dal trošku práce, takže si určitě myslel, že to nějaký význam má...

Čili, co se děje, pokud čidlo není zapojené?

Autor:  Martin1 [ stř 25. lis 2009 11:52:20 ]
Předmět příspěvku: 

Dík za odpověď, Prochy, už s tím tak chvíli jezdím a je pravda že to ničemu nevadí. Chtěl jsem to mít zapojené pro pořádek, mám rád věci v pořádku. A pořád si nejsem jistý, zde to čidlo nemá ještě prsty v "odpojení" benzinu v případě "brždění motorem" . Je ale pravda, že i to vypadá v pořádku i bez čidla. V každém případě dík. Martin.

Autor:  prochy [ stř 25. lis 2009 12:14:36 ]
Předmět příspěvku: 

Martin1 píše:
Dík za odpověď, Prochy, už s tím tak chvíli jezdím a je pravda že to ničemu nevadí. Chtěl jsem to mít zapojené pro pořádek, mám rád věci v pořádku. A pořád si nejsem jistý, zde to čidlo nemá ještě prsty v "odpojení" benzinu v případě "brždění motorem" . Je ale pravda, že i to vypadá v pořádku i bez čidla. V každém případě dík. Martin.

V odpojeni benzinu pri deceleraci cidlo prsty nema. To uzavreni vstriku totiz jednotka provadi i pri vytoceni motoru a naslednem padani otacek pri stani na miste (vyzkouseno).
Eddie: K cemu ridici jednotka signal z cidla rychlosti potrebuje presne nikdo nevi. Nekde jsem cetl, ze pri pohybu vozidla ridi jinym zpusobem volnobeh nez pri stani na miste. Snad kvuli emisim a reakci na plyn pri jizde na neutral. Kazdopadne podle palubniho pocitace je videt, ze je spotreba v litrech/hodinu u volnobehu pri stani na miste a pri jizde s vyrazenou rychlosti jina (napr. 1.1 versus 1.3 litru/h u DOHC), prestoze otacky jsou stejne (soude podle celkem nepresneho otackomeru). Takze nejaky rozdil tam je.

Autor:  daytona [ stř 25. lis 2009 13:36:10 ]
Předmět příspěvku: 

Ja jsem nekde cetl, ze se volnobeh zvysi kdyz RJ dostava signal od VSS kvuli tomu, aby tutove fungovalo servo nebo posilovac na brzdy.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/