Fordsierra.cz http://fordsierra.eu/phpBB3/ |
|
EEC IV a nový motor http://fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3536 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Bagyp [ úte 25. srp 2009 1:48:30 ] |
Předmět příspěvku: | EEC IV a nový motor |
Ahoj, PLS po odpojení řj nepojede dle mého jen motor ? Co na to ostatní zařízení ? Jako třeba světla, rádio, budíky atd? Není to nějak napojeno na řj ? Jelikož bude v autí jiný motor s vlastní řj (jen k chodu motoru_programovatelnou řj) tak potřebuji mít jistotu. Taky chci původní kabeláž a řj ponechat na místě v případě, že se motor někdy rozletí a já zpátky pod kapotu nacpu své CVH. Předem díky za názory a postřehy |
Autor: | prochy [ úte 25. srp 2009 8:32:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Proc by nemelo jit radio? Ne, bud v klidu, ridici jednotka ma souvislost pouze s motorem, radio Ti bude hrat i pristrojovka a svetla svitit. Ovsem pokud nevis takovou zakladni vec, tak me zajima, jestli si budes sam bastlit novou motorovou kabelaz. Radsi bych to nechal nekomu zkusenejsimu. |
Autor: | pkod [ úte 25. srp 2009 8:58:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevim co vsechno o elektrice vis a jak moc chces do elektroinstalace zasahovat, ale pokusim se nastinit mozne problemy. Cast veci asi nebude zrovna tvuj problem. 1) palivova pumpa, pokud je elektricka je ovladana z EEC (bezpecnost). 2) otackomer je napojen u benzinaku na puvodni zapalovani 3) EEC optimalizuje chod motoru a resi ruzne drobnosti. Např. otacky motoru pri razeni, zapnute klimatizaci, prehratem motoru atd. Muze taky dochlazovat vstrikovaci listu a branit tak odparovani benzinu i u vypnuteho motoru (problem teplych startu). Bude toho asi mnohem vic, ale snad nic zasadniho. |
Autor: | Bagyp [ úte 25. srp 2009 16:22:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jde o to, že mám zapalování Edis atd atd prostě 1.6i CVH. Místo tohoto motoru přijde RSturbo motor.Už je skoro kompletní, mám kompletní kabeláž i s jednotkami a popisy, takže v tom problém nevidím (snad) Jen chci nechat veškerou dosavadní kabeláž, kdyby náhodou se motor rozletěl,ať mohu jen zpátky vložit svůj původní a zapojit. Jen třeba já mám otáčkoměr na Edisu, a tam je rozdělovač a cívka, tak budu muset použít otáčkoměr asi z 2.0OHC či co, nebo dokonce původní z RSt což potom je problém. Taky asi nebude nejlepší nechat původní řj zapojenou, tak jestli stačí ji jen vytáhnout, nebo raději někde odpojit? |
Autor: | michal29a [ stř 26. srp 2009 21:32:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
mozna se obavam zbytecne, ale to se tam vejdou tema otvorama dva svazky k motoru? jeden puvodni a jeden od rst? mne pride ze je to tam dost nacpany. a pride mi to i dost silenej napad, mit tam dvoji kabelaz |
Autor: | Frenk [ čtv 27. srp 2009 0:17:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
No vzhledem k tomu ze motorovy kabelaze je fakt "hrst" tak mi prijde dost zbytecny ji tan nechavat - na RJ to bude odpojene, motorove cidla bodou odpojene neb tam bude jinej motor takze jediny kde to bude drzet jsou konektory u baterky a par blbosti, myslim ze bude asi mensi zlo ho vyndat nez tam prapodivny zpusobem rvát oba dva a jeste v tom mit bordel - stará a nová elektrika - prijde mi to podobny jako kdyz siresil ze tan nejakej dobrák nechal puvodni instalaci LPG ... Cim víc tím hůř ... |
Autor: | Bagyp [ čtv 27. srp 2009 0:28:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi ano, bude lepší vše od řj po motor odpojit a vytáhnout |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |