Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
bordel se startem http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3609 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kidiboo CZ [ čtv 10. zář 2009 16:02:58 ] |
Předmět příspěvku: | bordel se startem |
Čusík kucí před týdnem se mi stala nemilá věc, po naskočení do vozu a po otočení klíčků do polohy start, začala přístrojovka velmi rychle blikat a cvakat no a samozřejmě, že nechtěl točit startér, potom jsem jí nadlábl přes kable... a dva dny v poho, ale včera se závada opět vyskytla. přikládal jsem to baterii, ale je naprosto v pořádku dokonce 1 měsíc stará. ... a udělá to i když přijedu, zdehcnu to a opět chci nastartovat... nevíte náááhodou co by to mohlo dělat? |
Autor: | Bagyp [ čtv 10. zář 2009 17:43:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Uf, je 100% baterie OK? Mě tento problém dělala baterie |
Autor: | Kidiboo CZ [ čtv 10. zář 2009 17:46:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
kolik má mít baterka 12,60V ? takovou hodnotu jsem naměřil...a už si nepamatuji na kolik to klesne při startu... |
Autor: | Bagyp [ čtv 10. zář 2009 17:51:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kidiboo CZ píše: kolik má mít baterka 12,60V ? takovou hodnotu jsem naměřil...a už si nepamatuji na kolik to klesne při startu...
Pokud vím tak okolo 13.7V. Moje taky ukazovala že je OK co se týká voltáži, tak to bylo okolo 12V, ale při odběru šla do háje. PS:A když jsem zapnul aparaturu a dal na plno tak shořela |
Autor: | Kidiboo CZ [ čtv 10. zář 2009 17:54:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
ohhh tak, že by opravdu baterie... ale já jsem tam zkoušel dvě a dělá to prostě pokaždý, i když jedu 580 km tak potom chcípnu motor a hned chi nastartovat a už to je bliká a chrčí... |
Autor: | Bagyp [ čtv 10. zář 2009 17:59:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kidiboo CZ píše: ohhh tak, že by opravdu baterie... ale já jsem tam zkoušel dvě a dělá to prostě pokaždý, i když jedu 580 km tak potom chcípnu motor a hned chi nastartovat a už to je bliká a chrčí...
Já netvrdím, že je to baterie ale říkám, že jsem měl úplně stejný problém, někde ten příspěvek by se i našel a Prochy nebo kdo říkal, že je to baterie, koupil jsem novou a silnější a vše OK. Počkej až se vyjádří někdo zkušenější. |
Autor: | Kidiboo CZ [ čtv 10. zář 2009 18:02:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj, ale přesto děkuji |
Autor: | Mike [ čtv 10. zář 2009 18:44:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud si zkoušel přehodit baterku, tak to v ní nebude. Zaráží mě blikání přístrojovky. No nemáš ty někde kratas? Mě se stávalo, že když jsem nadláb sejru, a rozsvítil světla. Motor se začal dusit, blikat osvětlení a chcíp. Byl problém v kabelech u páčky na světla. A neptej se, ani jak jsem tu závadu dlouho hledat. |
Autor: | pkod [ čtv 10. zář 2009 19:59:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
No baterka ma mit 12,6 bez nastartovaneho motoru nebo cca 14V pri dobijeni. Baterka bude tedy asi OK. Podle meho to bude studenak na svorkach nebo kostricich bodech. Dost casto vyhnivaji nalisovana oka v okoli akumulatoru. Takze odpoj baterku a odsroubuj plus kabely ke starteru a dosedaci plochy ocisti, oka zkontroluj vizuelne a pripadne je trochu smacni ve sveraku. Podobne tak na kabele na kostru a na motor. Taky by bylo zajimave zkusit pri problemech nastartovat propojenim primo na starter. |
Autor: | Kidiboo CZ [ čtv 10. zář 2009 20:19:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mike píše: Pokud si zkoušel přehodit baterku, tak to v ní nebude. Zaráží mě blikání přístrojovky. No nemáš ty někde kratas? Mě se stávalo, že když jsem nadláb sejru, a rozsvítil světla. Motor se začal dusit, blikat osvětlení a chcíp. Byl problém v kabelech u páčky na světla. A neptej se, ani jak jsem tu závadu dlouho hledat.
Kraťák bych asi vyloučil protože před hodinou jsem to začalo sice blikat ale a cvakat, ale natočil jsem to a motor běží normál .... taky jsem měl v háji kostru na světlech a to byl bordel , ale to už je odstraněo.. |
Autor: | Kidiboo CZ [ čtv 10. zář 2009 20:21:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
pkod píše: No baterka ma mit 12,6 bez nastartovaneho motoru nebo cca 14V pri dobijeni. Baterka bude tedy asi OK.
Podle meho to bude studenak na svorkach nebo kostricich bodech. Dost casto vyhnivaji nalisovana oka v okoli akumulatoru. Takze odpoj baterku a odsroubuj plus kabely ke starteru a dosedaci plochy ocisti, oka zkontroluj vizuelne a pripadne je trochu smacni ve sveraku. Podobne tak na kabele na kostru a na motor. Taky by bylo zajimave zkusit pri problemech nastartovat propojenim primo na starter. Oka na baterky bez koroze vše zatím drží "jak jude víra" ale určo mrknu na ten startér a na kostry.. děkuji. |
Autor: | Bagyp [ čtv 10. zář 2009 21:17:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to by mě zajímalo co to tedy přesně bylo, v případě tohoto problému u jiných |
Autor: | prochy [ pát 11. zář 2009 9:13:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nabita baterka ma 12.8V, pri vybiti klesne na 12.6V. To je hodnota pri vypnutem motoru. Hodnota by mela drzet i kdyz zapnes svetla. Pri startovani by nemal klesnout pod 10V (Ford pise dokonce ze nesmi klesnout pod 10.5V). Hodnota napeti pri zapnutem motoru a dobrem dobiejni je 13.7-14.2V, zavisi na stavu konkretniho alternatoru. Kazdopadne je potreba zkontrolovat vsechny spoje na kostru a plus ke starteru jak psal PKOD. To je nejcastejsi problem. |
Autor: | Kidiboo CZ [ sob 12. zář 2009 11:46:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
prochy píše: Nabita baterka ma 12.8V, pri vybiti klesne na 12.6V. To je hodnota pri vypnutem motoru. Hodnota by mela drzet i kdyz zapnes svetla. Pri startovani by nemal klesnout pod 10V (Ford pise dokonce ze nesmi klesnout pod 10.5V).
Hodnota napeti pri zapnutem motoru a dobrem dobiejni je 13.7-14.2V, zavisi na stavu konkretniho alternatoru. Kazdopadne je potreba zkontrolovat vsechny spoje na kostru a plus ke starteru jak psal PKOD. To je nejcastejsi problem. Hotovo, vůz opět startuje jak má... asi to bylo opravdu v kabelech, protože všechny jsem pročistil startér jsem odpojil a též pročistil.. ( bylo tam trochu koroze) no a hned na prní otočení vše ready... moc všem děkuji... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |