Fordsierra.cz
http://fordsierra.eu/phpBB3/

digitální hodiny
http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=372
Stránka 1 z 1

Autor:  REDY [ pát 12. říj 2007 20:45:20 ]
Předmět příspěvku:  digitální hodiny

mám problém :plac: už si nepamatuji jak byly zapojené digi hodiny( není na svazku konektor). je tam : červený
černo hnědý
hnědý
šedo žlutý
červený a hnědý je mi jasný kam s nima ale ty dva další???? jeden bude na podsvícení. ale který.
mám na to napojený pal. poč od prochyho a nechci to odpálit. poraďte prosím :(

Autor:  Jirkaking [ pát 12. říj 2007 21:27:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: digitální hodiny

černo hnědý - klíčkové plus
Hnědý - kostra
šedo žlutý - plus z osvětlení
červený-trvalé plus

Autor:  REDY [ pát 12. říj 2007 21:32:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: digitální hodiny

Jirkaking píše:
černo hnědý - klíčkové plus
Hnědý - kostra
šedo žlutý - plus z osvětlení
červený-trvalé plus



dík! jdu to zapojit 8-)

Autor:  korrado [ pát 12. říj 2007 22:46:13 ]
Předmět příspěvku: 

inak trosku od veci, neviete nahodou co moze byt s hodinami ked neukazuju cas??? iba svieti displej ale cas nenabehne, vyzeraju ako vypnute, ale v druhom aute idu... zeby nejaka poistka alebo co??? :-?

Autor:  Jirkaking [ sob 13. říj 2007 9:10:53 ]
Předmět příspěvku: 

korrado píše:
inak trosku od veci, neviete nahodou co moze byt s hodinami ked neukazuju cas??? iba svieti displej ale cas nenabehne, vyzeraju ako vypnute, ale v druhom aute idu... zeby nejaka poistka alebo co??? :-?



Změř si multimetrem jestli máš na těch daných drátech co jsme psal výšše hodnoty.

černo hnědý - klíčkové plus (12-14,4V)
Hnědý - kostra
šedo žlutý - plus z osvětlení (12-14,4V)
červený-trvalé plus (12-14-4V)

Tipoval bych to na chybějící napětí na červeném drátu
(společně s ním by mělo fungovat veškeré vnitřní osvětlení, takže osvětlení kufru,světýlko při otevření dveří,pojistka číslo 10 (od roku 1990)

A nebo klíčkové plus pojistka 22.

Ale nejvíc zjistíš proměřením těch vývodů hodin.

Autor:  REDY [ sob 13. říj 2007 19:49:50 ]
Předmět příspěvku: 

OK. HODINY UŽ JDOU .ALE NEJDOU NASTAVIT. :-? ALE TO NĚJAK VÝRAZNĚ NEVADÍ :grin:

Autor:  korrado [ ned 14. říj 2007 0:38:43 ]
Předmět příspěvku: 

hmm... nestaci ak vymenim poistky (cislo 10 a 22)??? lebo nejde ani ta lampicka na citanie... a nemam moznost premerat to... ale ked vymenim poistky nic tym nepokazim, aspon dufam... :smile:

Autor:  rada [ sob 27. říj 2007 21:17:32 ]
Předmět příspěvku: 

to REDY: hodiny se dají nastavit jen při zapnutém zapalování.

Pojistku na hodiny najdeš, protože Ti zároveň myslím nejde radio a interiérové osvětlení, myslím že i zadní osvětlení SPZ.

Ráďa

Autor:  Bagyp [ sob 27. říj 2007 22:25:23 ]
Předmět příspěvku: 

rada píše:
to REDY: hodiny se dají nastavit jen při zapnutém zapalování.

Pojistku na hodiny najdeš, protože Ti zároveň myslím nejde radio a interiérové osvětlení, myslím že i zadní osvětlení SPZ.
Ráďa

My vykládej,já montoval hodiny,málem jsem je vyhodil,že nešly tlačítka na nastavení času a potom jsem náhodou zapl světla a už to šlo.Celkem maso když to nevíš :-D

Autor:  Jirkaking [ ned 28. říj 2007 17:42:13 ]
Předmět příspěvku: 

Bagyp píše:
rada píše:
to REDY: hodiny se dají nastavit jen při zapnutém zapalování.

Pojistku na hodiny najdeš, protože Ti zároveň myslím nejde radio a interiérové osvětlení, myslím že i zadní osvětlení SPZ.
Ráďa

My vykládej,já montoval hodiny,málem jsem je vyhodil,že nešly tlačítka na nastavení času a potom jsem náhodou zapl světla a už to šlo.Celkem maso když to nevíš :-D


no nevím ale na nastavení hodin má vliv klíčkové plus a ne plus ze světel, jedině že by jsi měl ty dva mezi sebou přehozený.V tom případě když zapneš klíček ztlumí se světlo na hodinách :-D

Autor:  Bagyp [ ned 28. říj 2007 19:34:11 ]
Předmět příspěvku: 

Jirkaking píše:
Bagyp píše:
rada píše:
to REDY: hodiny se dají nastavit jen při zapnutém zapalování.

Pojistku na hodiny najdeš, protože Ti zároveň myslím nejde radio a interiérové osvětlení, myslím že i zadní osvětlení SPZ.
Ráďa

My vykládej,já montoval hodiny,málem jsem je vyhodil,že nešly tlačítka na nastavení času a potom jsem náhodou zapl světla a už to šlo.Celkem maso když to nevíš :-D


no nevím ale na nastavení hodin má vliv klíčkové plus a ne plus ze světel, jedině že by jsi měl ty dva mezi sebou přehozený.V tom případě když zapneš klíček ztlumí se světlo na hodinách :-D

Záleží na hodinách,já mám hodiny na 3 piny.+12V trvalé,+12V při zapnutých světlech,-12V společně.Trvalé +12V a -12V udržují hodiny v chodu a +12V z osvětlení zapíná osvětlení hodin.A právě když zapnu světla a osvětlí se hodiny,tak jdou nastavit,ale jinak ne.Jak píši stačí zapnou parkovačky :-)

Autor:  Jirkaking [ ned 28. říj 2007 20:06:11 ]
Předmět příspěvku: 

Bagyp píše:
Jirkaking píše:
Bagyp píše:
rada píše:
to REDY: hodiny se dají nastavit jen při zapnutém zapalování.

Pojistku na hodiny najdeš, protože Ti zároveň myslím nejde radio a interiérové osvětlení, myslím že i zadní osvětlení SPZ.
Ráďa

My vykládej,já montoval hodiny,málem jsem je vyhodil,že nešly tlačítka na nastavení času a potom jsem náhodou zapl světla a už to šlo.Celkem maso když to nevíš :-D


no nevím ale na nastavení hodin má vliv klíčkové plus a ne plus ze světel, jedině že by jsi měl ty dva mezi sebou přehozený.V tom případě když zapneš klíček ztlumí se světlo na hodinách :-D

Záleží na hodinách,já mám hodiny na 3 piny.+12V trvalé,+12V při zapnutých světlech,-12V společně.Trvalé +12V a -12V udržují hodiny v chodu a +12V z osvětlení zapíná osvětlení hodin.A právě když zapnu světla a osvětlí se hodiny,tak jdou nastavit,ale jinak ne.Jak píši stačí zapnou parkovačky :-)



Uffff proč ford dělá takových modifikací :mad:

Autor:  prochy [ ned 28. říj 2007 20:27:26 ]
Předmět příspěvku: 

Ja bych rekl, ze to neni modifikace sod Forda, ale nekdo vymenil analogove hodiny za digitalni a chybejici vodic zapalovani nahradil osvetlenim pristrojovky. :-?

Autor:  Bagyp [ ned 28. říj 2007 22:57:04 ]
Předmět příspěvku: 

prochy píše:
Ja bych rekl, ze to neni modifikace sod Forda, ale nekdo vymenil analogove hodiny za digitalni a chybejici vodic zapalovani nahradil osvetlenim pristrojovky. :-?

Mám 2je hodiny,analog i digital a oboje jsou na 3 piny,tak jak jsem psal.Originál :-)

Autor:  Jirkaking [ pon 29. říj 2007 9:33:23 ]
Předmět příspěvku: 

Bagyp : máš vůbec forda :-D :-D :-D prochy taky čučim :mad:

Autor:  Bagyp [ pon 29. říj 2007 11:41:35 ]
Předmět příspěvku: 

Jirkaking píše:
Bagyp : máš vůbec forda :-D :-D :-D prochy taky čučim :mad:

Forda mám :-D ,já jen,že jeden budík mám od El.Bárta a potom jsem ze 2 sierr kombiku vymontoval 1 analog a 1digital.Takže troje hodiny na 3 piny :grin: :grin: To musí být modifikace Fordu :x

Autor:  prochy [ pon 29. říj 2007 12:35:21 ]
Předmět příspěvku: 

Bagyp píše:
Jirkaking píše:
Bagyp : máš vůbec forda :-D :-D :-D prochy taky čučim :mad:

Forda mám :-D ,já jen,že jeden budík mám od El.Bárta a potom jsem ze 2 sierr kombiku vymontoval 1 analog a 1digital.Takže troje hodiny na 3 piny :grin: :grin: To musí být modifikace Fordu :x

Ja se obavam, ze tady nejde o hodiny, ale o elektroinstalaci na Tvem aute. Podle me mas Ti jdou ve svazku pod palubkou k hodinam jenom 3 draty, protoze mas kabelaz na analogove hodiny.
Poradne si vsechny hodiny prohlidni a uvidis, ze ty digitalni budou mit piny 4. A jestli ne, tak jsem z toho jelen :mad:

Autor:  Bagyp [ pon 29. říj 2007 14:25:20 ]
Předmět příspěvku: 

prochy píše:
Bagyp píše:
Jirkaking píše:
Bagyp : máš vůbec forda :-D :-D :-D prochy taky čučim :mad:

Forda mám :-D ,já jen,že jeden budík mám od El.Bárta a potom jsem ze 2 sierr kombiku vymontoval 1 analog a 1digital.Takže troje hodiny na 3 piny :grin: :grin: To musí být modifikace Fordu :x

Ja se obavam, ze tady nejde o hodiny, ale o elektroinstalaci na Tvem aute. Podle me mas Ti jdou ve svazku pod palubkou k hodinam jenom 3 draty, protoze mas kabelaz na analogove hodiny.
Poradne si vsechny hodiny prohlidni a uvidis, ze ty digitalni budou mit piny 4. A jestli ne, tak jsem z toho jelen :mad:

Omlouvám se,koukám na ty hodiny a mají 4 nožičky :oops: .Ale kabel k hodinám měl jen 3 kabely.Jinak instalaci jsem dělal tak,že trvalé +12V jsem natáhl z původních hodin v budíkách(červený drát co my zbyl po hodinách před otáčkoměrem),-12V trvalých jsem zapojil z autorádia,byl tam jeden -12V navíc nezapojen a +12V k osvětlení hodin jsem natáhl ze zapalovače.Mám zapalovač bez světla,tak to bylo navíc.
Jinak si myslím že jsou zapojeny 2 piny=společné -12V,3 pin=stálých +12V,4 pin=+12V při zapnutých světlech.Tam více toho přece nepotřebuješ,jen trvalý přívod proudu a potom večer jak zapneš světla,tak aby se ti rozsvítily i hodiny :shock:

Autor:  prochy [ pon 29. říj 2007 15:33:29 ]
Předmět příspěvku: 

Bagyp píše:
prochy píše:
Bagyp píše:
Jirkaking píše:
Bagyp : máš vůbec forda :-D :-D :-D prochy taky čučim :mad:

Forda mám :-D ,já jen,že jeden budík mám od El.Bárta a potom jsem ze 2 sierr kombiku vymontoval 1 analog a 1digital.Takže troje hodiny na 3 piny :grin: :grin: To musí být modifikace Fordu :x

Ja se obavam, ze tady nejde o hodiny, ale o elektroinstalaci na Tvem aute. Podle me mas Ti jdou ve svazku pod palubkou k hodinam jenom 3 draty, protoze mas kabelaz na analogove hodiny.
Poradne si vsechny hodiny prohlidni a uvidis, ze ty digitalni budou mit piny 4. A jestli ne, tak jsem z toho jelen :mad:

Omlouvám se,koukám na ty hodiny a mají 4 nožičky :oops: .Ale kabel k hodinám měl jen 3 kabely.Jinak instalaci jsem dělal tak,že trvalé +12V jsem natáhl z původních hodin v budíkách(červený drát co my zbyl po hodinách před otáčkoměrem),-12V trvalých jsem zapojil z autorádia,byl tam jeden -12V navíc nezapojen a +12V k osvětlení hodin jsem natáhl ze zapalovače.Mám zapalovač bez světla,tak to bylo navíc.
Jinak si myslím že jsou zapojeny 2 piny=společné -12V,3 pin=stálých +12V,4 pin=+12V při zapnutých světlech.Tam více toho přece nepotřebuješ,jen trvalý přívod proudu a potom večer jak zapneš světla,tak aby se ti rozsvítily i hodiny :shock:

A jsme doma. ty jsi mel puvodne pouze analogove hodiny, tzn. mas v kabelazi k nim pouze 3 draty (+12V trvale, zem a osvetleni).
Misto nich sis Ty nebo ten pred Tebou daval digitalni, ktery potrebujou navic i zapalovani (ktery kdyz je zapnuty, tak umoznuje u dig. hodin jejich nastaveni).
Nestandartni chovani je zpusobeny nestandartnim zapojenim elektriky v aute.

Autor:  el_Barto [ pon 29. říj 2007 16:22:25 ]
Předmět příspěvku: 

Bagyp nemel zadne hodiny, mel ultrasociala s hodinama v budicich....

Autor:  prochy [ pon 29. říj 2007 16:40:00 ]
Předmět příspěvku: 

Aha. Tak to jo. :grin:

Autor:  Jirkaking [ úte 30. říj 2007 20:41:34 ]
Předmět příspěvku: 

Bagyp píše:
Omlouvám se,koukám na ty hodiny a mají 4 nožičky :oops: .Ale kabel k hodinám měl jen 3 kabely.Jinak instalaci jsem dělal tak,že trvalé +12V jsem natáhl z původních hodin v budíkách(červený drát co my zbyl po hodinách před otáčkoměrem),-12V trvalých jsem zapojil z autorádia,byl tam jeden -12V navíc nezapojen a +12V k osvětlení hodin jsem natáhl ze zapalovače.Mám zapalovač bez světla,tak to bylo navíc.
Jinak si myslím že jsou zapojeny 2 piny=společné -12V,3 pin=stálých +12V,4 pin=+12V při zapnutých světlech.Tam více toho přece nepotřebuješ,jen trvalý přívod proudu a potom večer jak zapneš světla,tak aby se ti rozsvítily i hodiny :shock:


Tak jestli jsme to dobře pochopil tak na konektoru k digihodinám jsi spojil 2 piny společně - což je ta chyba . chybí ti tam to spínané +12V , takže už chápu proč při zapnutých světlech funguje nastavení :o))) nevím jestli to tady někdo z kluků psal ale k hodinám jdou ( světe div se ) 3 druhy napětí. A jak jsme psal na začátku kabely co vedou z konektoru jsou následující:

černo hnědý - klíčkové plus
Hnědý - kostra
šedo žlutý - plus z osvětlení
červený-trvalé plus

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/