Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
digitální hodiny http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=372 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | REDY [ pát 12. říj 2007 20:45:20 ] |
Předmět příspěvku: | digitální hodiny |
mám problém už si nepamatuji jak byly zapojené digi hodiny( není na svazku konektor). je tam : červený černo hnědý hnědý šedo žlutý červený a hnědý je mi jasný kam s nima ale ty dva další???? jeden bude na podsvícení. ale který. mám na to napojený pal. poč od prochyho a nechci to odpálit. poraďte prosím |
Autor: | Jirkaking [ pát 12. říj 2007 21:27:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: digitální hodiny |
černo hnědý - klíčkové plus Hnědý - kostra šedo žlutý - plus z osvětlení červený-trvalé plus |
Autor: | REDY [ pát 12. říj 2007 21:32:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: digitální hodiny |
Jirkaking píše: černo hnědý - klíčkové plus
Hnědý - kostra šedo žlutý - plus z osvětlení červený-trvalé plus dík! jdu to zapojit |
Autor: | korrado [ pát 12. říj 2007 22:46:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
inak trosku od veci, neviete nahodou co moze byt s hodinami ked neukazuju cas??? iba svieti displej ale cas nenabehne, vyzeraju ako vypnute, ale v druhom aute idu... zeby nejaka poistka alebo co??? |
Autor: | Jirkaking [ sob 13. říj 2007 9:10:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
korrado píše: inak trosku od veci, neviete nahodou co moze byt s hodinami ked neukazuju cas??? iba svieti displej ale cas nenabehne, vyzeraju ako vypnute, ale v druhom aute idu... zeby nejaka poistka alebo co???
Změř si multimetrem jestli máš na těch daných drátech co jsme psal výšše hodnoty. černo hnědý - klíčkové plus (12-14,4V) Hnědý - kostra šedo žlutý - plus z osvětlení (12-14,4V) červený-trvalé plus (12-14-4V) Tipoval bych to na chybějící napětí na červeném drátu (společně s ním by mělo fungovat veškeré vnitřní osvětlení, takže osvětlení kufru,světýlko při otevření dveří,pojistka číslo 10 (od roku 1990) A nebo klíčkové plus pojistka 22. Ale nejvíc zjistíš proměřením těch vývodů hodin. |
Autor: | REDY [ sob 13. říj 2007 19:49:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
OK. HODINY UŽ JDOU .ALE NEJDOU NASTAVIT. ALE TO NĚJAK VÝRAZNĚ NEVADÍ |
Autor: | korrado [ ned 14. říj 2007 0:38:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
hmm... nestaci ak vymenim poistky (cislo 10 a 22)??? lebo nejde ani ta lampicka na citanie... a nemam moznost premerat to... ale ked vymenim poistky nic tym nepokazim, aspon dufam... |
Autor: | rada [ sob 27. říj 2007 21:17:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
to REDY: hodiny se dají nastavit jen při zapnutém zapalování. Pojistku na hodiny najdeš, protože Ti zároveň myslím nejde radio a interiérové osvětlení, myslím že i zadní osvětlení SPZ. Ráďa |
Autor: | Bagyp [ sob 27. říj 2007 22:25:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
rada píše: to REDY: hodiny se dají nastavit jen při zapnutém zapalování.
Pojistku na hodiny najdeš, protože Ti zároveň myslím nejde radio a interiérové osvětlení, myslím že i zadní osvětlení SPZ. Ráďa My vykládej,já montoval hodiny,málem jsem je vyhodil,že nešly tlačítka na nastavení času a potom jsem náhodou zapl světla a už to šlo.Celkem maso když to nevíš |
Autor: | Jirkaking [ ned 28. říj 2007 17:42:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bagyp píše: rada píše: to REDY: hodiny se dají nastavit jen při zapnutém zapalování. Pojistku na hodiny najdeš, protože Ti zároveň myslím nejde radio a interiérové osvětlení, myslím že i zadní osvětlení SPZ. Ráďa My vykládej,já montoval hodiny,málem jsem je vyhodil,že nešly tlačítka na nastavení času a potom jsem náhodou zapl světla a už to šlo.Celkem maso když to nevíš no nevím ale na nastavení hodin má vliv klíčkové plus a ne plus ze světel, jedině že by jsi měl ty dva mezi sebou přehozený.V tom případě když zapneš klíček ztlumí se světlo na hodinách |
Autor: | Bagyp [ ned 28. říj 2007 19:34:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jirkaking píše: Bagyp píše: rada píše: to REDY: hodiny se dají nastavit jen při zapnutém zapalování. Pojistku na hodiny najdeš, protože Ti zároveň myslím nejde radio a interiérové osvětlení, myslím že i zadní osvětlení SPZ. Ráďa My vykládej,já montoval hodiny,málem jsem je vyhodil,že nešly tlačítka na nastavení času a potom jsem náhodou zapl světla a už to šlo.Celkem maso když to nevíš no nevím ale na nastavení hodin má vliv klíčkové plus a ne plus ze světel, jedině že by jsi měl ty dva mezi sebou přehozený.V tom případě když zapneš klíček ztlumí se světlo na hodinách Záleží na hodinách,já mám hodiny na 3 piny.+12V trvalé,+12V při zapnutých světlech,-12V společně.Trvalé +12V a -12V udržují hodiny v chodu a +12V z osvětlení zapíná osvětlení hodin.A právě když zapnu světla a osvětlí se hodiny,tak jdou nastavit,ale jinak ne.Jak píši stačí zapnou parkovačky |
Autor: | Jirkaking [ ned 28. říj 2007 20:06:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bagyp píše: Jirkaking píše: Bagyp píše: rada píše: to REDY: hodiny se dají nastavit jen při zapnutém zapalování. Pojistku na hodiny najdeš, protože Ti zároveň myslím nejde radio a interiérové osvětlení, myslím že i zadní osvětlení SPZ. Ráďa My vykládej,já montoval hodiny,málem jsem je vyhodil,že nešly tlačítka na nastavení času a potom jsem náhodou zapl světla a už to šlo.Celkem maso když to nevíš no nevím ale na nastavení hodin má vliv klíčkové plus a ne plus ze světel, jedině že by jsi měl ty dva mezi sebou přehozený.V tom případě když zapneš klíček ztlumí se světlo na hodinách Záleží na hodinách,já mám hodiny na 3 piny.+12V trvalé,+12V při zapnutých světlech,-12V společně.Trvalé +12V a -12V udržují hodiny v chodu a +12V z osvětlení zapíná osvětlení hodin.A právě když zapnu světla a osvětlí se hodiny,tak jdou nastavit,ale jinak ne.Jak píši stačí zapnou parkovačky Uffff proč ford dělá takových modifikací |
Autor: | prochy [ ned 28. říj 2007 20:27:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja bych rekl, ze to neni modifikace sod Forda, ale nekdo vymenil analogove hodiny za digitalni a chybejici vodic zapalovani nahradil osvetlenim pristrojovky. |
Autor: | Bagyp [ ned 28. říj 2007 22:57:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
prochy píše: Ja bych rekl, ze to neni modifikace sod Forda, ale nekdo vymenil analogove hodiny za digitalni a chybejici vodic zapalovani nahradil osvetlenim pristrojovky.
Mám 2je hodiny,analog i digital a oboje jsou na 3 piny,tak jak jsem psal.Originál |
Autor: | Jirkaking [ pon 29. říj 2007 9:33:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bagyp : máš vůbec forda prochy taky čučim |
Autor: | Bagyp [ pon 29. říj 2007 11:41:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jirkaking píše: Bagyp : máš vůbec forda prochy taky čučim
Forda mám ,já jen,že jeden budík mám od El.Bárta a potom jsem ze 2 sierr kombiku vymontoval 1 analog a 1digital.Takže troje hodiny na 3 piny To musí být modifikace Fordu |
Autor: | prochy [ pon 29. říj 2007 12:35:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bagyp píše: Jirkaking píše: Bagyp : máš vůbec forda prochy taky čučim Forda mám ,já jen,že jeden budík mám od El.Bárta a potom jsem ze 2 sierr kombiku vymontoval 1 analog a 1digital.Takže troje hodiny na 3 piny To musí být modifikace Fordu Ja se obavam, ze tady nejde o hodiny, ale o elektroinstalaci na Tvem aute. Podle me mas Ti jdou ve svazku pod palubkou k hodinam jenom 3 draty, protoze mas kabelaz na analogove hodiny. Poradne si vsechny hodiny prohlidni a uvidis, ze ty digitalni budou mit piny 4. A jestli ne, tak jsem z toho jelen |
Autor: | Bagyp [ pon 29. říj 2007 14:25:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
prochy píše: Bagyp píše: Jirkaking píše: Bagyp : máš vůbec forda prochy taky čučim Forda mám ,já jen,že jeden budík mám od El.Bárta a potom jsem ze 2 sierr kombiku vymontoval 1 analog a 1digital.Takže troje hodiny na 3 piny To musí být modifikace Fordu Ja se obavam, ze tady nejde o hodiny, ale o elektroinstalaci na Tvem aute. Podle me mas Ti jdou ve svazku pod palubkou k hodinam jenom 3 draty, protoze mas kabelaz na analogove hodiny. Poradne si vsechny hodiny prohlidni a uvidis, ze ty digitalni budou mit piny 4. A jestli ne, tak jsem z toho jelen Omlouvám se,koukám na ty hodiny a mají 4 nožičky .Ale kabel k hodinám měl jen 3 kabely.Jinak instalaci jsem dělal tak,že trvalé +12V jsem natáhl z původních hodin v budíkách(červený drát co my zbyl po hodinách před otáčkoměrem),-12V trvalých jsem zapojil z autorádia,byl tam jeden -12V navíc nezapojen a +12V k osvětlení hodin jsem natáhl ze zapalovače.Mám zapalovač bez světla,tak to bylo navíc. Jinak si myslím že jsou zapojeny 2 piny=společné -12V,3 pin=stálých +12V,4 pin=+12V při zapnutých světlech.Tam více toho přece nepotřebuješ,jen trvalý přívod proudu a potom večer jak zapneš světla,tak aby se ti rozsvítily i hodiny |
Autor: | prochy [ pon 29. říj 2007 15:33:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bagyp píše: prochy píše: Bagyp píše: Jirkaking píše: Bagyp : máš vůbec forda prochy taky čučim Forda mám ,já jen,že jeden budík mám od El.Bárta a potom jsem ze 2 sierr kombiku vymontoval 1 analog a 1digital.Takže troje hodiny na 3 piny To musí být modifikace Fordu Ja se obavam, ze tady nejde o hodiny, ale o elektroinstalaci na Tvem aute. Podle me mas Ti jdou ve svazku pod palubkou k hodinam jenom 3 draty, protoze mas kabelaz na analogove hodiny. Poradne si vsechny hodiny prohlidni a uvidis, ze ty digitalni budou mit piny 4. A jestli ne, tak jsem z toho jelen Omlouvám se,koukám na ty hodiny a mají 4 nožičky .Ale kabel k hodinám měl jen 3 kabely.Jinak instalaci jsem dělal tak,že trvalé +12V jsem natáhl z původních hodin v budíkách(červený drát co my zbyl po hodinách před otáčkoměrem),-12V trvalých jsem zapojil z autorádia,byl tam jeden -12V navíc nezapojen a +12V k osvětlení hodin jsem natáhl ze zapalovače.Mám zapalovač bez světla,tak to bylo navíc. Jinak si myslím že jsou zapojeny 2 piny=společné -12V,3 pin=stálých +12V,4 pin=+12V při zapnutých světlech.Tam více toho přece nepotřebuješ,jen trvalý přívod proudu a potom večer jak zapneš světla,tak aby se ti rozsvítily i hodiny A jsme doma. ty jsi mel puvodne pouze analogove hodiny, tzn. mas v kabelazi k nim pouze 3 draty (+12V trvale, zem a osvetleni). Misto nich sis Ty nebo ten pred Tebou daval digitalni, ktery potrebujou navic i zapalovani (ktery kdyz je zapnuty, tak umoznuje u dig. hodin jejich nastaveni). Nestandartni chovani je zpusobeny nestandartnim zapojenim elektriky v aute. |
Autor: | el_Barto [ pon 29. říj 2007 16:22:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bagyp nemel zadne hodiny, mel ultrasociala s hodinama v budicich.... |
Autor: | prochy [ pon 29. říj 2007 16:40:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha. Tak to jo. |
Autor: | Jirkaking [ úte 30. říj 2007 20:41:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bagyp píše: Omlouvám se,koukám na ty hodiny a mají 4 nožičky .Ale kabel k hodinám měl jen 3 kabely.Jinak instalaci jsem dělal tak,že trvalé +12V jsem natáhl z původních hodin v budíkách(červený drát co my zbyl po hodinách před otáčkoměrem),-12V trvalých jsem zapojil z autorádia,byl tam jeden -12V navíc nezapojen a +12V k osvětlení hodin jsem natáhl ze zapalovače.Mám zapalovač bez světla,tak to bylo navíc.
Jinak si myslím že jsou zapojeny 2 piny=společné -12V,3 pin=stálých +12V,4 pin=+12V při zapnutých světlech.Tam více toho přece nepotřebuješ,jen trvalý přívod proudu a potom večer jak zapneš světla,tak aby se ti rozsvítily i hodiny Tak jestli jsme to dobře pochopil tak na konektoru k digihodinám jsi spojil 2 piny společně - což je ta chyba . chybí ti tam to spínané +12V , takže už chápu proč při zapnutých světlech funguje nastavení nevím jestli to tady někdo z kluků psal ale k hodinám jdou ( světe div se ) 3 druhy napětí. A jak jsme psal na začátku kabely co vedou z konektoru jsou následující: černo hnědý - klíčkové plus Hnědý - kostra šedo žlutý - plus z osvětlení červený-trvalé plus |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |