Fordsierra.cz
http://fordsierra.eu/phpBB3/

Otackomer
http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3782
Stránka 1 z 1

Autor:  Jenda080 [ sob 31. říj 2009 0:00:53 ]
Předmět příspěvku:  Otackomer

Zdravim mam dotazek co se ve vetsine pripadech podela kdyz nechodi otackomer koupil jsem novy budiky ale nic myslel jsem jestli to neni tim starej jen tak za studena pocukal a pak nic bere si to z alternatoru co jsem vykoumal maji tam bit jen ty 3draty?popr co stim jak zjistit co a jak diky jedna se o 1.8td 8-)

Autor:  pkod [ sob 31. říj 2009 0:21:06 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, naftak bere signal z altiku. Proto je take otackomer pro benzin temer jiste jiny. Co vim, odchazel v otackomerech trimr. Pootocenim se casto "chytil"

Autor:  Jenda080 [ sob 31. říj 2009 0:31:29 ]
Předmět příspěvku: 

Sehnal jsem z vraku kde bylo napsano TD coz by melo sedet a vzhledove je td a benzin stejnej ne?dneska jsem snim tocil a nic nechytil se proto jsem koupil novej a taky ani prd.... :-?

Autor:  G.Cowlley [ sob 31. říj 2009 11:02:34 ]
Předmět příspěvku: 

mě benzínovej u diesela ukecával

Autor:  Jenda080 [ sob 31. říj 2009 17:05:02 ]
Předmět příspěvku: 

Me ten novej ani necukne sterej obcas kdyz byla studena cuknul ukazoval kraviny a pak zase nic... :-?

Autor:  prochy [ sob 31. říj 2009 21:58:15 ]
Předmět příspěvku: 

Otackomery jsou pro ruzne motory jine. Daji se rozlisit podle maleho znaku pod rucickou:
#4-valec tam ma 4
#6-valec tam ma 6
#Cosworth tam ma C
#a diesel predpokladam D, ale to nevim jiste, kazdopadne, pokud tam bude 4, tak to znamena, ze je z benzinu 4-valce.

Jinak chyba muze byt i v kontaktu otackomeru na tu folii zezadu pristroju,
jsou tam u starsich typu maticky, nebo u novejsich typu nasuvnej 3-pinovej konektor.
Pripadne muze bejt vykloktanej pin konektoru (spatne napruzeny) ci spatne zacvaknutej konektor sdruzenych budiku. Pokud se jedna o siganal k otackomeru, pro benzin je to pin se zelenym dratem; pro diesel jde z altiku a mel by snad mit svetle modrou barvu (bez zaruky).

Autor:  Jenda080 [ sob 31. říj 2009 22:37:45 ]
Předmět příspěvku: 

Jasne jsou am 2svetle modry jeden na kontrolku dobijeni dalsi na dobijeni a treti by mel byt preve na otackomer kazdopadne diky kluci hlavne Tobe prochy moc jste me pomohli..vydim to na ty kontakty a ten co jsem koupil je mrtvej uplne. 8-)

Autor:  Eddie [ pon 02. lis 2009 12:59:15 ]
Předmět příspěvku: 

...a treba C běhá i na DOHC (z valstní zkušennosti) a podle všeho ani nekecá...
Jinak Kosí nemá červené pásmo, to je ještě takovej viditelnej rozdíl.

Jo, setkal jsem se u kamarádčina auta - V6 Scorpio, že otáčkoměr ukazoval asi 1/2 toho co byla realita a dodneška nevím, čím to bylo...

Autor:  prochy [ pon 02. lis 2009 15:35:21 ]
Předmět příspěvku: 

Kosi otackomer musi ukazovat stejne jako bezny 4-valec. Porad je to zapalovani s jednou civkou a stejnym poctem valcu :-D . Zmena je pouze v cervenem poli, ktere je oproti beznemu 4-valci posunuto vys. Zacina na 6.500 rpm.

Autor:  Eddie [ pon 02. lis 2009 17:09:58 ]
Předmět příspěvku: 

...já bych dokonce opravdu tvrdil, ža tam fakt žádné červené pole není :-) .

Autor:  prochy [ pon 02. lis 2009 20:52:46 ]
Předmět příspěvku: 

Eddie píše:
...já bych dokonce opravdu tvrdil, ža tam fakt žádné červené pole není :-) .

Je to blbe videt, ale je tam...
Obrázek

Autor:  Eddie [ pon 02. lis 2009 23:28:26 ]
Předmět příspěvku: 

...dobře, udělám taky fotku, ale není :-D .

Prochy, já na to taky koukal a divil se, ale prostě tam nic červeného není...

Autor:  Gemini [ ned 08. lis 2009 0:24:24 ]
Předmět příspěvku: 

s těma polovičníma otáčkama sem se setkal
a dokonce vim čim to bylo , jenže to bylo u Fijesty GFJ 1.3 automat a mělo to co dělat se snímačem z náhonu tachometru 8-)

Autor:  G.Cowlley [ ned 08. lis 2009 0:36:07 ]
Předmět příspěvku: 

co má VSS společnýho s otáčkoměrem? fiesta má signál ze zapalování stejně jako většina benzínových aut

Autor:  Gemini [ ned 08. lis 2009 0:41:18 ]
Předmět příspěvku: 

to kdybych věděl kaulí , jen řikam že než sem odpojil ten snímač tak byly otáčky poloviční než reál , ona ta fiesta je stejně klubko problémů ale reagovalo to přesně na to

Autor:  edyke [ úte 29. pro 2009 21:27:18 ]
Předmět příspěvku:  aa

chlapi prosim vas ako sa da zapojit otackomer tam kde nie je?? prosim vas....

Autor:  prochy [ stř 30. pro 2009 13:25:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: aa

edyke píše:
chlapi prosim vas ako sa da zapojit otackomer tam kde nie je?? prosim vas....

U benzinu se zapojuje na primar zapalovani (zelenej kabel u civky).

Autor:  edyke [ stř 30. pro 2009 16:57:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: aa

diky...
]

Autor:  Frenk [ čtv 31. pro 2009 0:32:54 ]
Předmět příspěvku: 

no kdyz sem do V6 zapojil otackomer z DOHC tak to spis vypadalo ze mam doma motorovou pilu nez auto ... Tocilo to jako blazen ... :)

Autor:  prochy [ čtv 31. pro 2009 0:34:47 ]
Předmět příspěvku: 

Kazdy k svymu: V6 na V6 :-D

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/